Предмет, клас |
Історія, 7 клас. Учитель Людмила Шашкіна.
|
тема уроку |
Столітня війна |
назва вправи |
Що якщо? Джерело Посібник Громадянська відповідальність. 80 вправ.сторінка 97 |
мета вправи |
Визначити мету та стратегію війни. Заохочувати учнів робити обміркований вибір у рамках прав людини. |
форма/метод роботи |
Групова, фронтальна. |
ключова складова громадянської компетентності |
Основна громадянська свідомість Додаткова ,повага Поглибити розуміння взіемозв’язку між правами та відповідальністю. Повага до прав людини Аналітичне і критичне мислення. Навички співпраці. Знання та критичне розуміння мови і особливостей спілкування. Визнання цінності демократії, справедливості, рівності. |
додаткова/і складова/і компетентності |
Повага .Впевненість у собі. Лінгвістичні , комунікативні навички. |
очікувані результати |
Учні усвідомлюватимуть необхідність дотримання дипломатії, верховенства права, навчаться враховувати наслідки війни і створювати умови для пошуку компромісу, визначатимуть роль різних соціальних груп, які мають відмінний соціально-економічний статус від його /її власного. Умітимуть висновки базуючись на аналізі інформації. |
навчальні результати з програми навчання |
поглибити знання учнів з історії Франції та Англії , визначити особливості утворення армії держав Учень може пояснити знання основних політичних понять. Том 2 Рамка компетентностей для культури демократії Сторінка 25-28 Пункт 20 Може критично оцінювати ризики,пов’язаних із шкодою для людини і довкілля. Розділ 2 1.Стверджуе що права людини завжди потрібно поважати 17. Може спілкуватись зі сторонами конфлікту з повагою. Працює з іншими задля вирішення конфлікту.
|
тривалість вправи |
25 хвилин. |
інструкція до проведення
|
Наголошує про роль історії як науки у розвитку людства. Проаналізувати яким чином події впливають на життя людей та суспільства Процедура 1. Учні розподіляються на групи по троє або четверо та отримують робочі аркуші з переліком правил поведінки. Учні отримують «каскад наслідків» (див. M. 1 у розділі матеріалів). 2. Групи перевіряють свої результати. 3. Учні обирають поняття, до якого вони схиляються найбільше. 4. Учні обирають поняття, до якого вони схиляються найменше.
|
питання для обговорення
|
Розширення обговорення в класі:
– Чи знаєте ви правила, які підпадають під поняття, які ви відхилили? Чи порушували ви їх? Чому? Що ви зробили? Роздуми в письмовій формі: – Якого поняття ви дотримуєтесь найбільше та чому? – Перерахуйте п’ять правил повсякденного життя, яких ви дотримуєтесь. |
підсумок за результатами проведення вправи |
Учні розумітимуть цінність людини для суспільства і кожного громадянина громадянина. Розуміють особисту відповідальність за збереження миру та стабільності,про зв'язок прав та поваги до прав інших. |
Додаток. (Матеріали 1 у розділі)
Підручник О.В.Гісем Всесвітня історія .параграф 13,сторінка 143 – 151.
Атлас ,всесвітня історія 8 клас,робота в контурній карті.
Перегляд фільму Жана д»Арк https://www.youtube.com/watch?v=mJQvwxLJOdo
Картки з питаннями.
Які версти населення і чому підтримували об єднання Франції ?
Чому Жаки поважали свою державу і прагнули захистити її? Чим була зумовлена більш як столітня тривалість війни? Чи усвідомили монархи держав свою відповідальність за наслідки війни?
Робота з картами (портретна галерея)