Часто спонукальні речення вимовляються з особливим почуттям: із захопленням, радістю. У кінці таких спонукальних речень ставиться знак оклику ( ! ).
Номер слайду 5
У шеренгу шикуйсь! Рівняйсь!Стояти струнко!Кроком руш!
Номер слайду 6
У шеренгу шикуйсь! Рівняйсь!Стояти струнко!Кроком руш! Запиши команди в належній послідовності. Назви спонукальні речення. Правильно інтонуй їх.
Номер слайду 7
Прочитай розповідні речення. Перебудуй їх на спонукальні окличні речення. Необхідно відвідувати бібліотеки. Дітям треба читати книжки. Школярам потрібно користуватися словниками.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Запиши речення поставивши у кінці потрібний знак. Познач у дужках вид речення: Р – розповідне, П- питальне, С – спонукальне. Вийшли в поле косарі (__)Коси, косо, поки роси (__)Вийди, вийди, сонечко (__)Татку, в цій річці є риба (__)Що маєш робити, зроби сьогодні (__)Що росте догори коренем (__)Яка прекрасна рідна мова (__)р?сп!!сп?р!р..
Номер слайду 10
Номер слайду 11
ЗАВДАННЯХто багато говорить, той мало творить (__)Хто з птахів найкращий співак (__)Як не вмієш, то не знаєш (__)Як гарно співає соловейко (__)Діти, заспівайте пісню веселеньку (__)Коли нам весело буває (__)Соловей троянду любить, а людина – Вітчизну (__)Любіть Україну у сні й наяву (__)Запиши речення поставивши у кінці потрібний знак. Познач у дужках вид речення: Р – розповідне, П- питальне, С – спонукальне.