Назви компонентів і результату дії віднімання.
Мета: ознайомити учнів з назвами компонентів та результату дії віднімання;
Розвивати й удосконалювати обчислювальні навички;
Формувати вміння розв’язувати задачі;
Розвивати математичне мовлення, пізнавальний інтерес до навчання, увагу, логічне мислення;
Виховувати допитливість, спостережливість , виховувати дбайливе ставлення до води.
Організаційний момент
Доброго всім ранку, доброї години!
Математика важлива для кожної людини.
Обчислити, відміряти, покласти на ваги
Має кожному із вас бути до снаги.
Обчислити усе ми зможемо,
Собі та людству допоможемо.
Де у житті ви зустрічаєтеся з математикою?
Мотивація навчальної діяльності.
Яке сьогодні число?
26 листопада – Всесвітній день інформації. А найбільшого успіху досягає той, хто володіє кращою інформацією. Тому на уроці можна дізнатися щось корисне, нове для себе і підтримати ідею відзначення Всесвітнього дня інформації.
Тема Назви компонентів і результату дії віднімання.(хором)
Передбачення як ви гадаєте , чим ми будемо сьогодні займатися на уроці?
працювати ми будемо за планом, (план зі смайликів) а допомагати нам буде….
Дешифрувальщик вода
1234
Крапелька води -за кожне завдання ви отримуєте- краплинку.
II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Усний рахунок
.2.4.6.8.Які числа записані на дошці?(парні)
Які загубилися?(не парні)
Як називається ряд?(натуральний)
Олексій пішов до річки і впіймав аж 3 плотвички. Кошеня одне вхопило. Скільки рибок залишилось? 2
Зловив Васько наш 8 риб. Одна з них раптом в воду стриб.
Порахуйте рибок, скільки залишилось у Василька? 7
Дякує краплинка за роботу, вмієте швидко рахувати…
Зошит свій я розгортаю,
Навкоси його кладу, ручку правильно тримаю
Сяду прямо, не зігнуся- до роботи я беруся.
Каліграфічна хвилинка .Який день тижня? Я і діти прописують 4 на дошці , обмін зошитами, знайти найкращу 4.
Математичний диктант:
Найменше одноцифрове
найбільше одноцифрове
найменше двоцифрове
Запишіть число, що стоїть за числом 6.
Запишіть попереднє число до числа 6
Самоперевірка 1 9 10 7 5 Самооцінка смайликом
Робота в парі; картка - постав знак – «більше- менше»
Дякує краплинка за роботу, гарно пишете в зошиті…
Фізкультхвилинка «Дощик»
Новий матеріал - Відео «Назви компонентів і результату дії віднімання.»
Як називаються числа при відніманні?
Фізкультхвилинка для очей
Раз, два , три - очі догори
на 4.5 будем міцно їх стулять.
Знову очі догори і рахуєм 1 2 3
Робота з підручником ст 49 №2 біля дошки № 3
Фізкультхвилинка для рук «Дощик накрапає»
З яких частин складається задача? Прочитати умову…Запитання.
Яке розв’язання? Відповідь?
Можливо хто складе свою задачу?
Дякує краплинка..
Робота з геометричним матеріалом ( в групах)
Хто швидко і правильно порахує фігури?
Дякує краплинка..
Підсумок уроку. Рефлексія
Сьогодні на уроці ми підтримали ідею відзначення Всесвітнього дня інформації.
Краплинка до краплинки і за урок ми змогли зібрати ціле відерце води та знань.
Якщо кожна людина буде заощаджувати та раціонально використовувати воду, то ми збережемо життя на планеті.
Якщо для вас урок був повчальний, пізнавальний, цікавий додайте краплинку до відерця.
Якщо – ні, наклейте на хмарку.