18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Неля Шейко-Медведєва "Лисиця,що впала з неба"

Про матеріал
конспект уроку для учнів 4-го клас уз теми: "неля Шейко-медведєва "Лисиця, що впала з неба" пєса-казка на 2 дії"
Перегляд файлу

НЕЛЯ ШЕЙКО-МЕДВЕДЄВА. ЛИСИЦЯ, ЩО ВПАЛА З НЕБА

 (П’єса-казка на 2 дії)

Мета: ознайомити учнів із творчістю Нелі Шейко-Медведєвої; розширити знання школярів про п’єсу як жанр; поглибити розуміння побудови тексту п’єси; вчити знаходити за допомогою вибіркового читання уривки, слова, які характеризують дійових осіб, вчити розрізняти характеристики дійових осіб за їхніми висловами, вчинками; розвивати творчі здібності учнів, дослідницькі якості; виховувати правдивість, відповідальність за свої вчинки, вміння тримати слово.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Сьогодні у нас незвичайний урок.

У світ фантазії зробимо ще один крок.

А з творчістю ми вже стрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

1. Робота над скоромовкою

Гра „Дощик”

• Накрапає дощ (тихо).

• Дощ пускається сильніше (голосніше).

• Злива (голосно).

• Дощ слабшає (тихіше).

• Дощ припинився (читання припиняється).

Бобре, друже, друже бобре,.

Міст зробив ти дуже добре:

Не бредуть бобри у брід,

Майстрові кричать: „Привіт!”

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ 

— Прочитайте уривок із вірша.

Затихнув гомін. В залі згасло світло, 

І в раз, заполонивши всі чуття, 

Розсунулась завіса... 

І розквітло життя — мов казка, 

Й казка — мов життя. 

— Що показують у театрі? 

— Що таке п’єса? 

— Чим вона відрізняється від творів інших жанрів? 

— Які особливості побудови п’єси? 

— Які п’єси ви читали?

— Продовжте речення: «Щоб показати п’єсу на сцені, потрібно...».

Ознайомлення з автором

— Неля Шейко-Медведєва — українська письменниця, із творчістю якої ми поки що не знайомилися. Це сучасна письменниця, яка пише переважно для дітей. Народилася вона в Бориславі на Львівщині, закінчила Львівськийуніверситет. Зараз живе й працює в Києві. Її твори залюбки читають дорослі й діти.

IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Ст 123 стаття «П'эса-казка» , прочитати та дати відповіді на запитання.
  2. Опрацювання першої дії п'єси Н. Шейко-Медведєвої „Лисиця, що впала з неба

 Підготовка до читання п'єси вголос.

— Як ви вважаєте, між ким відбуватимуться дії твору?

— Що ви знаєте про цих тварин?

— Продовжте думку:

хитрий, як...; покірний, як...; страшний, як...; впертий, як...; боязкий, як...

— Сьогодні ми маємо можливість перевірити правдивість цих сталих виразів. 

  1. Читання твору.
  2.  Перевірка сприймання.

— Які дійові особи зустрічаються у п’єсі?

— Коли і як з’явилася Лисиця?

— Як вона розмовляє з Вовком?

— Чому Вовк захищає Лисицю?

  1.  Робота над виразністю читання.

— Які речення за метою висловлювання зустрічаються в тексті найчастіше? Зачитайте кілька окличних речень; питальних.

— Як потрібно читати слова або речення, подані в дужках?

6.  Самостійне читання першої дії п'єси учнями (спочатку — повільно, а потім, після кожної вказівки вчителя,— дедалі швидше й швидше; кінцівку — скоромовкою).

7.  Гра „Хто швидше читає?”.

Знайти слова:

• Вовка: „Постривайте! А останнє слово?”.

• Лисиці: „Ати, я бачу, розумна пташка...”.

• Ворони: „Недобрий, а дурний!”.

— Чи сподобалася вам п’єса? Чим саме?

— Чи хотіли б ви дізнатися, що сталося з героями далі?-

— Від чого автор застерігає читачів?

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Самостійне мовчазне читання другої дії п’єси учнями.

 Перевірка сприймання.

— Де відбуваються події другої дії?

— Скільки у ній дійових осіб? Хто вони?

— Чи з’явилися нові дійові особи?

 

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
1900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку