Заняття театрального гуртка
Незвичайні пригоди Колобка
(театр тенісних кульок)
Мета: розвивати акторські і творчі здібності дітей, уяву та фантазію, вміння перетворюватись в персонажів знайомої казки. Сприяти формуванню моральних якостей, розвитку мовлення, міміки жестів. Вчити дітей визначати емоційний стан за зовнішніми ознаками (мімікою) та передавати емоційний стан казкових героїв за допомогою тембру голосу. Вчити культурі спілкування. Заохочувати дітей виготовляти казкових персонажів власноруч. Надати можливість придумати нове закінчення знайомої казки з щасливим кінцем. Розвивати емоційну сферу дитини. Пригадати казки, в яких зустрічаються персонажі казки «Колобок». Виховувати інтерес до театрального мистецтва та доброзичливе, товариське ставлення.
Обладнання: клоун Костя зі змінними обличчями, тенісні кульки з прорізаними отворами для пальця, елементи персонажів(вушка, носик, хустинка для баби, паперовий капелюх для діда, ножиці, картон, маркер.
Хід заняття
В гості з коробкою в руках «приходить»
клоун Костя. Він дуже засмучений.
Любі діти, клоун Костя
Завітав сьогодні в гості.
Він веселий чи сумний?
Здогадайтеся який. (Сумний)
Муз.кер. Костя хотів пограти з нами в теніс, але миші прогризли дірки в тенісних кульках. (Одягаю на палець кульку)
- На якого казкового персонажа схоже? (На Колобка)
(Малюю Колобку обличчя)
(Промовляємо чарівні слова і кульки перетворюються на казкових персонажів. У клоуна сумне обличчя змінюється на здивоване. Розглядаємо тенісні кульки-заготовки звірів. Прикріплюємо відсутні деталі казковим героям.
Розігруємо казку «Колобок» тенісними кульками.
Запропонувати дітям придумати щасливий кінець, щоб Лисичка не з’їла Колобка.
Обличчя Клоуна змінюється на радісне.
Фізкультхвилинка
Підсумок заняття.