18.12.2020 р.
Урок №
Тема: Розвиток зв’язного мовлення №7. Пишу листа Святому Миколаю.
Мета: учити учнів застосовувати набуті знання, уміння та навички у процесі виконання завдань;
Розвивати зв’язне мовлення учнів; формувати вміння будувати логічні висловлювання; активізувати словниковий запас учнів;
Виховувати спостережливість, взаємоповагу, інтерес до оточуючого, любов до народних звичаїв, до природи.
Обладнання: мультимедійна презентація, тематичні малюнки, звірятка, рукавички із завданнями, макет листа, конверти, скринька.
Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення.
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
ІІ. Вступна бесіда. Актуалізація чуттєвого досвіду дітей.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні ми з вами будемо писати листа Святому Миколаю.
У сучасному світі залишилося дуже мало людей, які використовують листування для того, щоб спілкуватися. Особисто я отримувала листи від своїх товаришів та й сама писала не один раз. Скажіть, а чи писали ви колись листа? Можливо хтось отримував листа?
Давайте поглянемо які можуть бути листи.
Справа в тому, мої любі, що тільки сьогодні я – незвична вчителька. Я ваш помічник –листоноша. Я передам ваші написані листи в резиденцію Святого Миколая і сподіваюсь, о усі ваші побажання та прохання Миколай здійснить. А для того, щоб наш урок був цікавим і корисним, ми будемо виконувати різні завдання, які нам підготувала звірята. Ці завдання написані на рукавичках.
ІV. Колективна підготовча робота ( мовна підготовка тексту).
( рукавичка 1). Крісло автора.
Робота в зошиті
Одне з речень записуємо на дошці.
V. Фізкультхвилинка.
Завдання від вовка не дасть вам стомитися, гайда веселитися. (рукавичка 5)
VІ. Складання усної зв’язної розповіді учнями.
А ось і новорічне козенятко. Воно також хоче уваги. Давайте виконаємо його завдання. ( рукавичка 6)
VІІ. Самостійна робота.
Головний персонаж 2021 року бичок дає вам останнє завдання. (рукавичка7). Написання листа.
VІІІ. Складання листа до конверту та відправка у поштовий ящик.
ІХ. Підсумок уроку.
Ось закінчився час нашого уроку. І тепер дуже важливо усім гостям нашого уроку дізнатися, чи сподобалося вам. Тому я пропоную пограти у лего.
Зелений – на уроці мені сподобалось….
Жовтий – на уроці я запам’ятав…
Червоний на уроці я не зрозумів….
Х. Домашнє завдання.
Попереду у нас новорічне свято і я думаю, що ви б хотіли написати листа Діду Морозу. Ви вже маєте досвід як це робити. Тому ви можете вдома потренуватися у написанні листа, написавши Діду.