Конспект заняття з розвитку мови для дітей старшої групи "Допоможемо Барні"

Про матеріал
В конспекті заняття з розвитку мови для дітей старшої групи використовується проблемна ситуація, діти вправляються в використанні слів ознак до предметів, які дії з предметами можна виконувати.
Перегляд файлу

Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку з розвитку мовлення

(освітній напрямок “ Мовлення дитини”)

Програмовий зміст:Вчити дітей називати ознаки предметів, які дії виконують з цими предметами.Продовжувати вчити вживати всі частини мови,різні за складністю типи речень, узгоджувати слова у словосполученнях згідно з мовними нормами (рід, число, відмінок).Закріпити вміння складати короткі описові розповіді.Розвивати увагу, мислення.Виховувати взаємодопомогу.

Хід заняття.

Привітання з дітьми. Хто це до нас прийшов? Діти розмірковують та відповідають на запитання .

Це Барні. Який Барні?(засмучений,невеселий)Запитайте, чому Барні засмучений.(Діти запитують).

Барні розповідає дітям, що зла чарівниця Барбариска зачарувала його друзів.Барні просить,щоб ми допомогли розчарувати друзів.

Звучить голос Барбариски,яка каже ,що  зачарувала друзів.

Діти просять Барбариску, щоб вона розчарувала друзів.Барбариска погоджується, але просить дітей виконати завдання. Коли Виконаєте мої завдання, я подумаю розчарувати чи ні друзів Барні.

Перше завдання.Я зголодніла.Я хочу ,щоб ви зварили різні супи .

Що це? Відповіді дітей.Морква, риба, картопля.

Яка морква , риба, картопля?Діти відповідають. Морква велика, смачна,червоно-помаранчева.Картопля коричнева, біла,маленька, тверда.

Якщо суп з моркви, який буде суп? Так, морквяний.

Якщо суп з риби, який буде суп? Так, рибний. З картоплі буде суп картопляний.

Діти варять різні супи. Що можна робити з рибою ,морквою, картоплею?

Моркву нарізають, миють,труть, вирощують.

Рибу чистять, миють, смажуть.

Картоплю вирощують, копають, миють, чистять.

Діти звертаються до Барбариски.Ми зварили різні супи.

 

Барбариска пропонує дітям друге завдання.Наказує дітям зробити піццу з різними начинками.

Що це?Діти відповідають( ананас,шоколад, яблуко).

Якщо піцца з ананасу, піцца  з яблук ,з шоколаду?Яка піцца?

Правильно, піцца яблучна, ананасова, шоколадна.

Діти пропонують Барбариски скуштувати піццу.

Добре.Барбариска пропонує дітям виконати третє завдання.Назвіть перший  і останній звук в словах морква, риба,  ананас.

Діти називають звуки.

Барбариска каже дітям ,що ви виконали всі завдання.Тепер ідіть прямо 5 кроків вперед,повертайте ліворуч,пострибайте 3 рази та за червоним кошиком забирайте друзів Барні.Трекс,пекс вони вас чекають.

Діти разом з Барні  знаходять друзів.

docx
Додано
21 листопада 2022
Переглядів
5234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку