Навчити основних елементів техніки гри у баскетбол

Про матеріал
Повторити передачі на місці Удосконалити ведення, передачі, кидки та підбирання м’яча Розвивати швидкість, координацію, силу, спритність
Перегляд файлу

Урок  баскетболу

8-й клас

 

Мета уроку:   1. Навчити основних елементів техніки гри у баскетбол

2. Тренувати основні фізичні якості школярів

Завдання уроку:

  1. Повторити передачі на місці;
  2. Удосконалити ведення, передачі, кидки та підбирання м’яча;
  3. Розвивати швидкість, координацію, силу, спритність;
  4. Виховувати дисциплінованість, взаємну допомогу
  5. Пропагувати здоровий спосіб життя

Інвентар: баскетбольні .волейбольні м’ячі, секундомір, свисток.

Місце проведення: спортивний зал.

п/п

               Зміст уроку

Дозу-вання

хв

Оранізаційно-методичні вказівки

                                       Підготовча частина (14-15 хв)

1

Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку

До 30с

Звернути увагу на зовнішній стан учнів і стан здоров’я

2

Бесіда з учнями по правилам безпеки на   уроках баскетболу

1-2 хв

Протягом бесіди діти відповідають на запитання вчителя

3

Вимірювання ЧСС

1 хв

За 10 с, результат помножити на 6. У нормі ЧСС — 80-90 уд/хв Звернути увагу на самопочуття учнів

4

Психологічне налаштування — «Підійдіть до мене! Утворимо коло й візьме­мося за руки! Цим ми створюємо на сьогодніш­ньому уроці коло здоров'я, гармонії, взаємної допомоги. Усміхніться одне одному, поділіться гарним настроєм, налаштуйте себе та товаришів на наступну продуктивну роботу»

1 хв

Фронтально, у спокійному темпі

5

Різновиди ходьби:

- звичайним кроком;

- на носках;

- на п’ятках;

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній стороні стопи;

- у напівприсіді

- у присіді

1хв

 

У колону по одному, дистанція — 2 кроки

В русі, стежити за поставою

 

6

Різновиди бігу:

  • звичайний;
  • лівим(правим)боком;
  • приставними кроками;
  • спиною вперед;
  • прямо;
  • перехресно;

після повороту на 360*

2хв

 

Зберігати дистанцію. У повільному та середньому темпі .Дистанція 2-3 кроки

 

7

Вправа для відновлення дихання під час ходьби (підвестися на носки, підняти руки через сере­дину — вдих, руки вниз через сторони, стати на п'ятки, нахил тулуба — видих)

 

До 30с

Поступово уповільнювати рухи

8

Загальнорозвивальні вправи у русі:

* нахили голови в сторони;

 

 

* нахили голови вперед і назад;

 

 

 

* повороти голови в сторони;

 

 

 

* колові рухи кистями;

 

 

* колові рухи в ліктях;

 

 

* колові рухи в плечах;

 

 

* ривки руками;

 

* колові рухи руками;

 

 

* різнойменні махи ногами

 

 

6-7хв

 

8-10

Разів

 

8-10

Разів

 

 

8-10

Разів

 

 

8-10

Разів

 

8-10

Разів

8-10

Разів

 

 

8-10

Разів

8-10

Разів

 

8-10

разі

Зберігати дистанцію.

 

Із великою амплітудою.

 

 

Зберігати рівновагу.

 

 

 

Не розгойдуватися під час ходьби.

 

 

Із великою амплітудою.

 

 

У спокійному темпі.

 

 

Узгоджувати з ходьбою

 

 

На кожний крок

змінювати положення рук

Руки в ліктях не згинати.

 

 

Ноги в колінах не згинати.

 

9

Виміррювання ЧСС

До30с

 

У нормі-130-140уд/хв

                                            Основна частина (24-25 хв)

1

Передачі м'яча:

* обома руками від грудей;

* обома руками з-за голови;

* правою (лівою) рукою від плеча;

 *       котіння із випадом уперед;

*       обома руками з-за спини

5-6 хв

Передача м'яча — головний прийом для взаємодії партнерів. Від надійності та точності передач залежить і успіх дій команди. Найпоширенішими є передачі обома руками від грудей і однією рукою від плеча. В усіх і способах передач ноги у вихідному положенні зігнуті та | розташовані на ширині плечей.

М'яч знаходиться на рівні грудей і вільно утримується і розчепіреними пальцями, що повернені вперед-угору. Лікті опущені вниз. М'яч спрямовується у напрямку партнера, ноги одночасно з рухом рук уперед розгинаються, можливим є виконання з кроком. Після випуску І м'яча руки повинні бути випрямленими та спрямовані І на партнера, який ловить м'яч.

2

Вправи для вдосконалювання ведення м'яча, подвійного кроку й кидків у кошик (із-під щита, із середньої дистанції після двійного кроку, із середньої та далекої станції у стрибку:

 А)Перший гравець із колони веде м'яч, ви­конує подвійний крок із кидком у кошик і біжить до протилежної колони, де стає позаду. У цей час перший гравець другої колони йде підбирати м'яч, після чого передає його гравцеві, який стоїть пер­шим у першій колоні, а сам стає останнім у цю колону;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б)те саме, але кидок виконується у стрибку із середньої або далекої дистанції;

В)учні в парах рухаються приставними кроками , виконуючи передачі м’яча та кидають його у кошик;

Г)одна з колон знаходиться у куті баскетбольного майданчика та виконує передачі партнерові, який рухається

з іншої колони, що знаходиться у центрі майданчика на відстані 8-10 м. Гравець цієї колони виконує подвійний крок із кидком у кошик із ходу (без ведення м'яча, одержавши м'яч від партнера з іншої колони; кидок після ведення м'яча; у стрибку із середньої дистанції;

Д)те саме, але гравець центральної колони рухається у протилежний кут майданчика, отримує передачу та атакує кошик у стрибку із середньої або далекої дистанції збоку

6-8 хв

Під час виконання вправ учні вдосконалюють:

  1. техніку ведення м'яча (під час ведення учень повинен дивитися  на кошик; вести м'яч необхідно подушечками пальців);               І тися на кошик; вести м'яч t-eo:* ;-с пзлушечками пальців);              І

2)техніку кидка м'яча у кошик після noдвійного кроку (після виконання другого кроку учень повинен стрибнути якнайвище, витягнути тулуб разом із руками, виконати кидок кистями рук; рухатися до кошика слід під кутом приблизно 45*);

3)кидок м'яча у кошик у стрибку (стрибати якнайвище, у найвищій точці стрибка за рахунок розгинання руки та кисті випустити  м'яч; ліву руку знімати з м'яча в момент початку руху кисті правої руки; після випускання м'яча приземлятися на обидві ноги). Типові помилки: непогодженість у часі рухів ніг і рук; випускання   м'яча до або після найвищої точки;

не руки ,що кидає, відсутність заключного руху кисті;

4)техніка передач, що виконується після відскоку. У кінцевій стадії передачі звернути увагу на різкий викид кистей рук.

Передача з відском  від підлоги ускладнює перехоплення м’яча суперником.

Для прискорення виконання вправ учням пропонується два

м’ячі. Після вдосконалення всіх передач праворуч і атак ліворуч, колони міняються місцями та виконують усі вправи з

іншої сторони

3

 Зустрічна естафета:

* із передачами обома руками від грудей;

*        із передачами однією рукою від плеча

3-5хв

Гравці команди шикуються у дві колони одна навпроти одної. За сигналом напрямний гравець із м'ячем передає його у визначений спосіб напрямному другої колони та біжить у її кінець. Перемагає команда, напрямний якої швидше повернеться на своє місце

4

Кидки м'яча зверху однією рукою з лінії штрафного кидка

3-5хв

У вихідному положенні ноги дещо зігнуті, м'яч — на пальцях однієї руки. Ця рука зігнута у лікті, що спрямовується у напрямку кидка. Прицілювання відбувається на ближню дугу кошика. Розгинаючи ноги та випрямляючи руку вгору-вперед, гравець спрямовує м'яч у кошик. М'яч повинен летіти по дузі, обертаючись назад

                                         Заключна частина (5-7 хв)

1

Рухлива гра «Рухома ціль»

Підготовка

Учні утворюють велике коло (стоять за два-три кроки одне від одного). Перед носками гравців можна провести лінію. Ведучий виходить у середину кола.

За сигналом керівника діти намагаються влучити у ведучого волейбольним м’ячем. Ведучий, бігаючи всередині кола, ухиляється від нього. Кому це вдасться зробити, стає ведучим. Гру можна проводити в двох-трьох колах. Перемагає гравець, який найдовше пробуй у ролі ведучого

5-6хв

Правила гри:

1. Під час гри гравцеві, який кидає м’яч, заборонено заступати ногою за межу.

2. Не зараховується влучання у гравця після відскоку м’яча від землі.

 3. Якщо ведучому вдалося піймати м’яч, він не залишає гру.

4. Влучення в голову не зараховується

 

2

Підбиття підсумків

1хв

Відмітити кращих учнів .Організований вихід зі спортивного залу

 

 

docx
Додав(-ла)
Сокіл Роман
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку