Новий освітній контент . Вивчаймо по новому

Про матеріал
Учні усвідомлюватимуть необхідність дотримання дипломатії, верховенства права, навчаться враховувати наслідки війни і створювати умови для пошуку компромісу, визначатимуть роль різних соціальних груп, які мають відмінний соціально-економічний статус від його/її власного. Умітимуть робити висновки базуючись на аналізі інформації.
Перегляд файлу

Предмет, клас

Історія, 7 клас.

Учитель Людмила Шашкіна.

shalom_lu4@gmail.com

 

тема уроку

Столітня війна

назва вправи

Що якщо?

Джерело

Посібник

Громадянська відповідальність.

80 вправ.сторінка 97

мета вправи

Визначити мету та стратегію війни.

Заохочувати учнів робити обміркований вибір  у рамках прав людини.

форма/метод роботи

Групова,  фронтальна.

ключова складова громадянської компетентності

Основна громадянська свідомість

Додаткова ,повага

Поглибити розуміння взіемозв’язку між правами та відповідальністю.

Повага до прав людини

Аналітичне і критичне мислення.

Навички співпраці.

Знання та критичне розуміння мови і особливостей спілкування.

Визнання цінності демократії, справедливості, рівності.

додаткова/і складова/і компетентності

Повага .Впевненість у собі.

Лінгвістичні , комунікативні навички.

очікувані результати

Учні усвідомлюватимуть необхідність дотримання дипломатії, верховенства права, навчаться враховувати наслідки війни і створювати умови для пошуку компромісу, визначатимуть роль різних соціальних груп, які мають відмінний соціально-економічний статус від його /її власного. Умітимуть висновки базуючись на аналізі інформації.

навчальні результати з програми навчання

поглибити знання учнів з історії Франції та Англії , визначити особливості утворення армії держав

Учень може пояснити знання основних політичних понять.

Том 2

Рамка компетентностей для культури демократії

Сторінка 25-28

Пункт 20

Може критично оцінювати ризики,пов’язаних із шкодою для людини і довкілля.

Розділ 2

1.Стверджуе що права людини завжди потрібно поважати

17. Може спілкуватись зі сторонами конфлікту з повагою.

Працює з іншими задля вирішення конфлікту.

 

тривалість вправи

25 хвилин.

інструкція до проведення

 

 

 

 Наголошує про роль історії як науки у розвитку людства.

Проаналізувати яким чином події впливають на життя людей та суспільства

Процедура 1.

Учні розподіляються на групи по троє або четверо та отримують робочі аркуші з переліком правил поведінки.

Учні отримують «каскад наслідків» (див. M. 1 у розділі матеріалів).

2. Групи перевіряють свої результати.

3. Учні обирають поняття, до якого вони схиляються найбільше.

 4. Учні обирають поняття, до якого вони схиляються найменше.

 

питання для обговорення

 

 

 

Розширення обговорення в класі:

  • Чи відповідають правила, які ви застосовуєте у своєму житті,?

– Чи знаєте ви правила, які підпадають під поняття, які ви відхилили?

 Чи порушували ви їх? Чому?

Що ви зробили?

 Роздуми в письмовій формі:

 – Якого поняття ви дотримуєтесь найбільше та чому?

– Перерахуйте п’ять правил повсякденного життя, яких ви дотримуєтесь.

підсумок за результатами проведення вправи

Учні розумітимуть цінність людини для  суспільства і кожного громадянина громадянина.

Розуміють особисту відповідальність за збереження миру та стабільності,про зв'язок прав та поваги до прав інших.

 

Додаток. (Матеріали 1 у розділі)

Підручник  О.В.Гісем Всесвітня історія .параграф  13,сторінка 143 – 151.

Атлас ,всесвітня історія 8 клас,робота в контурній карті.

Перегляд фільму Жана д»Арк https://www.youtube.com/watch?v=mJQvwxLJOdo

Картки з питаннями.

Які версти населення і чому підтримували об єднання  Франції ?

Чому Жаки поважали свою державу і прагнули захистити її? Чим була зумовлена більш як столітня  тривалість війни? Чи усвідомили монархи держав  свою відповідальність за наслідки війни?

Робота з картами (портретна галерея)

 

docx
Додано
28 червня 2020
Переглядів
588
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку