Про матеріал
Тема: Неклітинні форми життя: віруси. (до презентації є розробка уроку)
Очікуванні результати:
Знаннєвий компонент: знати визначення понять «неклітинні форми життя», «віруси», «віроїди», «пріони», «вірусологія», «віріон», «капсид», «капсомер»; з хворобами, що викликані вірусами.
Діяльнісний компонент: вміти описувати будову вірусів, пояснювати роль вірусів у природі і житті людини
Ціннісний компонент: усвідомлювати причини виникнення та поширення вірусних інфекцій, бережливо ставитися до здоров’я
Наскрізні змістовні лінії
• Здоров’я і безпека
Ключові компетентності:
1. Спілкування державною мовою
2. Уміння вчитися впродовж життя
3. Екологічна грамотність і здорове життя
4. Основні компетентності у природничих науках і технологіях
5. Інформаційно-цифрова компетентність
6. Соціальна та громадянська компетентності
7. Математична компетентність
8. Спілкування іноземними мовами
Тип уроку: формування ключових компетентностей