Уманська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №14
Навчаємося з LEGO в 1 класі
Ранкова зустріч «Зимовий ранок».
Курс «Математика»:
вправи: «Налаштовуємося на навчання з LEGO»,
«Різнокольорові цифрові сніжинки».
Підготувала:
Полянчук Людмила Михайлівна
вчитель вищої категоріі
2021р.
Вправа 1
Ранкова зустріч взимку
Діти вчаться:
Основні завдання:
1.Вчитель допомагає учням змінити ранковий настрій, під впливом зимової краси і можливостей для розваг на снігу, задля успішного налаштування на навчальний процес.
2.Учні, враховуючи своє фізіологічне бажання продовжити ранковий сон, вчаться , пробудившись, змінювати своє незадоволення радістю і позитивним налаштуванням на навчальний процес.
Хід вправи:
Вчитель розповідає, а учні відповідно до почутого піднімають цеглинку LEGO., підтверджуючи це своїм баченням , співставляючи настрій з холодними і теплими кольорами на цеглинці
Вчитель:
Діти піднімають синю цеглинку в знак підтвердження вислову.
Діти піднімають зелену цеглинку.
Діти піднімають голубу цеглинку.
Діти піднімають жовту цеглинку.
Діти піднімають оранжеву цеглинку.
Діти піднімають червону цеглинку.
Вправа 2
Налаштовуємося на навчання з LEGO.
Діти вчаться:
1.Любити природу, вміти бачити все прекрасне і співставити це по кольору з цеглинками LEGO.
2.Бути толерантними, добродушними по відношенню один до одного.
Основні завдання:
1.Передати любов до природи, демонструючи різнокольоровими цеглинками LEGO.
2.Налаштувати дітей на цікаве результативне навчання з LEGO.
Хід вправи:
Діти промовляють вірш
Кожна стрічка супроводжується показом цеглинки певного кольору.
На небі світить сонечко (жовта цеглинка)
Травичка хай росте , (зелена цеглинка)
Пливе хмаринка в небі (голуба цеглинка)
І річка хай тече .(синя цеглинка)
Любов`ю все зігріємо
У дружбі краще жить, (червона цеглинка)
Давай мерщій рахуємо (оранжева цеглинка)
Хай нам усім щастить.
(Діти показують вежу із цеглинок LEGO)
Вправа 3
«Різнокольорові цифрові сніжинки»
Діти вчаться:
1. Розвивати дрібну моторику рук, просторову уяву, увагу, пам’ять, логічне мислення; обчислювальні навики в межах10.
2.Формувати навички будувати вежу із цеглинок, яка є результатом обчислень ,отримувати позитивні емоції від виконаної роботи.
Основні завдання:
1. Діти розв’язують математичні вирази , розміщені на магнітній дошці.
2. Відповідь при розв’язанні є число, яке знаходиться на кольоровій сніжинці.
3. Колір сніжинки відповідає кольору цеглинки LEGO. Діти демонструють вежу із цеглинок, яка є результатом обчислень.