Конспект уроку з хореографії 4 клас на тему : “ Розучування танцювальної комбінації на основі вивчених рухів. Робота над технікою і характером виконання вивчених рухів.”

Про матеріал
Мета навчання: закріпити знання про основні рухи танцю, що сприяють естетичному вихованню та фізичному розвитку дітей, виробити стійкість на середині залу при виконанні вправ, вміти реагувати на зміну музичного супроводу, запам’ятовувати і дотримуватись послідовності танцювальних елементів, знати хореографічні терміни, їх відповідність та значення. Мета розвиваюча: розвивати навички пластичності, виразності, визначеності, граційності, координацію сприйняття, музично-ритмічне почуття, м’язево - руховий апарат, фізичні властивості організму. Мета виховна: виховувати художньо-естетичний смак, емоційне вираження, інтерес до класичної музики та танцю, формувати почуття відповідальності, та працьовитості.
Перегляд файлу

 

 Конспект уроку з хореографії 4 клас на тему : Розучування танцювальної комбінації на основі вивчених рухів. Робота над технікою і характером виконання вивчених рухів.”

Мета навчання:  закріпити знання про основні рухи танцю, що сприяють естетичному вихованню та фізичному розвитку дітей, виробити стійкість на середині залу при виконанні вправ, вміти реагувати на зміну музичного супроводу, запам’ятовувати і дотримуватись послідовності танцювальних елементів, знати хореографічні терміни, їх відповідність та значення.

Мета розвиваюча:  розвивати навички пластичності, виразності, визначеності, граційності, координацію сприйняття, музично-ритмічне почуття, м’язево - руховий апарат, фізичні властивості організму.

Мета виховна:  виховувати художньо-естетичний смак, емоційне вираження, інтерес до класичної музики та танцю, формувати почуття відповідальності, та працьовитості.

Тип  заняття : комбіноване ( закріплення пройденого матеріалу та формування нових знань, умінь, навичок).

Обладнання :  хореографічний зал, гімнастичні килимки, магнітофон, музичні диски.

Заклад: НВК “Станківський ЗНЗ I-III ст-ДНЗ”

Вчитель хореографії : Лях Анна Павлівна

 

Структура заняття:

  І.  Організаційний момент, вступна частина

 ІІ . Підготовча частина

ІІІ.  Основна частина

ІV.  Заключна частина

Очікуваний результат: вміння правильно виконувати рухи під музичний супровід; творити прекрасне  у русі, виявити творчі здібності.

 

Хід уроку

І. Вступна  частина

1. Вхід до зали під музичний супровід ( перебудова на лінії ).

2.Перевірка готовності дітей до уроку

3. Уклін


ІІ. Підготовча частина

1.Розминака на середині залу 
• марширування на місці; 
• вправи для поліпшення гнучкості шиї; 
• вправи для поліпшення еластичності плечового пояса і рухливості плечових суглобів; 
• вправи для поліпшення рухливості ліктьового суглоба і еластичності м'язів плеча та передпліччя; 
вправи для поліпшення рухливості гнучкості суглобів хребта; 
• вправи для розвитку гнучкості плечового і поясного суглобів; 
• вправи для поліпшення рухливості колінних суглобів; 
• вправи для збільшення рухливості гомілковостопного суглоба і еластичності м'язів гомілки і стопи. 

2. Повторення вивченого на попередньому уроці.

3.Вихід на робочі місця.
4. Повідомлення теми та мети уроку

ІІІ. Основна частина.

1.Складання схеми танцювальної комбінації на основі вивчених рухів танцю. Виконання комбінації на діагоналі та на лінії кола.

2.Робота над технікою виконання рухів .

3.Самостійне виконання вивченого  учнями.

4.Вправи на встановлення дихання.

5.Виправлення помилок під час виконання руху.


ІV. Заключна частина

1.Вихід на робочі місця

2.Підведення підсумків уроку.

 

 

 

3. Зауваження під час виконання.

4.Уклін.

docx
Додано
23 січня 2020
Переглядів
3688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку