Нумерація трицифрових чисел

Про матеріал
Запропонований урок нетрадиційний. Його головна особливість - викладання матеріалу у незвичній формі. Це зацікавлює всіх учнів; створює атмосферу невимушеності, стимулює до розвитку творчих задатків. Цей урок допоможе перевірити та закріпити знання дітей з теми «Нумерація трицифрових чисел
Перегляд файлу

 

Тема:          Урок-звіт  знань (3 клас Нумерація трицифрових чисел)

Мета:          Закріпити обчислювальні навички в межах 100, склад числа в межах 100;

Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, математичну мову;

Виховувати доброту, почуття взаємовиручки.

Устаткування:

Карта подорожі, картки із завданнями, які лежать в конвертах у кожного учня на парті підписані, геометричний матеріал, екран огляду знань.

 

Хід уроку

I. Організація класу

II. Ознайомлення з темою уроку і правилами подорожі, екраном відкритого огляду знань, на якому підводять підсумки роботи на уроці, представлення членів журі.

1 Мотивація знань

Слово вчителя:

Робінзон Крузо залишився на безлюдному острові. Він просить нашої допомоги. Але щоб допомогти йому треба виконати завдання, які нам надіслав Робінзон.

Кожен етап уроку - наближає нас до острова, на якому мешкає Робінзон Крузо. Виконавши завдання, ми зможемо його врятувати.

 

III. Робота над темою і метою уроку

Сідаємо на корабель. У путь!

Завдання №1.

 (Корабель на старті карти подорожей.  На карті корабель стоїть на початку шляху)

Усний рахунок в межах 100:

- знайти суму 46 і 7,

- зменшуване 25, від'ємник 9, знайти різницю,

- на скільки число 87 більше, ніж 60,

- яке число на 8 більше 54?

- запиши число, в котором8 десятків і стільки ж одиниць. Збільш його на 2.

- з якого числа треба відняти 6, щоб вийшло 41?

- яке число менше 90 на 7?

- запиши вираз і обчислювальні його значення: суму чісел35 і 5 зменшити на 7.

- запиши вираз і обчислювальні його значення: 58 зменшити на суму чісел10 і 8.

- яке число треба відняти з 60, щоб отримати суму чисел 46 і 4?

(Збираються листочки з завданнями,журі підводить підсумок першого етапу роботи в першому стовпчику відкритого екрану огляду знань)

-Ми виконали це завдання, можемо рухатися по шляху , який показав нам Робінзон.

Завдання № 2 (Корабель пройшов частину шляху на карті і зупинився на 1-му острові папуг, які дають завдання)

Розв’язування задач.

Задача  1.

В одній корзіне25кг яблук, а в іншій - 17кг. Скільки яблук в двох кошиках?

 

Задача 2.

Вранці на пошту првезли 38 посилок. Вранці забрали 9 посилок. А ввечері ще 8. Скільки посилок залишилося на пошті?

(Журі підводить підсумки наступного етапу шляху)

 

Фізкультхвилинка

 

- (Наш корабель сів на мілину, тому нам потрібно попрацювати, щоб зрушити корабель. На карті показано, як корабель стоїть.)

Завдання № 3

- (Корабель підплив до наступного острова, йому завдання дають дикуни). Вони нас відпустять лише тоді, коли ми дамо правильні відповіді

Наше завдання :розставити знаки ( «-», «+» , «:», «х»,поставити, якщо потрібно  дужки) в прикладах., Щоб рівності були вірними

36 * 4 = 32              72 * 6 * 40 = 38               63 * 7 * 23 = 93

(Журі підводить підсумки завдання, виставляються рівні в екран знань кожного учня)

 

Завдання № 4

-Корабель наблизився до наступного острова Черепахи,щоб  рухатися далі нам потрібно виконати ще одне  завдання.( Показуємо на карті цей шлях)

Розв’язування прикладів

43 + 7  81 -5   68 + 6 

76 + 5  82 – 16  74 + 18 

49 -29  56 + 44  50 -12

(Підведення підсумків завдання журі, заповнення екрану звіту знань) 

 

Завдання № 5

Порівняйте

47 + 8 *48 + 7  82  - 6 *86 -2

3 + 59* 3 + 50 + 9  16 – 9 + 7*16 – (9 + 7)

Підведення підсумків завдання журі, заповнення екрану звіту знань 

 

Завдання №6   Геометричне завдання.

-Ми під’їхали до острова. Бачимо Робінзона, але не можемо наблизитися до нього: почався приплив. Але якщо ми зможемо виконати завдання, ми дізнаємося, хто з тварин нам покаже шлях.

 (Завдання від Робінзона Крузо)

Із запропонованих геометричних фігур скласти фігуру домашньої тварини. Назвати використані геометричні фігури.

 

IV. Підведення підсумків.

Ми разом з Робінзоном.( Виходить хлопець, перевдягнутий в цього героя).

Він дякує дітям.

Журі озвучує кращих гравців. Робінзон Крузо вручає медалі всім гравцям, які його врятували.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
698
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку