ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ Лазарчук Інна Сергіївна, вчитель початкових класів та англійської мови. Кухітсько-Вільської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів
Номер слайду 2
Згідно з освітньою реформою, однією з ключових компетентностей Нової української школи є володіння іноземною мовою.
Номер слайду 3
Це уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття,думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкуль-турного спілкування.
Номер слайду 4
Завдання вчителя - впровадити в освітній процес такі технології, методи та форми, через які реалізуються наскрізні змістові лінії в умовах Нової української школи.
Номер слайду 5
-ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ.-РОЗВИВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ.-ПРОЕКТНЕ НАВЧАННЯ.-ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ -ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ.-КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ. На своїх уроках з першокласниками застосовую
Номер слайду 6
Працюючи з першокласниками, віднайшла ефективні шляхи вивчення нових слів через ігрову діяльність. Гра “Sit down, stand up.” Діти отримують картки з малюнками до певної теми. Вчитель говорить слово,дитина у якої в руках картка з цим словом повинна присісти і встати.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Гра “ What is missing?” На дошці розвішуються картки з зображенням предметів з певної теми (наприклад, Іграшки, Тварини, й т.і.). Учні уважно розглядають малюнки, запам’ятовують. По команді вчителя закривають очі. В цей час вчитель прибирає одну, або декілька карток. Учні відгадують, що зникло, ставлячи запитання: Is it a doll? Is it a car?... Учні, які відгадали вибирають картки, які «зникнуть» наступними.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Гра “ Touch”. Цю гру ефективно проводити під час вивчення кольорів. Вчитель називає колір, учні повинні торкнутись даного кольору де завгодно в класі. Діти можуть вільно рухатись по класу.
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Гра “ The wrong phone”. Діти стають у коло. Один з учнів говорить слово. По черзі передають почуте. Учасник, який передав невірно, повинен виконати завдання від класу (заспівати, розказати вірш).
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Гра “ Hot Potato”. Під музику діти передають один одному м'ячик (імітовану гарячу картоплю). Коли музика зупиняється, дитина, яка тримає в руках «картоплю», називає слово, яке позначає зображення на малюнку. (Цю гру можна використовувати на закріплення лексики з будь-якої теми).
Номер слайду 28
Номер слайду 29
Номер слайду 30
Номер слайду 31
Magic box (Magic bag) У коробці або в мішечку заховані картки з зображенням вивчених слів або іграшки. Вчитель або дитина обирає слово, а інші по черзі відгадують, ставлячи запитання «Is it a cat? Is it a dog? еtc.» Та дитина, яка відгадала слово та отримала відповідь “Yes,it is”, у відповідь говорить:“Sit down, please” та загадує наступне слово.
Номер слайду 32
Номер слайду 33
Номер слайду 34
Номер слайду 35
Знайомство з літерами англійської абетки відбувається за допомогою казок. Для кожної літери я вигадую певний образ або історію, яка пояснює назву літери або її звучання. Презентація кожної букви співвідноситься з відповідним словом-символом, перший звук якого співпадає із звуком букви. Для кращого запам’ятовування графічного зображення літери, можна запропонувати дітям виліпити її з пластиліну, або викласти за допомогою скрепок. Також кожна дитина презентує свою літеру, зображуючи на аркуші паперу.
Номер слайду 36
Номер слайду 37
Номер слайду 38
Номер слайду 39
Номер слайду 40
Номер слайду 41
Номер слайду 42
Номер слайду 43
Номер слайду 44
Номер слайду 45
Номер слайду 46
Номер слайду 47
Навчання читанню відбувається за методом фоніксів, який навчає вимовляти найхарактерніший для тої чи іншої літери звук, який вона продукує. У такий спосіб в учнів формуються первинні навички читання простих односкладових слів вже у першому класі. Також використовую конструктор,пластилін, розрізні літери, машинки.
Номер слайду 48
Номер слайду 49
Номер слайду 50
Номер слайду 51
Номер слайду 52
Номер слайду 53
Номер слайду 54
Номер слайду 55
Номер слайду 56
Номер слайду 57
Номер слайду 58
Номер слайду 59
Впроваджуючи в освітній процес згадані технологіїнавчання та форми роботи, реалізуємо ключові компетентності Нової української школи:- спілкування іноземними мовами;- інформаційно-цифровау компетентність;- уміння вчитися впродовж життя;- ініціативність і підприємливість;- обізнаність та самовираження у сфері культури;- соціальну та громадянську компетентності;- Екологічну грамотність і здорове життя.