New Destinations B2 II семестр

Про матеріал
New Destinations B2 II семестр,для поглибленого вивчення анг мови, 5 уроків на тиждень
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІІ Семестр

 

Навчальний. рік___________________   Семестр________    Вчитель_____________________________________________   Клас________   Підручник:  New DestinationsB2

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

Module 7 “Celebrities”

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/читання

Письмо/Говоріння

81

 

15.01

Module 7

Celebrities

Lesson 7, Reading SB, pp. 91-93

Вступати в дискусію

Вести бесіду

Perks, acquisition, to maintain, to soak up, spree, relief

 

Читання тексту “How celebrities spend their cash” та виконання завдань (reconstructing a gapped text)

Групова дискусія щодо відомих людей та надання відповідей на

WB, p. 46, ex. A, words

82

 

16.01

How celebrities spend their cash…

Вступати в дискусію

Вести бесіду

 

 

 

Групова дискусія щодо відомих людей та надання відповідей на

WB, p. 46, ex. B, C

 

83

 

17.01

Module 7

Celebrities

Lesson 7, Vocabulary

Аналізувати новий матеріал

Сприймати новий матеріал

Income, donation, salary, notorious, reward, to earn, to invest, to gain, to win

 

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 47-48, ex. A, B, C,

84

 

18.01

Grammar SB, pp 94-95

Аналізувати новий матеріал

Сприймати новий матеріал

 

Relative Clauses (defining and non-defining clauses)

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 47-48, C,D,E

85

 

19.01

 

 

 

 

Module 7

Celebrities

Lesson 7, Listening SB, p. 96

Описувати ситуацію

Знаходити та розуміти нову інформацію

Particularly, special effects, expensive, firefighter, suggestion, jewellery

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice activity)

Обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 49, ex. A

86

 

22.01

 

 

Module 7

Celebrities

Lesson 7, Vocabulary and Grammar SB, p. 97

Аргументувати свій вибір

Уважно стежити за презентованою інформацією

Announcement, advertisement, commercial, publicity, gaze, glance, start, watch, audience, onlookers etc

Participle Clauses

 

 

WB, p. 49, ex. B, C

87

 

23.01

Module 7

Celebrities

Lesson 7, Speaking SB, p. 98

Висловлювати власну точку зору

Ефективно співпрацювати в парі

Curious, intelligent, to risk one’s life, trend-setting, in the limelight, ambitious, competition

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Робота в парах: обговорення малюнків та висловлення своєї точки зору

WB, p. 50, ex. A, B

 

88

 

24.01

Module 7

Celebrities

Lesson 7, Writing SB,

Описувати події в їхній логічній послідовності

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Fame, to justify, to expose to, fundamental, to be in the spotlight

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання есе та виконання завдань (answer the questions)

Brainstorming ideas

Lo learn words

89

 

25.01

 

 

 

Writing SB, pp. 99-100

 

 

 

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

SB, p. 100, ex. 5

90

 

26.01

Module 7

Celebrities

Lesson 7, Round-up  SB, pp. 101

Аргументувати свій вибір

Активно використовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

WB, p. 51 ex. A, B

91

 

29.0

Frida Kahlo

Аргументувати свій вибір

Активно використовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

Retelling the text

92

 

30.01

Module 7

Test 7

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

Module 8 “Entertainment”

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/читання

Письмо/Говоріння

93

 

31.01

 

Module 8

Entertainment

Lesson 8, Reading SB, pp. 104-105

Інтерпретувати реалії іншомовної культури

Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію

Incorporate, glimpse, function, rave, renowned, enchanted

Infinitive

Читання текстів та виконання завдань (scanning for specific information, reading

Групова дискусія щодо мистецтва та улюблених видів мистецтва

WB, p. 52, ex. A, words

94

 

01.02

Entertainment

Lesson 8, Reading SB, pp. 104-105

 

Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію

Incorporate, glimpse, function, rave, renowned, enchanted

Infinitive

Читання текстів та виконання завдань (scanning for specific information, reading for gist)

Групова дискусія щодо мистецтва та улюблених видів мистецтва

WB, p. 52, ex.,B, C

95

 

02.02

Module 8

Entertainment

Lesson 8, Vocabulary

Аргументувати власну точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

Mute, speechless, silent, to remove, to launh, to eject, to estimate, to appreciate, to preview etc

 

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

WB, p. 53-54, ex. A, B,

96

 

05.02

and Grammar SB, pp. 106-107

 

Уважно стежити за презентованою інформацією

 

Infinitive and –ing forms

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

WB, p. 53-54, ex. C, D, E

97

 

06.02

Module 8

Entertainment

Lesson 8, Listening SB, p. 108

Висловлювати власну точку зору

Розуміти нову інформацію

Bittersweet, clumsy, argument, emptiness, soundtrack, commercial, to found

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-записів та виконання завдань (multiple choice activities)

Групове або парне обговорення кінофільмів

WB, p. 55, ex. A

98

 

07.02

 

Module 8

Entertainment

Lesson 8, Vocabulary and Grammar SB, p. 109

Надавати поради

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Boredom, artist, director, operator, scientist, politician, musician, plumber

Modal Verbs + Have + Past Participle

 

 

WB, p. 55, ex. B, C, D

 

99

 

08.02

 

Module 8

Entertainment

Lesson 8, Speaking SB, p. 110

Обговорювати перспективи

Коректно реагувати на несподівані життєві ситуації

To develop talent, to encourage creativity, to cultivate cultural awareness, to broaden horizons, to expose

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання опису ситуації та подальша співпраця у парі

Робота в парах: обговорення проблеми та пошук рішення

WB, p. 56, ex. A

100

 

09.02

Module 8

Entertainment

Lesson 8, Writing SB, pp. 111-112

Висловлювати та аргументувати власну точку зору

Здатність співпраці з викладачем та іншими учнями

Episode, fictional, set, series, character, cast, plot

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання відгуку на серіал та виконання завдання (matching activity)

Написання відгуку: відпрацювання структури та стилю написання відгуку

WB, p. 56, ex. B, C

101

 

12.02

 

Module 8

Entertainment

Lesson 8, Round-up SB, pp. 113-114

 

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

WB, p. 57, ex. A

102

 

13.02

, Round-up SB, pp. 113-114

 

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

WB, p. 57, ex., B

103

 

14.02

Module 8

Entertainment

Lesson 8, Checkpoint SB, pp. 115-117

Аналізувати явища культурного життя

Знання культури спільноти країн, мова яких вивчається

Hectic, to annoy, inadequatelym to be homeschooled, to be engaged, isolated, tutoring

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.)

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 58, ex. A

104

 

15.02

 

105

 

16.02

Module 8

Entertainment

Lesson 8, Checkpoint SB, pp. 117-118

Висловлювати власні припущення

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act,)

Робота в парах: обговорення фотографій та надання відповідей на запитання

To retell the text p58

106

 

19.02

How to get rich and famous

 

 

 

 

 

 

WB, p. 58, ex. B

107

 

20.02

Module 8

Test 8

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

Module 9 “Let’s celebrate”

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

108

 

21.05

Module 9

Let’s celebrate

Lesson 9, Reading SB, pp. 119-121

Знаходити схожі риси та відмінності в культурах різних народів

Вести бесіду за запитанням

Fake, frisky, fluffy, pageant, automobile, proceeds, in advance, cash prize, amusement park

 

Читання тексту “Fire Ant Festival” та виконання завдань (reading for gist activities,

multiple choice act.)

Групова дискусія щодо фестивалів та участі в них

Words, crammed story

109

22.02

 

110

23.02

, Reading SB, pp. 119-121

 

Speaking

Переказ тексту

 

WB, p. 60, ex. A, B, C

 

 

111

 

26.02

Module 9

Let’s celebrate

Lesson 9, Vocabulary.

Аргументувати власну точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

Lastly, at least, at last, last but not least, celebration, ceremony, festival, trophy, award, reward etc

Passive Voice I

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

WB, pp. 61-62, ex. A, B,

112

 

27.02

Grammar SB, pp 122-123

Аргументувати власну точку зору

 

 

Passive Voice I

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

WB, pp. 61-62, ex C, D, E, F

113

 

28.02

 

 

 

 

 

Module 9

Let’s celebrate

Lesson 9, Listening SB, p. 124

Інтерпретувати реалії іншомовної культури

Вміння проявити зацікавленість

Dairy products, spontaneous, to require, cyclist, recipe

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування радіоінтерв’ю та виконання завдання (multiple choice activity + matching)

Групове обговорення фестивалів їжі та напоїв

WB, p. 63, ex. A

114

 

29.02

 

 

Module 9

Let’s celebrate

Lesson 9, Vocabulary and Grammar SB, p. 125

Аргументувати власну точку зору

Сприймати нову мову

Phrasal verbs: turn in, turn down, turn up, turn into, turn over, turn out

Passive Voice II

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 63, ex. B, C

115

 

01.03

Module 9

Let’s celebrate

Lesson 9, Speaking SB, p. 126

Приймати рішення

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Out-of-the-ordinary, downside, sensation, ancestors, feasible, costly, venue etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання умов завдання та подальша парна робота

Парна робота: обговорення завдання та прийняття, а також презентація рішення

WB, p. 64, ex. A

116

 

04.03

 

Module 9

Let’s celebrate

Lesson 9, Writing SB, pp. 127-128

Описувати ситуації

Знання культури міжособистих стосунків

A cookout, anniversary, cob, fireworks, to wonder

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання листа та виконання завдання (matching activity)

Написання неформального листа: покращення стилю написання

WB, p. 64, ex. B

117

 

05.03

Informal letter

Описувати ситуації

 

A cookout, anniversary, cob, fireworks, to wonder

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання листа та виконання завдання (matching activity)

Написання неформального листа: покращення стилю написання

Ex 5p 128 SB

118

06.03

 

119

07.03

Module 9

Let’s celebrate

Lesson 9, Round-up SB, pp. 129-130

Аргументувати власний вибір

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

WB, pp. 64-65, ex. A, B

120

 

08.03

Module 9

Test 9

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

Module 10 “Get the message”

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

121

 

11.03

Module 10

Get the message

Lesson 10, Reading SB, pp. 131-133

Висловлювати власні припущення та прогнозуваи ймовірність подій

Знання суспільних норм країн, мова яких вивчається

Apid, illuminated, sophisticated, representative, cluster, determine, extraterrestrial, fascination

 

Читання тексту “Is there anybody out there?” та виконання завдань (reading for gist activities, multiple choice act.)

Групова дискусія щодо життя за межами планети та ймовірності існування прибульців

Crammed story

122

 

12.03

WB, p. 66, ex. A, B, C

123

 

13.03

Module 10

Get the message

Lesson 10, Vocabulary

Аргументувати власний вибір

Пояснити значення слова на англійській мові

Peak, height, top, notice, remark, observe, signal, sign, symbol, gesture, come about, come into, come aroung, come up against

 

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 67-68, ex. A, B,

124

 

14.03

Grammar SB, pp. 134-135

 

Пояснити значення слова на англійській мові

 

Clauses of purpose, result and concession

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 67-68, ex. C, D, E

125

 

15.03

 

Module 10

Get the message

Lesson 10, Listening SB, p. 136

Аналізувати явища суспільного життя інших країн

Приймати участь в дискусії

To maintain, to do with, facial, embarrassment, to prolonge, hostile, to sit upright

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

Послуховування аудіо-запису та виконання завдань (filling in the gaps + multiple matching)

Групове обговорення мови тіла, вираження емоції за допомогою рухів

WB, p. 69, ex. A

 

126

 

18.03

Module 10

Get the message

Lesson 10, Vocabulary and Grammar SB, p. 137

Висловлювати власну точку зору

Використовувати ідіоматичну мову

To be all ears, to get cold feet, down in the mouth, to have heart in the mouth, to keep head, to break a leg, to be all fingers and thumbs etc

Causative Forms

 

 

WB, p. 69, ex. B, C

127

 

19.03

 

Module 10

Get the message

Lesson 10, Speaking SB, p. 138

Висловлювати власні думки

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Flyer, distribute, litter, waste, land line, health hazard, advanced, obstruct horizon

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

 

Робота в парах: обговорення фотографій та надання відповідей на запитання

WB, p. 70, ex. A

128

 

20.03

Module 10

Get the message

Lesson 10, Writing SB,

Аналізувати явища суспільно-політичного характеру

Обгрунтування власної думки мовними засобами щодо досягнення порозуміння з соціальних питань

To undergo, superficial, ease, advent, to overuse, to socialize, to log off

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

Читання есе та виконання задання (multiple choice act., answer the questions

Написання есе:удосконалення стилю та структури

WB, p. 70, ex. B

129

21.03

Get the message

Lesson 10, Writing SB, pp. 139-140

Аналізувати явища суспільно-політичного характеру

 

 

 

 

Написання есе:удосконалення стилю та структури

Ex 6p140

130

22.03

Module 10

Get the message

Lesson 10, Round-up SB, pp. 141-142

Аргументувати власний вибір

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

WB, p. 71, ex. A, B

131

 

01.04

 

132

02.04

Module 10

Get the message

Lesson 10, Checkpoint SB, pp. 143-145

 

Вступати в дискусію

Активно застосовувати мову, що вивчається

To occur, ancestry, respectively, booth, benefit, to highlight, annual

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту “Cinco de Mayo” та виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 72, ex. A

 

 

133

03.04

 

Module 10

Get the message

Lesson 10, Checkpoint SB, p. 146

 

Повторення

Обговорювати перспективи

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування записів бесід та виконання завдання (multiple choice activity)

Робота в парах: рольова гра з метою обговорення організації культурного івенту

WB, p. 73, ex. B, C

 

134

04.04

Module 10

Test 10

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

Module 11 “Mind matters”

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

135

 

05.04

Module 11

Mind matters

Lesson 11, Reading SB, pp. 147-149

Підтримувти дискусію

Вести бесіду за запитанням

Prior to, unconvinced, initially, interpretation, potential, miraculously, predicition

 

Читання тексту “ESP: fact or fictions”, виконання завдань(matching

and multiple choice act.)

Групова дискусія: обговорення екстрасенсорних можливостей

words

136

08.04

 

137

09.04

Fact or Fiction?

Підтримувти дискусію

Вести бесіду за запитанням

Повторення лексики

 

Групова дискусія: обговорення екстрасенсорних можливостей людини

WB, p. 74, ex. A, B, C

138

 

10.04

 

 

Module 11

Mind matters

Lesson 11, Vocabulary

Висловлювати власні припущення

Сприймати нову мову

To come to light, to come in handy, to come into effect, to come to terms, to come into power, to come of age

 

Складання речень в усній формі

Транформація речень у письмовій формі

WB, pp. 75-76, ex. A, B, C,

139

 

11.04

 Grammar SB, pp. 150-151

 

Сприймати нову мову

 

Reported Speech (statements)

Складання речень в усній формі

Транформація речень у письмовій формі

WB, pp. 75-76, ex D, E, F

140

 

12.04

Module 11

Mind matters

Lesson 11, Listening SB, p. 152

Обговорювати культури країн, мова яких вивчається

Знання культури країн, мова яких вивчається

Counsellor, depressing, imagination, mentor, to influence, genius, homesickness

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps+multiple choice act.)

Парне або групове обговорення відомих людей: Леонардо да Вінчі, Вільям Шекспір, Альберт Ейнштейн

WB, p. 77, ex. A

141

 

15.04

Module 11

Mind matters

Lesson 11, Vocabulary and Grammar SB, p. 153

Аргументувати свій вибір

Уважно стежити за презентованим матеріалом

Common, mental, strong, vivid, stimulating, range, impression

Reported Questions

 

Транформація речень у письмовій формі

WB, p. 77, ex. B, C

142

16.04

 

Module 11

Mind matters

Lesson 11, Speaking SB, p. 154

Надавати поради

Здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури

Immature, sport facilities, job opportunities, dead-end job, unemployed etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання етапів завдання та парна робота у подальшому

Робота в парах: обговорення кар’єрних можливостей

WB, p. 78, ex. A, B

143

17.04

 

144

18.04

Module 11

Mind matters

Lesson 11, Writing SB, pp. 155-156

Організувати та висловлювати власні думки

Здатність використання стратегій для контакту з представниками інших культур

Eligible, scholarship, to apply, racing car, to manufacture, to award, grateful

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання листа та виконання завдань (matching)

Групове або парне обговорення структури листа-заяви

SB, p. 156, ex. 5

145

19.04

 

146

22.04

Module 11

Mind matters

Lesson 11, Round-up SB, pp. 157-158

Аргументувати свою точку зору

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

WB, pp. 78-79, ex. A B

147

 

23.04

Module 11

Test 11

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

Module 12 “Health and fitness”

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

148

24.04

 

 

149

25.04

Module 12

Health and fitness

Lesson 12, Reading SB, pp. 159-161

 

 

Health and fitness

 

Підтримувати дискусію, розгортаючи її

Вміння обробляти різнотипові завдання

To show up, to cut out, to hang out, to take up, to stick with, to be caugt up

 

Читання текстів та виконання завдань (matching)

Групове обговорення фізичного здоров’я та підтримки гарної фізичнї форми

WB, p. 80, ex. A, B, C

150

 

26.04

Module 12

Health and fitness

Lesson 12, Vocabulary

Аргументувтаи свою точку зор

Використання ідіоматичних виразів

Lexical set (the body): eyelash, forehead, nostril, chin, eyebrow, thigh, belly, lungs, intestines

 

 

Трансформація речень у письмовій формі

Crammed story

151

 

29.04

Grammar SB, pp. 162-163

Аргументувтаи свою точку зор

Використання ідіоматичних виразів

 

Conditional Sentences Type 3, Unreal Past

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 81, ex. A, B, C

152

 

30.04

Module 12

Health and fitness

Lesson 12, Listening SB, p. 164

Демонструвати зацікавленість у предметі розмови

Вміння вилучати найважливіші факти життєвих ситуацій

Basil. Peppermint, cinnamon, lavender, jasmine, rosemary, aromatherapy, substance, essential oil

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування радіоінтерв’ю та виконання завдання (multiple choice activity)

Групова або парна дискусія щодо ролі рослин в здоров’ї людини

WB, p. 83, ex. A

153

 

01.05

Module 12

Health and fitness

Lesson 12, Vocabulary and Grammar SB, p. 165

Аргументувати свою точку зору

Сприймати нову мову

To bring up, ro bring about, to bring around, to bring back, to bring in, to put in a good mood

Inversion

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 83, ex. B, C, D

154

02.05

Module 12

Health and fitness

Lesson 12, Speaking SB, p. 166

Демонструвати зацікавленість у предметі розмови

Вміння створювати атмосферу відкритості та психологічної готовності до дискусії

To control weight, balanced diet, to keep in shape, anxiety related illness, to unwind, tension, mud therapy

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Робота в парах: рольова гра – пошук вирішення проблеми

WB, p. 84, ex. A

155

03.05

 

156

06.05

Module 12

Health and fitness

Lesson 12, Writing SB, pp. 167-168

Підводити підсумки обговорення

Вміння написати доповідь

Diving course, marine, to explore, to take into consideration, coral reef, to ensure

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання доповіді та виконання завдань (matching activity, multiple choice act.)

Обговорення дозвілля та варіантів проведення літніх канікул

WB, p. 84, ex. B

157

07.05

 

158

08.05

Module 12

Health and fitness

Lesson 12, Round-up SB, pp. 169-170

Вміти висловити своє відношення до ситуації

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту “How athletes cope with hot climates” та виконання граматичного завдання

Написання речень за допомогою пройдених граматичних конструкцій

WB, p. 85, ex. A, B

159

09.05

 

 

160

10.05

Module 12

Health and fitness

Lesson 12, Checkpoint SB, pp. 171-173

Підводити підсумки обговорення

Формування та обґрунтування власної думки

Once-in-a-lifetime, enthusiast, subscriber, to give away, acupuncture, collaborative, cover letter

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання текстів та виконання завдань (answer the questions)

Групове обговорення прочитаних текстів

WB, p. 86, ex. A

161

 

13.05

Module 12

Health and fitness

Lesson 12, Checkpoint

Вміння висловити своє відношення щодо ситуації

Знати правила вступу до розмови

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису тта виконання завдання

Робота в парах: обговорення здорового образу

WB, p. 86, ex. B

162

14.05

 

163

15.05

Examination practice p174

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

Вправи на  роздатковому матеріалі

переказ

 

164

16.05

Module 12

Test 12

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

Culture time in Ukraine(extra materials)

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лексика

Мовленнєва компетенція

Читання/Аудіювання

Письмо/Говоріння

165

 

17.05

Culture Time 1

Travelling around Ukraine

Описувати життєві події

Вміння написати статтю до газети

Amenity, disaster, crossing point, associate

Читання тексту та виконання завдань (answer the questions)

Групова дискусія

166

 

20.05

Culture Time 2

Protecting the environment in Ukraine

Висловлювати власну точку зору

Формування та обґрунтування власної думки

Deficiency, notion, biodiversity, harvest, flora and fauna, initiative

Читання тексту та виконання завдань (true/false activity)

Написання есе

167

 

21.05

Protecting the environment in Ukraine

 

 

 

 

Перегляд фільму

168

22.05

Culture Time 3

The Medieval Khotyn Festival

Висловити власну точку зору

Вміння написати статтю до газети

Legend, combar, equestrian, catapult, archery, armour

Читання тексту та надання відповідей на запитання

Написання газетної статті щодо фестивалів

169

23.05

Culture Time 4

International Educational Programmes

Висловлювати свою точку зору

Активно застосовувати мову, що вивчається

Eligible, mandatory, enormous, threshold

Читання текстів та виконання завдань

Обговорення прочитаного матеріалу

170

24.05

Test

 

 

 

 

 

171

27.05

Writing

 

 

 

 

 

 

172

28.05

Listening

 

 

 

 

 

 

173

29.05

Reading

 

 

 

 

 

 

174

30.05

175

31.05

 

Speaking

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку