КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІІ Семестр
Навчальний. рік___________________ Семестр________ Вчитель_____________________________________________ Клас________ Підручник: New DestinationsB2
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
Module 7 “Celebrities”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/читання |
Письмо/Говоріння |
|||||
81
15.01 |
Module 7 Celebrities Lesson 7, Reading SB, pp. 91-93 |
Вступати в дискусію |
Вести бесіду |
Perks, acquisition, to maintain, to soak up, spree, relief |
|
Читання тексту “How celebrities spend their cash” та виконання завдань (reconstructing a gapped text) |
Групова дискусія щодо відомих людей та надання відповідей на |
WB, p. 46, ex. A, words |
82
16.01 |
How celebrities spend their cash… |
Вступати в дискусію |
Вести бесіду |
|
|
|
Групова дискусія щодо відомих людей та надання відповідей на |
WB, p. 46, ex. B, C |
83
17.01 |
Module 7 Celebrities Lesson 7, Vocabulary |
Аналізувати новий матеріал |
Сприймати новий матеріал |
Income, donation, salary, notorious, reward, to earn, to invest, to gain, to win |
|
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 47-48, ex. A, B, C, |
84
18.01 |
Grammar SB, pp 94-95 |
Аналізувати новий матеріал |
Сприймати новий матеріал |
|
Relative Clauses (defining and non-defining clauses) |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 47-48, C,D,E |
85
19.01
|
Module 7 Celebrities Lesson 7, Listening SB, p. 96 |
Описувати ситуацію |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Particularly, special effects, expensive, firefighter, suggestion, jewellery |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice activity) |
Обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 49, ex. A |
86
22.01
|
Module 7 Celebrities Lesson 7, Vocabulary and Grammar SB, p. 97 |
Аргументувати свій вибір |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Announcement, advertisement, commercial, publicity, gaze, glance, start, watch, audience, onlookers etc |
Participle Clauses |
|
|
WB, p. 49, ex. B, C |
87
23.01 |
Module 7 Celebrities Lesson 7, Speaking SB, p. 98 |
Висловлювати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати в парі |
Curious, intelligent, to risk one’s life, trend-setting, in the limelight, ambitious, competition |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Робота в парах: обговорення малюнків та висловлення своєї точки зору |
WB, p. 50, ex. A, B |
88
24.01 |
Module 7 Celebrities Lesson 7, Writing SB, |
Описувати події в їхній логічній послідовності |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Fame, to justify, to expose to, fundamental, to be in the spotlight |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання есе та виконання завдань (answer the questions) |
Brainstorming ideas |
Lo learn words |
89
25.01
|
Writing SB, pp. 99-100 |
|
|
|
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
SB, p. 100, ex. 5 |
90
26.01 |
Module 7 Celebrities Lesson 7, Round-up SB, pp. 101 |
Аргументувати свій вибір |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
WB, p. 51 ex. A, B |
91
29.0 |
Frida Kahlo |
Аргументувати свій вибір |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
Retelling the text |
92
30.01 |
Module 7 Test 7 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Module 8 “Entertainment”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/читання |
Письмо/Говоріння |
|||||
93
31.01
|
Module 8 Entertainment Lesson 8, Reading SB, pp. 104-105 |
Інтерпретувати реалії іншомовної культури |
Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію |
Incorporate, glimpse, function, rave, renowned, enchanted |
Infinitive |
Читання текстів та виконання завдань (scanning for specific information, reading |
Групова дискусія щодо мистецтва та улюблених видів мистецтва |
WB, p. 52, ex. A, words |
94
01.02 |
Entertainment Lesson 8, Reading SB, pp. 104-105 |
|
Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію |
Incorporate, glimpse, function, rave, renowned, enchanted |
Infinitive |
Читання текстів та виконання завдань (scanning for specific information, reading for gist) |
Групова дискусія щодо мистецтва та улюблених видів мистецтва |
WB, p. 52, ex.,B, C |
95
02.02 |
Module 8 Entertainment Lesson 8, Vocabulary |
Аргументувати власну точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Mute, speechless, silent, to remove, to launh, to eject, to estimate, to appreciate, to preview etc |
|
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
WB, p. 53-54, ex. A, B, |
96
05.02 |
and Grammar SB, pp. 106-107 |
|
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
Infinitive and –ing forms |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
WB, p. 53-54, ex. C, D, E |
97
06.02 |
Module 8 Entertainment Lesson 8, Listening SB, p. 108 |
Висловлювати власну точку зору |
Розуміти нову інформацію |
Bittersweet, clumsy, argument, emptiness, soundtrack, commercial, to found |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-записів та виконання завдань (multiple choice activities) |
Групове або парне обговорення кінофільмів |
WB, p. 55, ex. A |
98
07.02
|
Module 8 Entertainment Lesson 8, Vocabulary and Grammar SB, p. 109 |
Надавати поради |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Boredom, artist, director, operator, scientist, politician, musician, plumber |
Modal Verbs + Have + Past Participle |
|
|
WB, p. 55, ex. B, C, D |
99
08.02
|
Module 8 Entertainment Lesson 8, Speaking SB, p. 110 |
Обговорювати перспективи |
Коректно реагувати на несподівані життєві ситуації |
To develop talent, to encourage creativity, to cultivate cultural awareness, to broaden horizons, to expose |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання опису ситуації та подальша співпраця у парі |
Робота в парах: обговорення проблеми та пошук рішення |
WB, p. 56, ex. A |
100
09.02 |
Module 8 Entertainment Lesson 8, Writing SB, pp. 111-112 |
Висловлювати та аргументувати власну точку зору |
Здатність співпраці з викладачем та іншими учнями |
Episode, fictional, set, series, character, cast, plot |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання відгуку на серіал та виконання завдання (matching activity) |
Написання відгуку: відпрацювання структури та стилю написання відгуку |
WB, p. 56, ex. B, C |
101
12.02
|
Module 8 Entertainment Lesson 8, Round-up SB, pp. 113-114 |
|
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
WB, p. 57, ex. A |
102
13.02 |
, Round-up SB, pp. 113-114 |
|
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
|
WB, p. 57, ex., B |
103
14.02 |
Module 8 Entertainment Lesson 8, Checkpoint SB, pp. 115-117 |
Аналізувати явища культурного життя |
Знання культури спільноти країн, мова яких вивчається |
Hectic, to annoy, inadequatelym to be homeschooled, to be engaged, isolated, tutoring |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.) |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 58, ex. A |
104
15.02
105
16.02 |
Module 8 Entertainment Lesson 8, Checkpoint SB, pp. 117-118 |
Висловлювати власні припущення |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act,) |
Робота в парах: обговорення фотографій та надання відповідей на запитання |
To retell the text p58 |
106
19.02 |
How to get rich and famous |
|
|
|
|
|
|
WB, p. 58, ex. B |
107
20.02 |
Module 8 Test 8 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Module 9 “Let’s celebrate”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
108
21.05 |
Module 9 Let’s celebrate Lesson 9, Reading SB, pp. 119-121 |
Знаходити схожі риси та відмінності в культурах різних народів |
Вести бесіду за запитанням |
Fake, frisky, fluffy, pageant, automobile, proceeds, in advance, cash prize, amusement park |
|
Читання тексту “Fire Ant Festival” та виконання завдань (reading for gist activities, multiple choice act.) |
Групова дискусія щодо фестивалів та участі в них |
Words, crammed story |
109 22.02
110 23.02 |
, Reading SB, pp. 119-121
Speaking |
Переказ тексту
WB, p. 60, ex. A, B, C
|
||||||
111
26.02 |
Module 9 Let’s celebrate Lesson 9, Vocabulary. |
Аргументувати власну точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Lastly, at least, at last, last but not least, celebration, ceremony, festival, trophy, award, reward etc |
Passive Voice I |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
WB, pp. 61-62, ex. A, B, |
112
27.02 |
Grammar SB, pp 122-123 |
Аргументувати власну точку зору |
|
|
Passive Voice I |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
WB, pp. 61-62, ex C, D, E, F |
113
28.02
|
Module 9 Let’s celebrate Lesson 9, Listening SB, p. 124 |
Інтерпретувати реалії іншомовної культури |
Вміння проявити зацікавленість |
Dairy products, spontaneous, to require, cyclist, recipe |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування радіоінтерв’ю та виконання завдання (multiple choice activity + matching) |
Групове обговорення фестивалів їжі та напоїв |
WB, p. 63, ex. A |
114
29.02
|
Module 9 Let’s celebrate Lesson 9, Vocabulary and Grammar SB, p. 125 |
Аргументувати власну точку зору |
Сприймати нову мову |
Phrasal verbs: turn in, turn down, turn up, turn into, turn over, turn out |
Passive Voice II |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 63, ex. B, C |
115
01.03 |
Module 9 Let’s celebrate Lesson 9, Speaking SB, p. 126 |
Приймати рішення |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Out-of-the-ordinary, downside, sensation, ancestors, feasible, costly, venue etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання умов завдання та подальша парна робота |
Парна робота: обговорення завдання та прийняття, а також презентація рішення |
WB, p. 64, ex. A |
116
04.03
|
Module 9 Let’s celebrate Lesson 9, Writing SB, pp. 127-128 |
Описувати ситуації |
Знання культури міжособистих стосунків |
A cookout, anniversary, cob, fireworks, to wonder |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання листа та виконання завдання (matching activity) |
Написання неформального листа: покращення стилю написання |
WB, p. 64, ex. B |
117
05.03 |
Informal letter |
Описувати ситуації |
|
A cookout, anniversary, cob, fireworks, to wonder |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання листа та виконання завдання (matching activity) |
Написання неформального листа: покращення стилю написання |
Ex 5p 128 SB |
118 06.03
119 07.03 |
Module 9 Let’s celebrate Lesson 9, Round-up SB, pp. 129-130 |
Аргументувати власний вибір |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
WB, pp. 64-65, ex. A, B |
120
08.03 |
Module 9 Test 9 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Module 10 “Get the message”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
||||||
121
11.03 |
Module 10 Get the message Lesson 10, Reading SB, pp. 131-133 |
Висловлювати власні припущення та прогнозуваи ймовірність подій |
Знання суспільних норм країн, мова яких вивчається |
Apid, illuminated, sophisticated, representative, cluster, determine, extraterrestrial, fascination |
|
Читання тексту “Is there anybody out there?” та виконання завдань (reading for gist activities, multiple choice act.) |
Групова дискусія щодо життя за межами планети та ймовірності існування прибульців |
Crammed story |
|
122
12.03 |
WB, p. 66, ex. A, B, C |
||||||||
123
13.03 |
Module 10 Get the message Lesson 10, Vocabulary |
Аргументувати власний вибір |
Пояснити значення слова на англійській мові |
Peak, height, top, notice, remark, observe, signal, sign, symbol, gesture, come about, come into, come aroung, come up against |
|
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 67-68, ex. A, B, |
|
124
14.03 |
Grammar SB, pp. 134-135 |
|
Пояснити значення слова на англійській мові |
|
Clauses of purpose, result and concession |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 67-68, ex. C, D, E |
|
125
15.03
|
Module 10 Get the message Lesson 10, Listening SB, p. 136 |
Аналізувати явища суспільного життя інших країн |
Приймати участь в дискусії |
To maintain, to do with, facial, embarrassment, to prolonge, hostile, to sit upright |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Послуховування аудіо-запису та виконання завдань (filling in the gaps + multiple matching) |
Групове обговорення мови тіла, вираження емоції за допомогою рухів |
WB, p. 69, ex. A |
|
126
18.03 |
Module 10 Get the message Lesson 10, Vocabulary and Grammar SB, p. 137 |
Висловлювати власну точку зору |
Використовувати ідіоматичну мову |
To be all ears, to get cold feet, down in the mouth, to have heart in the mouth, to keep head, to break a leg, to be all fingers and thumbs etc |
Causative Forms |
|
|
WB, p. 69, ex. B, C |
|
127
19.03
|
Module 10 Get the message Lesson 10, Speaking SB, p. 138 |
Висловлювати власні думки |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Flyer, distribute, litter, waste, land line, health hazard, advanced, obstruct horizon |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
|
Робота в парах: обговорення фотографій та надання відповідей на запитання |
WB, p. 70, ex. A |
|
128
20.03 |
Module 10 Get the message Lesson 10, Writing SB, |
Аналізувати явища суспільно-політичного характеру |
Обгрунтування власної думки мовними засобами щодо досягнення порозуміння з соціальних питань |
To undergo, superficial, ease, advent, to overuse, to socialize, to log off |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Читання есе та виконання задання (multiple choice act., answer the questions |
Написання есе:удосконалення стилю та структури |
WB, p. 70, ex. B |
|
129 21.03 |
Get the message Lesson 10, Writing SB, pp. 139-140 |
Аналізувати явища суспільно-політичного характеру |
|
|
|
|
Написання есе:удосконалення стилю та структури |
Ex 6p140 |
|
130 22.03 |
Module 10 Get the message Lesson 10, Round-up SB, pp. 141-142 |
Аргументувати власний вибір |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
WB, p. 71, ex. A, B |
|
131
01.04
132 02.04 |
Module 10 Get the message Lesson 10, Checkpoint SB, pp. 143-145
|
Вступати в дискусію |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
To occur, ancestry, respectively, booth, benefit, to highlight, annual |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту “Cinco de Mayo” та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 72, ex. A |
|
133 03.04
|
Module 10 Get the message Lesson 10, Checkpoint SB, p. 146
Повторення |
Обговорювати перспективи |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування записів бесід та виконання завдання (multiple choice activity) |
Робота в парах: рольова гра з метою обговорення організації культурного івенту |
WB, p. 73, ex. B, C |
|
134 04.04 |
Module 10 Test 10 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Module 11 “Mind matters”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
|||||||
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||||
135
05.04 |
Module 11 Mind matters Lesson 11, Reading SB, pp. 147-149 |
Підтримувти дискусію |
Вести бесіду за запитанням |
Prior to, unconvinced, initially, interpretation, potential, miraculously, predicition |
|
Читання тексту “ESP: fact or fictions”, виконання завдань(matching and multiple choice act.) |
Групова дискусія: обговорення екстрасенсорних можливостей |
words |
136 08.04
137 09.04 |
Fact or Fiction? |
Підтримувти дискусію |
Вести бесіду за запитанням |
Повторення лексики |
|
Групова дискусія: обговорення екстрасенсорних можливостей людини |
WB, p. 74, ex. A, B, C |
|
138
10.04
|
Module 11 Mind matters Lesson 11, Vocabulary |
Висловлювати власні припущення |
Сприймати нову мову |
To come to light, to come in handy, to come into effect, to come to terms, to come into power, to come of age |
|
Складання речень в усній формі |
Транформація речень у письмовій формі |
WB, pp. 75-76, ex. A, B, C, |
139
11.04 |
Grammar SB, pp. 150-151 |
|
Сприймати нову мову |
|
Reported Speech (statements) |
Складання речень в усній формі |
Транформація речень у письмовій формі |
WB, pp. 75-76, ex D, E, F |
140
12.04 |
Module 11 Mind matters Lesson 11, Listening SB, p. 152 |
Обговорювати культури країн, мова яких вивчається |
Знання культури країн, мова яких вивчається |
Counsellor, depressing, imagination, mentor, to influence, genius, homesickness |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps+multiple choice act.) |
Парне або групове обговорення відомих людей: Леонардо да Вінчі, Вільям Шекспір, Альберт Ейнштейн |
WB, p. 77, ex. A |
141
15.04 |
Module 11 Mind matters Lesson 11, Vocabulary and Grammar SB, p. 153 |
Аргументувати свій вибір |
Уважно стежити за презентованим матеріалом |
Common, mental, strong, vivid, stimulating, range, impression |
Reported Questions |
|
Транформація речень у письмовій формі |
WB, p. 77, ex. B, C |
142 16.04
|
Module 11 Mind matters Lesson 11, Speaking SB, p. 154 |
Надавати поради |
Здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури |
Immature, sport facilities, job opportunities, dead-end job, unemployed etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання етапів завдання та парна робота у подальшому |
Робота в парах: обговорення кар’єрних можливостей |
WB, p. 78, ex. A, B |
143 17.04
144 18.04 |
Module 11 Mind matters Lesson 11, Writing SB, pp. 155-156 |
Організувати та висловлювати власні думки |
Здатність використання стратегій для контакту з представниками інших культур |
Eligible, scholarship, to apply, racing car, to manufacture, to award, grateful |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання листа та виконання завдань (matching) |
Групове або парне обговорення структури листа-заяви |
SB, p. 156, ex. 5 |
145 19.04
146 22.04 |
Module 11 Mind matters Lesson 11, Round-up SB, pp. 157-158 |
Аргументувати свою точку зору |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
WB, pp. 78-79, ex. A B |
147
23.04 |
Module 11 Test 11 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Module 12 “Health and fitness”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
|||||||
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||||
148 24.04
149 25.04 |
Module 12 Health and fitness Lesson 12, Reading SB, pp. 159-161
Health and fitness
|
Підтримувати дискусію, розгортаючи її |
Вміння обробляти різнотипові завдання |
To show up, to cut out, to hang out, to take up, to stick with, to be caugt up |
|
Читання текстів та виконання завдань (matching) |
Групове обговорення фізичного здоров’я та підтримки гарної фізичнї форми |
WB, p. 80, ex. A, B, C |
150
26.04 |
Module 12 Health and fitness Lesson 12, Vocabulary |
Аргументувтаи свою точку зор |
Використання ідіоматичних виразів |
Lexical set (the body): eyelash, forehead, nostril, chin, eyebrow, thigh, belly, lungs, intestines |
|
|
Трансформація речень у письмовій формі |
Crammed story |
151
29.04 |
Grammar SB, pp. 162-163 |
Аргументувтаи свою точку зор |
Використання ідіоматичних виразів |
|
Conditional Sentences Type 3, Unreal Past |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 81, ex. A, B, C |
152
30.04 |
Module 12 Health and fitness Lesson 12, Listening SB, p. 164 |
Демонструвати зацікавленість у предметі розмови |
Вміння вилучати найважливіші факти життєвих ситуацій |
Basil. Peppermint, cinnamon, lavender, jasmine, rosemary, aromatherapy, substance, essential oil |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування радіоінтерв’ю та виконання завдання (multiple choice activity) |
Групова або парна дискусія щодо ролі рослин в здоров’ї людини |
WB, p. 83, ex. A |
153
01.05 |
Module 12 Health and fitness Lesson 12, Vocabulary and Grammar SB, p. 165 |
Аргументувати свою точку зору |
Сприймати нову мову |
To bring up, ro bring about, to bring around, to bring back, to bring in, to put in a good mood |
Inversion |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 83, ex. B, C, D |
154 02.05 |
Module 12 Health and fitness Lesson 12, Speaking SB, p. 166 |
Демонструвати зацікавленість у предметі розмови |
Вміння створювати атмосферу відкритості та психологічної готовності до дискусії |
To control weight, balanced diet, to keep in shape, anxiety related illness, to unwind, tension, mud therapy |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Робота в парах: рольова гра – пошук вирішення проблеми |
WB, p. 84, ex. A |
155 03.05
156 06.05 |
Module 12 Health and fitness Lesson 12, Writing SB, pp. 167-168 |
Підводити підсумки обговорення |
Вміння написати доповідь |
Diving course, marine, to explore, to take into consideration, coral reef, to ensure |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання доповіді та виконання завдань (matching activity, multiple choice act.) |
Обговорення дозвілля та варіантів проведення літніх канікул |
WB, p. 84, ex. B |
157 07.05
158 08.05 |
Module 12 Health and fitness Lesson 12, Round-up SB, pp. 169-170 |
Вміти висловити своє відношення до ситуації |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту “How athletes cope with hot climates” та виконання граматичного завдання |
Написання речень за допомогою пройдених граматичних конструкцій |
WB, p. 85, ex. A, B |
159 09.05
160 10.05 |
Module 12 Health and fitness Lesson 12, Checkpoint SB, pp. 171-173 |
Підводити підсумки обговорення |
Формування та обґрунтування власної думки |
Once-in-a-lifetime, enthusiast, subscriber, to give away, acupuncture, collaborative, cover letter |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання текстів та виконання завдань (answer the questions) |
Групове обговорення прочитаних текстів |
WB, p. 86, ex. A |
161
13.05 |
Module 12 Health and fitness Lesson 12, Checkpoint |
Вміння висловити своє відношення щодо ситуації |
Знати правила вступу до розмови |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису тта виконання завдання |
Робота в парах: обговорення здорового образу |
WB, p. 86, ex. B |
162 14.05
163 15.05 |
Examination practice p174
Повторення |
|
|
|
|
|
|
Вправи на роздатковому матеріалі переказ |
164 16.05 |
Module 12 Test 12 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Culture time in Ukraine(extra materials)
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лексика |
Мовленнєва компетенція |
|
Читання/Аудіювання |
Письмо/Говоріння |
|||||
165
17.05 |
Culture Time 1 Travelling around Ukraine |
Описувати життєві події |
Вміння написати статтю до газети |
Amenity, disaster, crossing point, associate |
Читання тексту та виконання завдань (answer the questions) |
Групова дискусія |
166
20.05 |
Culture Time 2 Protecting the environment in Ukraine |
Висловлювати власну точку зору |
Формування та обґрунтування власної думки |
Deficiency, notion, biodiversity, harvest, flora and fauna, initiative |
Читання тексту та виконання завдань (true/false activity) |
Написання есе |
167
21.05 |
Protecting the environment in Ukraine |
|
|
|
|
Перегляд фільму |
168 22.05 |
Culture Time 3 The Medieval Khotyn Festival |
Висловити власну точку зору |
Вміння написати статтю до газети |
Legend, combar, equestrian, catapult, archery, armour |
Читання тексту та надання відповідей на запитання |
Написання газетної статті щодо фестивалів |
169 23.05 |
Culture Time 4 International Educational Programmes |
Висловлювати свою точку зору |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Eligible, mandatory, enormous, threshold |
Читання текстів та виконання завдань |
Обговорення прочитаного матеріалу |
170 24.05 |
Test |
|
|
|
|
|
171 27.05 |
Writing
|
|
|
|
|
|
172 28.05 |
Listening
|
|
|
|
|
|
173 29.05 |
Reading
|
|
|
|
|
|
174 30.05 175 31.05 |
Speaking Підсумковий урок |
|
|
|
|
|