Тема: Урок-звіт знань (3 клас Нумерація трицифрових чисел)
Мета: Закріпити обчислювальні навички в межах 100, склад числа в межах 100;
Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, математичну мову;
Виховувати доброту, почуття взаємовиручки.
Устаткування:
Карта подорожі, картки із завданнями, які лежать в конвертах у кожного учня на парті підписані, геометричний матеріал, екран огляду знань.
Хід уроку
I. Організація класу
II. Ознайомлення з темою уроку і правилами подорожі, екраном відкритого огляду знань, на якому підводять підсумки роботи на уроці, представлення членів журі.
1 Мотивація знань
Слово вчителя:
Робінзон Крузо залишився на безлюдному острові. Він просить нашої допомоги. Але щоб допомогти йому треба виконати завдання, які нам надіслав Робінзон.
Кожен етап уроку - наближає нас до острова, на якому мешкає Робінзон Крузо. Виконавши завдання, ми зможемо його врятувати.
III. Робота над темою і метою уроку
Сідаємо на корабель. У путь!
Завдання №1.
(Корабель на старті карти подорожей. На карті корабель стоїть на початку шляху)
Усний рахунок в межах 100:
- знайти суму 46 і 7,
- зменшуване 25, від'ємник 9, знайти різницю,
- на скільки число 87 більше, ніж 60,
- яке число на 8 більше 54?
- запиши число, в котором8 десятків і стільки ж одиниць. Збільш його на 2.
- з якого числа треба відняти 6, щоб вийшло 41?
- яке число менше 90 на 7?
- запиши вираз і обчислювальні його значення: суму чісел35 і 5 зменшити на 7.
- запиши вираз і обчислювальні його значення: 58 зменшити на суму чісел10 і 8.
- яке число треба відняти з 60, щоб отримати суму чисел 46 і 4?
(Збираються листочки з завданнями,журі підводить підсумок першого етапу роботи в першому стовпчику відкритого екрану огляду знань)
-Ми виконали це завдання, можемо рухатися по шляху , який показав нам Робінзон.
Завдання № 2 (Корабель пройшов частину шляху на карті і зупинився на 1-му острові папуг, які дають завдання)
Розв’язування задач.
Задача 1.
В одній корзіне25кг яблук, а в іншій - 17кг. Скільки яблук в двох кошиках?
Задача 2.
Вранці на пошту првезли 38 посилок. Вранці забрали 9 посилок. А ввечері ще 8. Скільки посилок залишилося на пошті?
(Журі підводить підсумки наступного етапу шляху)
Фізкультхвилинка
- (Наш корабель сів на мілину, тому нам потрібно попрацювати, щоб зрушити корабель. На карті показано, як корабель стоїть.)
Завдання № 3
- (Корабель підплив до наступного острова, йому завдання дають дикуни). Вони нас відпустять лише тоді, коли ми дамо правильні відповіді
Наше завдання :розставити знаки ( «-», «+» , «:», «х»,поставити, якщо потрібно дужки) в прикладах., Щоб рівності були вірними
36 * 4 = 32 72 * 6 * 40 = 38 63 * 7 * 23 = 93
(Журі підводить підсумки завдання, виставляються рівні в екран знань кожного учня)
Завдання № 4
-Корабель наблизився до наступного острова Черепахи,щоб рухатися далі нам потрібно виконати ще одне завдання.( Показуємо на карті цей шлях)
Розв’язування прикладів
43 + 7 81 -5 68 + 6
76 + 5 82 – 16 74 + 18
49 -29 56 + 44 50 -12
(Підведення підсумків завдання журі, заповнення екрану звіту знань)
Завдання № 5
Порівняйте
47 + 8 *48 + 7 82 - 6 *86 -2
3 + 59* 3 + 50 + 9 16 – 9 + 7*16 – (9 + 7)
Підведення підсумків завдання журі, заповнення екрану звіту знань
Завдання №6 Геометричне завдання.
-Ми під’їхали до острова. Бачимо Робінзона, але не можемо наблизитися до нього: почався приплив. Але якщо ми зможемо виконати завдання, ми дізнаємося, хто з тварин нам покаже шлях.
(Завдання від Робінзона Крузо)
Із запропонованих геометричних фігур скласти фігуру домашньої тварини. Назвати використані геометричні фігури.
IV. Підведення підсумків.
Ми разом з Робінзоном.( Виходить хлопець, перевдягнутий в цього героя).
Він дякує дітям.
Журі озвучує кращих гравців. Робінзон Крузо вручає медалі всім гравцям, які його врятували.