Новорічна казка з Щуриком

Про матеріал
Новорічна казка на новий лад з символом 2020 року - Щуриком Ремі, для учнів другого класу з важкими розладами мовлення
Перегляд файлу

                            «Новорічна казка» (для 2 класу)

(Діти заходять в зал, прикрашений по новорічному, і сідають на стільці,. Посередині приміщення  новорічна ялинка. Під ялинкою - великий мішок з кульками, далі  прихований мішок з подарунками для дітей).

     Ведучий: Ну що, діти, чи готові ви зустрічати Новий рік?

Діти: Готові!

Ведучий: Точно?

Діти: Точно!

Ведучий: (озираючись на всі боки) Начебто все у нас підготовлено для свята: і ялинка гарна, і настрій веселий ... Тільки все одно чогось не вистачає. Або когось ...

Діти: Діда Мороза не вистачає!

Ведучий: Правильно! Діда Мороза не вистачає. І хоча у Діда Мороза в ці святкові дні дуже багато роботи, сподіваюся, що він загляне на наше свято. Тільки потрібно його

всім разом дружно покликати! Давайте, діти, спробуємо!

(Діти разом з ведучим звуть Діда Мороза.Через двері лунає голос: "Ау!")

Ведучий: Здається, Дід Мороз нас почув. Давайте покричимо йому: «Любий  дідусю, ау!».

Діти (хором): Любий  дідусю, ау! (3 рази)  (Звучить музика   під яку входить Дід Мороз, без мішка)

Дід Мороз: От і я! Привіт усім і дорослим і малим!

Діти (хором): Здрастуй, дідусю Морозе!

Дід Мороз:

З давніх вже часів ведеться,

Що без мене  Новий Рік,

Ні один не обійдеться,

Я до цього уже звик!

Хоч уже старенький дід і багато мені літ.

Узимові місяці я гуляю по землі.

Взагалі то я сердитий, хоч і дуже знаменитий,

На морозі не зівай, менше рота роззявляй.

Ну а тих, хто мам не слуха, ухоплю за ніс і вуха,

Що, таких у вас немає?

Значить свято починаєм!

Ведучий:  Ми тебе, дідусю, давно чекаємо. Подивися, які  діти сьогодні красиві. А ще вони веселі і розумні!

Дід Мороз: Розумні, кажите? А перевірити можна?

Ведучий: А як ти перевіриш?

Дід Мороз: Загадки загадаю. Загадки ці не прості, а спеціальні - дідморозівські. Ну як, діти, згодні на загадки?

Діти (хором):  Згодні!

Дід Мороз: Ось вам перша загадка:

                     Я почну, а ви кінчайте -

                     Хором всі відповідайте!

Знають, певно, всі малята,
Що невдовзі прийде свято —
Свято давнє і нове,
Свято гарне, зимове.
Скоро, скоро на поріг
Завітає …(Новий рік)

 

Це дерево - мов їжачок,
Вбрання у нього з колючок.
Воно стріча щороку нас
Гірляндами рясними,
Блискучим сяянням прикрас,
Цукерками смачними.
Та всюди, в місті і в селі,
Несуть дорослі, ждуть малі
У кожному будинку
Прикрашену…(Ялинку)

 

Хто на місці не сидить,

 А несеться і летить,

Жваво у танку кружляє,

Наших діток звеселяє?

 Звісно, це такі пушинки

 - Білі зимові… (Сніжинки)

 

В гості до вас вона приходить,
Хороводи водить,
Новий рік зустрічає,
І мені допомагає.
В неї тонка фігуронька -
Це моя онучка – (Снігуронька)

 

Швидко вогники мигаюють,
Зверху вниз перебігають.
Ця прикраса дуже гарна,
Називається … (Гірлянда)

 

Круг ялинки весь народ

Дружно водить… (Хоровод)

 

В нас на святі радість сміх,

Я вітаю вас усіх!

Ну, треба ж, і справді розумні! Всі загадки відгадали! А скажіть мені, діти, весело вам взимку?

 

1 й учень:

Тріщить мороз, це не біда,

Не страшні нам холода,

Ходим в шубах і вушанках

Ще катаємося на санках.

Дід Мороз: А як?

Діти (хором): А ось так!(Діти показують рухами, як вони катаються на санках трійками)

Дід Мороз: А потім?

 

http://interesno-0chen.narod.ru/images/_20120323_16042204_cr.jpg2 й учень:

Ми на лижі  стаємо

І з гори несемось , во. (показує           ))

Дід Мороз : А як?

Діти (хором): А ось так! (Діти зображують, як вони катаються на лижах)

Дід Мороз: Молодці! А ще?

 

3 й учень:

А іще на ковзанах

Ми  катаємось!

Дід Мороз: А як?

Діти (хором): А ось так! (Діти імітують катання на ковзанах)

Дід Мороз: А потім?

 

учень:

А потім в сніжки граємо,

Влучно в ціль стріляляємо.

Дід Мороз: А як?

Діти (хором): А ось так! (Діти роблять вигляд, що ліплять сніжки і кидають ними в Діда Мороза. Дід Мороз закривається від сніжок)

    Дід Мороз: Ох, заморили ви мене, діти! Втомився я ... Пора додому.

Ведучий: Як додому? Дідусю, свято ж тільки починається! Ми тебе так довго чекали. Та й дітям хочеться новорічну казку подивитися!

Дід Мороз: Так, я ж не казкар! І казок  ніяких не знаю! Подарунки - знаю, загадки - знаю, танцювати вмію, а от казки розповідати не вмію. Я ж всього навсього Дід Мороз, а не Шахерезада якась! Та й втомився я за сьогоднішній день. Роботи було багато. Піду я додому!

Ведучий: Ми так тебе чекали, так готувалися до свята! Тим більше, що тобі і не доведеться нічого розповідати! Казка  у нас є,  її діти спеціально до новорічного свята приготували. Тебе, ось, хотіли порадувати ...

Дід Мороз: Ну, так це зовсім інша справа. Казки я хоч і не вмію розповідати, але дивитися їх дуже навіть люблю!

Ведучий: Тоді сідай, дідусь Морозе, на стільчик. Подивися казку. А додому ти завжди встигнеш!

(Дід Мороз сідає на стілець. Діти розігрують новорічну казку.)

 

                              Неправильна казка про новорічну ялинку

Діючі особи:

Автор

Дід

Ялинка

Ялинові лапки (декілька дітей)

Бабка

Онук Данилко

Пес  Барбос

Кіт Матрос

Щурик Ремі

 (До кімнати вбігає автор, оглядається, прокашлюється і урочисто звертається до публіки)

     Автор: Посадив дід ялинку! (Виходить,кульгуючи, дід і веде за руку ялинку. Дід спантеличено озирається на всі боки в пошуках місця для "посадки" ялинки. Раптом він помічає посередині кімнати стілець. Стілець бажано накрити зеленою тканиною. Дід підходить до стільця і ​​садить на нього ялинку. Раптом дід щось згадує, хлопає себе по лобі. кульгаючи виходить за двері)

    Автор: Виросла ялинка велика привелика! (Ялинка забирається на стілець ногами і стає на повний зріст. Навколо стільця з'являються ялинові лапки, які розводять руки в різні боки - як гілки)

Автор: До свята Нового року вирішив дід прикрасити ялинку. (Виходить задоволений дід з кошиком іграшок в руках) І став він на неї різні іграшки вішати, кульки чипляти, гірлянди приміряти. (Дід зосереджено прикрашаає ялинку. При цьому ялинові лапки радісно і пустотливо тягнуться до нього. Ялинка з висоти свого росту дивиться на те, що відбувається досить скептично)

Автор: Та от біда, до верхівки ялинки дід ніяк не може дістати! Тягнеться потягнеться та дотягнутися не може. (Дід марно намагається надіти на голову ялинки святковий ковпак, який він дістав з кошика. При цьому час від часу він хапається за спину. Ялинка показує дідові "ніс" )

Автор: Що робити? Як бути? Вирішив дід покликати бабку.

Дід (кричить): Допоможи, бабко! Допоможи, рідна ялинку новорічну прикрасити.

(Весело вбігає баба, намагається надіти на голову ялинки ковпак)

Бабка:Ой теремок теремок,  не низький ти й не висок.

Ялинка (обурено): Хто я?!

Бабка: Високий, високий! Ой висока ялина, висока. (Відмахується руками, відходить до діда на другий план)

Автор: Що робити? Як бути? Покликали дід з бабою онука Данилка.

     Дід і баба (разом): Допоможи, Данилко! Допоможи, рідненький ялинку прикрасити!

(Вбігає Данилко)

Автор: Онук прибіг, рукою махнув. Ялинка злякалася - і ще вищою зробилася. (Онук ходе круг ялинки , смикає її за гілку, намагається нахилити її, щоб вдягти ковпак. В нього нічогоне виходть, він  відходить на другий план, до діда і бабці)

Автор: Що робити? Як бути? Покликали вони Барбоса.

Дід, Баба і Данило: (разом) : Допоможи, Барбосику! Допоможи, кудлатий  ялинку прикрасити!

Барбос: Ялинко ялинко, виглянь у віконце зелене моє сонце.

                Порадуй маляток, дам тобі зерняток.

Ялинка (здивовано): Чого чого?!

     Барбос:  Кажу, нахили голівку – одягну верхівку!  (Ялинові лапки радяться один з одним, переконують ялинку погодитися. Але  ялинка  непохитно хитає  головою)

    Автор: Що робити? Як бути? Вирішили покликати кота Матроса.

    Всі :(разом): Допоможи, котику! Допоможи, муркотику ялинку прикрасити.

(Красуючись, повільно  входить кіт)

    Кіт: Ялинка ялинка, встань до лісу задом, а до мене передом.

    Ялинка: Кругом! (Ялинові лапки безладно крутяться навколо стільця, плутаються і від цього сердяться. Зрештою, вони займають свої місця)

    Ялинка: (погрожуючи коту пальцем)  Як вискочу! Як вистрибну! То полетять клаптики по кутках закутках , пррррись! (Кіт  фиркає і йде до решти на другий план)

   Автор: Що робити? Як бути? Вирішили покликати білого домашнього щура.

   Всі: (разом) Допоможи,  щурику! Допоможи, хвостатий ялинку прикрасити! (Муз. … Лунає важкий тупіт. В дверях з'являється щур, який тупає своїми маленькими ніжками. Ялинка і інші герої казки здригаються при кожному кроці щурика. Щурик підходить до ялинки).

  Щур: Ялинка ялинка, сядь  мені на носик, я тобі пісеньку заспіваю. ( Манить пальчиком до себе. Ялинка нахинається. Щурик дуже тихо пищить тоненьким голоском.  Ялинові лапи  нашорошуть вуха, прислухаються. Ялинка нахиляється ще нижче. Щурик одягає ковпак. В очах ялинки застигає  здивування)

  Автор: Нахилилася ялинка зовсім низько, тут щурик і надів їй ковпак на  голову!

(Ялинка  хапається за голову і випрямляється)

  Автор: От так і нарядили ялинку, що їй самій сподобалося! (Ялинові лапки заспокоюють ялинку, милуються її ковпаком, вітають її. Дають дзеркало,вона дивиться в нього, її обличча набуває задоволеного вигляду).

А подякувати треба білому щурику, а деж він сам?

(Всі оглядаються , шукаючи білого щурика. Звучить новорічна музика. Ялинка пританцьовує на місці, махаючи ялиновими лапками. Виходить Щурик в новорічному вбранні).

Щурик: Любі діти і дорослі,

               Я до вас прийшов у гості,

               Не надень, на цілий рік

               А зовуть мене Ремі.

 

               Хоч і зросту я малого,

               Та символ року я нового.

               Рожевий хвостик, чорний ніс,

               Вам свято в школу я приніс!

 

               І в цьому році, точно знаю

              Життя чудове вас чекає,

              Щасливі будьте неодмінно,

              Навчайтесь в школі на відмінно.

 

             Усім – дорослим і малим

             Удачу принесу я в дім!

 

Дід Мороз: Оце так  казка! Давно я так не сміявся! А діти, діти - які молодці! Так добре її показали. А головним героєм у вашій казці став символ 2020 року білий щурик Ремі, мені дуже сподобалось.

    Ведучий: А подарунки ти дітям приніс?

    Дід Мороз: Звичайно , приніс! Яке ж свято без подарунків ?! Тільки де мій мішок?

(Потрібно заздалегідь приготувати 2 мішки: один - з подарунками, інший - з надутими повітряними кульками. Обидва мішка кладуть під ялинкою. Тільки "справжній" мішок з подарунками треба чим- небудь прикрити, щоб його не було видно, а мішок з кульками  поставити на видноті. Дід Мороз прямує до мішка з кульками, відкриває його і випускає кульки назовні)

     Дід Мороз: (здивовано) А де ж мої подарунки? (Діти підбігають до кульок, грають з ними)

Дід Мороз : Дітлахи, а я знаю цікаву гру з кульками. Хочете пограємо?

Діти: Хочемо! (Дід Мороз проводить гру "Загони баранчиків")

     Гра «Загони баранчиків»

Діти діляться на 2 команди. У кожної команди – свої ворота. Завдання гравців кожної команди - загнати всі кульки в свої ворота. Кульки треба підганяти гімнастичною пвлицею. Виграє та команда, яка швидше  зажене кульки в свої ворота.

     «Танок  з кульками»

Кожна дитина прив'язує до лівої ноги один повітряну кульку. Під музику, вільно танцюючи, діти повинні спробувати лопнути правою ногою кульку суперника. Танок триває до тих пір, поки не залишиться жодної цілої кульки.

    (Після ігор з повітряними кульками Дід Мороз просить дітей знайти справжній мішок - з подарунками. Мішок знаходиться, - і Дід ​​Мороз вручає дітям подарунки).

    Дід Мороз: От і зкінчується свято.

                    І хочу я вам побажати

 

                    З Новим роком, з новим щастям!
                        Хай цей рік для вас удасться.
                        В дні канікул відпочити,
                        Потім щоб ще краще вчитись.

                        Хай вдома люблять, обіймають,
                        По дрібницях геть не лають.
                        Буде хай чудовий настрій.
                        З Новим роком, з новим щастям!


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Єрмак Марина
    Дякую за гарний сценарій.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
Інкл
Додано
29 жовтня
Переглядів
112
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку