Назви компонентів і результату дії віднімання.

Про матеріал
Ознайомити учнів з назвами компонентів та результату дії віднімання; Розвивати й удосконалювати обчислювальні навички; Формувати вміння розв’язувати задачі; Розвивати математичне мовлення, пізнавальний інтерес до навчання, увагу, логічне мислення; Виховувати допитливість, спостережливість , виховувати дбайливе ставлення до води.
Перегляд файлу

Назви компонентів і результату дії віднімання.

Мета: ознайомити учнів з назвами компонентів та результату дії віднімання;

Розвивати й удосконалювати обчислювальні навички;

Формувати вміння розв’язувати задачі;

Розвивати математичне мовлення, пізнавальний інтерес до навчання, увагу, логічне мислення;

Виховувати допитливість, спостережливість , виховувати дбайливе ставлення до води.

 Організаційний момент

Доброго всім ранку, доброї години!

Математика важлива  для кожної людини.

Обчислити, відміряти, покласти на ваги

Має кожному із вас бути до снаги.

Обчислити усе ми зможемо,

Собі та людству допоможемо.

Де у житті ви зустрічаєтеся з математикою?

 Мотивація навчальної діяльності.

Яке сьогодні число?

26 листопада – Всесвітній день інформації. А найбільшого успіху досягає той, хто володіє кращою інформацією. Тому на уроці можна дізнатися щось корисне, нове для себе і підтримати ідею відзначення Всесвітнього дня інформації.

Тема Назви компонентів і результату дії віднімання.(хором)

Передбачення  як ви гадаєте , чим ми будемо сьогодні займатися на уроці?
працювати ми будемо за планом, (план зі смайликів) а допомагати нам буде….

Дешифрувальщик          вода

                                       1234  

Крапелька води -за кожне завдання ви отримуєте- краплинку.

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Усний рахунок

  • Полічи від 1-10, 10-1,3-7, 4-8
  • Назви сусідів числа (віяло)
  • Гра “Яке число загубилось?”

.2.4.6.8.Які числа записані на дошці?(парні)

Які загубилися?(не парні)
Як називається ряд?(натуральний)

  • Гра «яка краплинка впала з хмарки?»

Усний рахунок (1 клас)

  • Розумова розминка

Олексій пішов до річки і впіймав аж 3 плотвички. Кошеня одне вхопило. Скільки рибок залишилось?  2

Зловив Васько наш 8 риб. Одна з них раптом в воду стриб.

Порахуйте рибок, скільки залишилось у Василька?   7

  • Скласти задачу за схемою

 

  Реалізація освіти для сталого розвитку в роботі з дітьми 5-го року життя -  PDF Free Download                        Мандрівник: Про кругообіг води у природі                  
  Дякує краплинка за роботу, вмієте швидко рахувати…

 

Зошит свій я розгортаю,

 Навкоси його кладу, ручку правильно тримаю

Сяду прямо, не зігнуся- до роботи я беруся.

Каліграфічна хвилинка .Який день тижня? Я і діти прописують 4 на дошці , обмін зошитами, знайти найкращу 4.

 

Математичний диктант:

Найменше одноцифрове
найбільше одноцифрове
найменше двоцифрове

Запишіть число, що стоїть за числом 6.

Запишіть попереднє число до числа 6

                                               Самоперевірка  1  9  10  7  5 Самооцінка смайликом

Робота в парі;  картка - постав знак – «більше- менше»

C:\Users\User\Desktop\дистанцыйне\Screenshot_1.png

 

                     Дякує краплинка за роботу, гарно пишете в зошиті…                

 

Фізкультхвилинка    «Дощик»  

Новий матеріал -  Відео  «Назви компонентів і результату дії віднімання.»

Як називаються числа при відніманні?

Фізкультхвилинка для очей

Раз, два , три - очі догори
на 4.5 будем міцно їх стулять.

Знову очі догори і рахуєм 1 2 3

 

Робота з підручником  ст 49 №2 біля дошки  № 3
Фізкультхвилинка для рук «Дощик накрапає»

З яких частин складається задача? Прочитати умову…Запитання.

Яке розв’язання? Відповідь?

Можливо хто складе свою задачу?

                                                              Дякує краплинка..

Робота з геометричним матеріалом ( в групах)

Хто швидко і правильно порахує фігури?

C:\Users\User\Desktop\дистанцыйне\Screenshot_3.png

                                                                    Дякує краплинка..

Підсумок уроку. Рефлексія

Сьогодні на уроці ми підтримали ідею відзначення Всесвітнього дня інформації.

Краплинка до краплинки і за урок ми змогли зібрати ціле відерце води та знань.

 Якщо кожна людина буде заощаджувати та раціонально використовувати воду, то ми збережемо життя на планеті.

 

 

Картинки по запросу підсумок урокуhttps://3.bp.blogspot.com/-riC5tB34aO0/W0R3Fs99xVI/AAAAAAAATE0/1ZoM445XtGEBuH1H5_bSSuOY9-zxB1UnwCLcBGAs/s200/%25D0%25B2%25D0%25B4%25D0%25BE%25D0%25BC%25D0%25B0.jpghttps://1.bp.blogspot.com/-FRgw_JjYMvk/W0R3FO0NlOI/AAAAAAAATEw/DHJeHzwfFBc6589R7cRrPuFeC1mmWGbTwCLcBGAs/s200/%25D0%25BC%25D0%25B5%25D0%25BD%25D1%2596.jpghttps://4.bp.blogspot.com/-W12pfaFcmEk/W0R3F_rsHlI/AAAAAAAATE4/o9g3oyemNsMHaIR4NR00aYNVdGdmlLuwQCLcBGAs/s200/%25D1%2581%25D0%25BA%25D0%25BB%25D0%25B0%25D0%25B4%25D0%25BD%25D0%25BE.jpg

Якщо для вас урок був повчальний, пізнавальний, цікавий додайте краплинку до відерця.

Якщо – ні, наклейте на хмарку.

 

 

Мандрівник: Про кругообіг води у природіЗагадки про явища природи - Сайт kazochka70! Ведро пластиковое 14л желтое - ОфисМ

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 січня 2021
Переглядів
1248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку