Найцікавіші прийоми формувального оцінювання в НУШ

Про матеріал
Формувальне оцінювання дозволяє не лише оцінити рівень навчальних досягнень учнів, а й вчасно виявити прогалини у знаннях та їх мінімізувати. Як перетворити результат навчання на джерело для розвитку мотивації, навичок критичного та творчого мислення, а також соціальних компетентностей школярів? Я підготувала добірку прийомів, які допоможуть не лише визначити рівень засвоєння навчального матеріалу, а й стануть стимулом для подальших досягнень учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Найцікавіші прийоми формувального оцінювання в НУШ

Номер слайду 2

Техніка «Світлофор»У кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Учитель просить учнів показувати картку відповідного кольору, зрозумів матеріал (зелений), неповне розуміння (жовтий), не зрозумів матеріал (червоний). Після сигналу учитель з'ясовує, що зрозуміли, а що не зрозуміли?

Номер слайду 3

Прийом «Сигнали рукою»Учитель зупиняє пояснення і просить учнів показувати йому сигнали рукою, які свідчать про розуміння або нерозуміння матеріалу. Для цього вчитель заздалегідь домовляється з учнями про ці сигнали:

Номер слайду 4

Техніка «Валіза - м’ясорубка – кошик»На дошці прикріплені зображення валізи, м’ясорубки та кошика для сміття. Наприкінці уроку / вивчення теми діти пишуть на поститах:-{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Валіза – що було найкорисніше на уроці і що візьмуть із собою. М’ясорубка – що було цікаво, але вони ще не знають, як використати. Кошик – що не сподобалось на уроці, було зайвим /незрозумілим

Номер слайду 5

Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався ( З – ХД – Д)» {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що ви вже знаєте?Що ви хочете дізнатись ?Що ви дізналися ?

Номер слайду 6

Прийом «Формувальне опитування»«Формувальне опитування» – це форма перевірки знань учнів, коли педагог задає додаткові уточнюючі питання, що дозволяють дитині проаналізувати, узагальнити, зробити висновки з пройденого матеріалу. Наприклад:

Номер слайду 7

Прийом «Гаряче місце»Учень сидить на стільчику перед класом і дає відповіді на запитання

Номер слайду 8

Техніка «Чотири кути»В своїй практиці використовую 4 стільчики, де позначені написи «Повністю погоджуюсь», «Погоджуюся», «Не згоден», «Абсолютно не згоден». Під час відкритого обговорення називаю твердження, а діти займають місце біля стільчика відповідно до їх думки.

Номер слайду 9

Самооцінювання у груповій роботі. Лист самооцінки роботи в групіПрізвище та ім’я: _____________________________________(Оцініть себе за кожним напрямом від 0 до 2 балів)1 Ти брав активну участь в роботі групи2 Ти вносив вдалі пропозиції, які врахувала група3 Ти надав підтримку іншим членам групи, заохочував їх до роботи4 Ти висунув цілком нову ідею, що сподобалась іншим5 Ти вдало узагальнював думки інших і просував роботу групи вперед6 Ти доповідав класу про результати групової роботи. Всього ба

Номер слайду 10

pptx
Додав(-ла)
Левченко Анна
Додано
21 жовтня 2024
Переглядів
3534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку