Новорічний квест для учнів 1-4 класів

Про матеріал
Цікавий розважальний захід .Швидке і якісне виконання певних завдань з метою досягнення кінцевої цілі, у результаті чого гравець або команда отримує приз.
Перегляд файлу


 

НОВОРІЧНИЙ КВЕСТ

 

Квест - (від англійського guest - «пошук»), різновид активних інтелектуально-логічних ігор, синонім активного відпочинку. Мета гри — «розшифрувати» певне місце на обумовленій території (скажімо, на вулицях міста, шкільному подвір’ї чи в музейній залі), виконати на цьому місці певні дії або/та одержати підказку (інструкцію, код) до виконання наступного завдання. У такому «зашифрованому» місці гравці знаходять іншу записку-підказку, після чого розшуки продовжаться. Таким чином, квест – це відгадування непростих і несподіваних загадок (завдань). У квесторів (учасників квесту) гра розвиває  активність,  амбіційність, комунікабельність і креативність. Гра триває, поки всі завдання не буде виконано. Отже, основна мета квесту – швидке і якісне виконання певних завдань з метою досягнення кінцевої цілі, у результаті чого гравець або  команда отримує приз.

 

                                      Під музику заходять діти

Ведуча: З Новим роком, добрі люди!
              Сподіваюсь з вами буде
             запашна, смачна хлібина,
            щастям сповнена година,
             сіль жадана на столі,
            лад і спокій на землі!

  • Сьогодні у нас свято, але незвичайне…новорічний квест. Ми з вами будемо  швидко і якісно виконувати певні завдання з метою досягнення кінцевої цілі, у результаті чого ми отримує приз.
  • Діти, а ви хочете, що б до нас завітав Дід Мороз та Снігуронька???Як що ми все правильно виконаємо до нас прийде Дід Мороз та Снігуронька з подарунками!!!!!

Під ялинкою лежить лист

  • Ой, Діти, а що це в нас під ялинкою……??? Лист???? Давайте його відкрємо!!!!

 

ЛИСТ від Діда МОРОЗА

 

  • Доброго дня, милі дітки! Ви в цьому році виявилися самими спритними та кмітливими. Але для того щоб знайти ваші подарунки, я придумав кілька важких завдань. Як тільки ви їх вирішите відразу отримаєте обіцяні призи. Але не забувайте, що спритність і винахідливість не найголовніші якості в людині, доброта, здатність прийти на допомогу у важкій ситуації, командна гра зроблять ваш шлях легше і приємніше. Ні пуху, ні пера! Починайте.

 

 

Ведуча: Ну, почнемо??? Готові??? 

 

Відгадайте загадку?

 Їхала пані в білому вбранні,
Як посипалось убрання – 
Всю землю вкрило.
(Зима)

 

 Перша наша зупинка «Загадкова»

 

  • Як ви здогадалися вам потрібно відгадати загадки

1.Без рук, без голови, а вікна малює.
(Мороз)
       2. Білий як пір’їна, холодний як крижина. (Сніг)

3. Біла морква зимою росте.    (Буруля)

4.Що то за гість, що тепло їсть?
  (Мороз)
5.Плету хлівець на четверо овець,
   А на п’яту окремо.
    (Рукавичка)

6.  Влітку відпочивають,
     Взимку дітей катають.
      (Санчата)

7.Його не мили, а він блищить, його не смажили, а він хрущіть
(сніг )

8.Небесна зірка на долоню впала
І в ту ж мить розтала.
(сніжинка)

9.Восени не в’яне, а взимку не вмирає.
(ялинка)

Ведуча: Молодці, всі загадки відгадали!! А хто може слідкував…. рахував…. скільки було загадок??? Дев’ять !!!!! А як ви думаєте чому???

Тому що діти це перша підказка, від Діда Мороза, що нам потрібно виконати 9 завдань, Буде 9 зупинок…и 9 букв з яких ми складемо з вами слово, що б з’явився до нас Дід Мороз!!!!

(Діти отримують букву И)

Друга зупинка «Лови сніжок»

Ведуча: Зараз ми поділимося на дві команди, вам потрібно зробити уявний сніжок з паперу та кинути його у відро.Сніжки, що не попали у відро знов можна брат і кидати знову! Переможе та команда, яка більше збере сніжків. (2 відра, папір, а відра можуть держати батьки)

(За гарний настрій та змагання діти отримують букву К)

Третя зупинка «Музична»

Ведуча: Мої гарні дітки ви можете співати? А пісні знаєте? Вам потрібно заспівати пісню? Заспіваємо?

Для всіх звучить пісня «падає сніжок»

  • Виконали і це завдання , отримуєте букву  Н.

 

Четверта зупинка «Новорічний костюм»

Ведуча: Зараз ми станемо всі в коло!!будемо по колу передати чарівний мішок. Коли музика зупиниться, у кого буде мішок бере з нього якусь річ та вдягає на себе!!

(Проводять гру)

Ведуча: Молодці! Отримуєте від Діда Мороза букву У.

Хай у небі голубому

Світить сонце вам завжди,

Щоб не знати з вас нікому

Ані горя, ні біди.

Щоб в Новому році, діти,

Ви були веселі, дружні.

Не хворіли ані дня Ви і ваша вся рідня!

 

 

П’ята зупинка «Привітальна»

 

Ведуча: Я знаю, що наші діти гарно розповідають вірші, давайте послухаємо їх .

 (Діти розповідають вірші - привітання та отримують букву Р)

 

Шоста зупинка «Веселі питання»

 

Ведуча: Я буду задавати питання , а ви на них давати відповіді так чи ні

 

 — Дід Мороз — старий веселий? — Так
— Любить жарти та приколи? — Так
— Знає пісні та загадки? — Так
— Він з’їсть наші шоколадки? — Ні
— Він запалить всім дітям ялинку? — Так
— Носить шорти та футболку? — Ні
— Він душею не старіє? — Так
— Нас на вулиці він гріє? — Ні
— Санта Клаус — брат Мороза? — Так
— Чи гарна ж у нас береза? — Ні
— Новий рік до нас ближче, ближче? — Так
— Є Снегурка там в Парижі? — Ні
— Дід Мороз несе подарунки? — Так
— Їздить Дід на іномарці? — Ні
— Носить шубку він і капелюх? — Ні
— Не схожий він на тата? — Так

 

  •  Виконали і це завдання , отримуєте букву  А.

Сьома зупинка «Спортивна»

Ведуча: ми поділимося на дві команди, вам потрібно одіти капелюх, оббігти стілець та повернутися назад, передати естафету іншому учаснику.

  •  Виконали і це завдання , отримуєте букву  Д.

Восьма зупинка «Ігрова»

Іграшка по колу

Дід Мороз пропонує учасникам стати обличчям один до одного. Починає грати музика, і іграшка, наприклад лялька із зображенням Снігуроньки, переходячи з рук в руки, рухається по колу. Припиняється музика, припиняється передавання іграшки. Той, у кого залишилася лялька, вибуває з гри. Гра триває до тих пір, поки не залишиться одна людина. Якщо граючих багато, по колу можна пустити кілька ляльок.

 

  •   Виконали і це завдання , отримуєте букву  О.

 

Дев’ята  зупинка «Баба - Яга»

Ділимо дітей на дві команди, потрібно на чарівній метлі пролетіти до стільця і повернутися назад

  •   Виконали і це завдання , отримуєте букву  П

Ведуча: Молодці, виконали всі завдання!!! Вітаю вас!!! Давайте поаплодуємо всім!!! Всі букви зібрані потрібно з них скласти слово!!! Що в нас виходи ь??? ПОДАРУНКИ!!!! Які розумні та гарні дітки навчаються у нашій школі!!!

  • А для того щоб з’явився Дід Мороз потрібно його погукати!!!
  • Дід Мороз!!! Дід Мороз!!! …..3 рази!

Дід Мороз: Ох,хо..хо… хто мене кликав!!!.....???? АААА розумні, та кмітливі  хлопчики і дівчата!!!! Як у вас тут гарно!!!! Вітаю вас всіх з наступаючим новим роком !!!!

Дай Боже Вам любові і тепла,

Добра в сім'ї і затишку в оселі,

Щоб щастя світла музика текла

В різдвяні свята, щедрі і веселі!

 

Снігуронька:      Хай буде НовийРік

Схожий на диво,

Щоб кожен день жилося радісно й щасливо!

Щоб здійснилисяз адуми і мрії,

І щастям повнились надії!

- Дідусь Морозе, Діти довго чекали на нас….давайте з ними заведомо новорічний хоровод!

 

(ХОРОВОД Ялиночка)

Ведуча: Дід Мороз  та Снігуронька, а чому в на ялиночка не горить????

Що потрібно зробти????

 

Дід Мороз:Так, Не сяє ялинка вогнями!!! Потрібно спочатку пісню заспівати!!! А тоді сказати чарівні слова!!

 

Ведуча: А які???? Чарівні слова!!!.....????

 

 

Дід Мороз: Спочатку потрібно дітям пісню заспівати!!! А чарівні слова до нас прийдуть самі.

 

Ведуча: Діти заспіваємо? Для всіх звучить пісня «Побажання»

                                            (Пісня)

Ведуча: Ми вже і заспівали…..а ялинка не сяє??? Які ж чарівні слова???

 

 

Дід Мороз: А чарівні слова до нас прилетіли на літачку.

Ведуча: Де ж вони ???

Дід Мороз: Діти, а хто вас навчає, хто про вас у школі зустрічає кожного дня???.....(Вчитель) От давайте і у вчителя літачок і пошукаємо?

Ведуча: Давайте!!!Ось він!!!! Відкриваємо!!!! І повторюємо три рази

 

Ну-ка, ялинка, світліше

Заблести вогнями!

Дід Мороз: Гарна у нас ялиночка!!!!!

Ведуча: Дідусь Мороз, ми виконали всі твої завдання, ми скали слово!!! Діти, що в нас отрималось!!!!(

ПОДАРУНКИ) Ми з нетерпінням чекаємо на них!!!!!

 

Снігуронька: Постривайте!!! Спочатку треба ви конати, ще завдання з дітьми, але батьки нам допоможуть!!!

 Лист Діду Морозу. У дитинстві всі розповідали Діду Морозу, як добре себе вели, і просили подарунки.

 

Завдання гравців: придумувати хитромудрі прикметники.

Правила: легенда така: господар вечора складав лист Діду Морозу, але не закінчив. Гостям потрібно допомогти йому в цьому - доповнити послання прикметниками. Текст листа можна придумати спеціально під зібрану компанію. Приблизно в такому ключі:

_______________ Дідусь Мороз!
Всі ____________ гості з нетерпінням очікують твого ______________ приходу. Зібралися наші ____________ жінки і не менш _______________ чоловіки проводити старий рік, який приніс усім багато _______________ подій. Новий рік - це саме ______________ свято в році. Ми з ______________ настроєм будемо говорити _______________ тости, водити для тебе _______________ хороводи, танцювати _____________ танці! Нарешті настане _______________ Новий рік!

 

 

 Ведуча: Снігуронька та Дідусь Мороз… давайте вже роздавайте подарунки дітям!!! Вони цілий рік чекали на них!!!!!

РОЗДАЮТЬ ПОДАРУНКИ

 

 

Ведуча: Хороших друзів, веселих днів.

Взаємних, щирих почуттів,

Успіхів на кожному кроці -

Вам бажаєм у Новому Році!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

                                                                                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Женунтий Вера
    Дякую! Для невеличкої групи дітей дуже класне свято!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ташук Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Вітер Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Бойко Анжеліка Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
24 травня 2019
Переглядів
30534
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку