КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «НАВЧАННЯ ГРАМОТИ»
(мовно-літературна освітня галузь)
для 1 класу (І семестр)
(4 години на тиждень)
(За підручником М.С.Вашуленко, О.В.Вашуленко )
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
||||||
Читання |
№ п/п |
Письмо |
|||||||
Добукварний період |
|||||||||
1 |
Здрастуй школо! Бесіда «Державні символи України». Презентація «Букваря». |
2 |
Письмове приладдя. Правила сидіння за партою під час письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця. |
|
|
||||
3 |
Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Культура мовлення. |
4 |
Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч. Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів. |
|
|
||||
5 |
Ознайомлююся із словами-назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання "що це?". Навчальне приладдя. |
6 |
Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ. Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі. Розфарбовування предметних малюнків. |
|
|
||||
7 |
Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Ріпка». Слухання і розповідь казки. Коротка і повна відповіді на запитання. |
|
|
||||||
8 |
Розрізнення назв предметів за питаннями хто це? що це?. Розподіл предметів на групи. |
9 |
Письмо прямих горизонтальних, вертикальних та похилих ліній у сітці в клітинку. Домалювання й розфарбовування малюнків. |
|
|
||||
10 |
Ознайомлення учнів зі складовою будовою слів. Поділ слів на склади. |
11 |
Ознайомлення з графічною сіткою зошита для письма. Письмо прямих і похилих ліній. |
|
|
||||
12 |
Поняття про наголос. Наголошений склад. Ознайомлення з трискладовим словом. |
13 |
Письмо похилих великих ліній з заокругленням вгорі і внизу. |
|
|
||||
14 |
Письмо похилих ліній з заокругленням внизу з’єднаних між собою. Розвиток зв’язного мовлення. ___________________________________ _____________________________________________________________
|
|
|
||||||
15 |
Мовні і немовні звуки. Органи мовлення |
16 |
Письмо великих та малих півовалів. |
|
|
||||
17 |
Уявлення про голосні та приголосні звуки. Умовне позначення їх на письмі. |
18 |
Письмо великих і малих овалів. |
|
|
||||
19 |
Формування у дітей початкових навичок звукового аналізу. Моделювання односкладових слів. |
20 |
Письмо похилих та подовжених похилих ліній. |
|
|
||||
21 |
Тверді та м'які приголосні звуки. Умовне позначення твердих і м'яких приголосних. Робота з дитячою книжкою. «Загадки на згадку» |
|
|
||||||
22 |
Звуковий аналіз простих за звуковою будовою слів. Побудова звукової схеми слів. |
23 |
Письмо похилих ліній із заокругленням вгорі та внизу. |
|
|
||||
24 |
Повний звуковий аналіз слів. Урок-гра «Поле чудес» |
25 |
Зображення подовжених похилих ліній із петлею вгорі або внизу |
|
|
||||
26 |
Перевірка знань і вмінь учнів. І. Малкович «Отакий роззява!». |
27 |
Зображення подовжених похилих ліній із петлею вгорі або внизу. |
|
|
||||
28 |
Письмо коротких петель, півовалів і овалів. Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________ _____________________________________________________________
|
|
|
||||||
Букварний період
|
|||||||||
29 |
Звук [а]. Позначення його буквами Аа. |
30 |
Письмо рядкової букви а. Розвиток зв’язного мовлення. Улюблені герої казок і мультфільмів. |
|
|
||||
31 |
Складання речень за схемами. Поділ слів на склади. |
32 |
Письмо великої букви А. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. |
|
|
||||
33 |
Звук [ у]. Позначення його буквами Уу. Звуковий аналіз слів. |
34 |
Письмо рядкової та великої букви у У. Звуковий аналіз слів. |
|
|
||||
35 |
Закріплення знань про звукові значення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. Мої улюблені казки.
|
|
|
||||||
36 |
Звук [о]. Позначення його буквами Оо. Звуковий аналіз слів. |
37 |
Письмо рядкової та малої букв О о. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
||||
38 |
Звук [и]. Позначення його буквою и. Складання речень. |
39 |
Письмо рядкової букви и. Формування поняття про мовлення як засіб впливу на поведінку людей. |
|
|
||||
40 |
Звук [м]. Позначення його буквами Мм. |
41 |
Письмо рядкової букви м, складів із нею слова «мама». Написання прямих і обернених складів із буквою м. |
|
|
||||
42 |
Письмо великої букви М,складів, слів із нею. Розвиток зв’язного мовлення. ______________________________ __________________________________________________________
|
|
|
||||||
43 |
Закріплення знань про звукові значення вивчених букв. |
44 |
Закріплення написання вивчених букв. |
|
|
||||
45 |
Звук [і]. Позначення його буквами Іі. Буква Іі в ролі окремого слова. |
46 |
Письмо рядкової та великої букв І і, складів із ними. |
|
|
||||
47 |
Звуки [ н], [н]. Позначення їх буквами Нн. |
48 |
Письмо рядкової букви н, складів, слів із нею. |
|
|
||||
49 |
Розвиток уміння читати склади, слова і речення з буквою Н. Робота з дитячою книжкою. Золота осінь. |
|
|
||||||
50 |
Закріплення звукових значень букви Нн. Інтонаційне читання речень, текстів. Вправи на доповнення незавершених речень. |
51 |
Письмо великої букви Н. Складовий диктант. |
|
|
||||
52 |
Звук [ л]. Позначення його буквами Лл. Звуковий аналіз слів із твердими й м’якими приголосними. |
53 |
Письмо рядкової букви л. Складовий диктант. |
|
|
||||
54 |
Закріплення звукових значень букви Лл. Інтонаційне читання речень, текстів. Вправи на доповнення незавершених речень. |
55 |
Письмо великої букви Л. Запис слів під диктовку. |
|
|
||||
56 |
Письмо слів, складів та речень з вивченими буквами. Запис слів під диктовку. Розвиток зв’язного мовлення. _____________________________ __________________________________________________________
|
|
|
||||||
57 |
Звук [ в]. Позначення його буквами Вв. Читання складів, слів, речень. |
58 |
Письмо рядкової букви в. Звуковий аналіз слів. |
|
|
||||
59 |
Закріплення знань про букви Вв, їх звукове значення. |
60 |
Письмо великої букви В, складів, слів із нею. |
|
|
||||
61 |
Закріплення знань про вивчені букви. |
62 |
Письмо слів, речень з вивченими буквами. Складовий диктант. |
|
|
||||
63
|
Звук [ с], [ с]. Позначення їх буквами Сс. Робота з дитячою книжкою. Народ скаже, як зав’яже |
|
|
||||||
64 |
Закріплення знань про вивчені букви. Читання тексту «Мама і сини» |
65 |
Письмо малої букви с. Списування слів поданих друкованим шрифтом. |
|
|
||||
66 |
Закріплення знань про вивчені букви. Читання тексту «У лісі» |
67 |
Письмо великої букви С, складів та слів з нею. |
|
|
||||
68 |
Закріплення знань про букви Сс, їх звукове значення. |
69 |
Письмо слів та букв під диктовку. |
|
|
||||
70
|
Письмо слів з пропущеними буквами. Словниковий диктант. Розвиток зв’язного мовлення. Назви посуду. |
|
|
||||||
71 |
Звук [ к]. Позначення його буквами Кк. Словниково-логічні вправи. |
72 |
Письмо рядкової букви к, складів та слів з нею. Написання букви у поєднанні з іншими буквами. |
|
|
||||
73 |
Закріплення знань про букви Кк, їх звукове значення. Опрацювання оповідання «Миколин сокіл». |
74 |
Письмо великої букви К, складів, слів із нею. |
|
|
||||
75 |
Закріплення знань про вивчені букви. Опрацювання вірша «Калина». |
76 |
Письмо слів, речень з вивченими буквами. Складовий диктант. |
|
|
||||
77
|
Звук [ р]. Позначення його буквами Рр. Читання складів, слів. Скоромовка. Робота з дитячою книжкою. Рідна мова, рідне слово. |
|
|
||||||
78 |
Закріплення знань про вивчені букви. Читання тексту «Ранок коло ріки» |
79 |
Письмо великої та малої букви Рр. Списування слів поданих друкованим шрифтом. |
|
|
||||
80 |
Звук [ п]. Позначення його буквами Пп. Опрацювання тексту «На Івана Купала». |
81 |
Письмо рядкової букви п, складів та слів з нею. |
|
|
||||
82 |
Закріплення знань про букви Пп, їх звукове значення. Опрацювання текстів «Веселі пісні», «Сливи». |
83 |
Письмо великої букви П. Написання імен з великої букви. |
|
|
||||
84
|
Письмо слів з пропущеними буквами. Словниковий диктант. Розвиток зв’язного мовлення. _____________________________ __________________________________________________________
|
|
|
||||||
85 |
Звуки [ т], [ т]. Позначення їх буквами Тт. Вивчення скоромовки. |
86 |
Письмо рядкової букви т, складів та слів із нею. |
|
|
||||
87 |
Закріплення знань про букви Тт, їх звукове значення. Робота з дитячою книжкою. |
88 |
Письмо великої букви Т. Написання слів, речень. Письмо знака оклику. |
|
|
||||
89 |
Повторення та закріплення знань про вивчені букви. Читання тексту «Котик і Півник» |
90 |
Письмо слів, складів та речень з вивченими буквами. Запис слів під диктовку. |
|
|
||||
91
|
Звук [ е]. Позначення його буквами Ее. Опрацювання тексту «Веселі іменини». Робота з дитячою книжкою. Мова природи. |
|
|
||||||
92 |
Закріплення знань про букву Ее. Опрацювання тексту «Село Веселе». |
93 |
Письмо рядкової та великої букви Ее. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів, речень |
|
|
||||
94 |
Звуки [ д], [ д]. Позначення їх буквами Дд. Робота з дитячою книжкою. |
95 |
Письмо рядкової букви д, слів та складів із нею. Графічні вправи. |
|
|
||||
96 |
Продовження засвоєння звуків [ д], [ д], букв Дд. |
97 |
Письмо великої букви Д. |
|
|
||||
98 |
Письмо вивчених букв. Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування слів з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення. _____________________________ __________________________________________________________
|
|
|
||||||
99 |
Звуки [ з], [ з].Позначення їх буквами Зз. Опрацювання тексту «Весела зима». |
100 |
Письмо рядкової букви з, складів та слів із нею. Складання та записування речень. |
|
|
||||
101 |
Закріплення знань про букву Зз. Читання тексту «Ранок на озері». |
102 |
Письмо великої букви З. Письмо слів із пропущеними буквами. |
|
|
||||
103 |
Буква ь (м’який знак). Позначення ним м’якості приголосних. Опрацювання тексту «Дарунки лісу».
|
104 |
М’який знак. Написання м’якого знака в кінці слів. Написання буквосполучень, слів і речень. |
|
|
||||
105
|
Закріплення знань про вживання м’якого знака під час читання та письма. Робота з дитячою книжкою. Ой прийшли морози. |
|
|
||||||
106 |
Буквосполучення ьо. Урок-презентація. |
107 |
Письмо вивчених букв, слів із вивченими буквами за аналогією. Творчі вправи. |
|
|
||||
108 |
Звук [ б]. Позначення його буквами Бб. Опрацювання тексту «Великі друзі». Урок-гра.
|
109 |
Письмо рядкової букви б, складів, слів з нею. Підготовчі графічні вправи. Списування речень. |
|
|
||||
110 |
Повторення вивченого про букви Бб, та звук [ б]. Формування навичок читання на основі тексту «Білки».
|
111 |
Письмо великої букви Б, складів, слів з нею. |
|
|
||||
112
|
Порівняння букв б – п. Запис парних слів. Словниковий диктант. Розвиток зв’язного мовлення. ______________________________ __________________________________________________________
|
|
|
||||||
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ІІ семестр |
|
||||||||
57
|
Звук [ г]. Позначення його буквами Гг. |
57 |
Письмо рядкової букви г. Підготовчі графічні вправи. |
|
|
||||
58 |
Закріплення знань про звук [ г], букви Гг. |
58 |
Письмо великої букви Г. Записування речень під диктовку. |
|
|
||||
59 |
Повторення знань про вивчені букви. Вивчення скоромовок. |
59 |
Письмо рядкової і великої букв Гг. Словниковий диктант. |
|
|
||||
60 |
Звук [ ґ]. Позначення його буквами Ґ ґ. Робота з дитячою книжкою. Цікаве для допитливих.
|
|
|
||||||
61 |
Закріплення знань про звукові значення букв Гг та Ґ ґ. |
60 |
Письмо рядкової букви ґ. Написання складів, слів з буквою ґ. |
|
|
||||
62 |
Закріплення знань про вивчені букви. Опрацювання тексту «Гурток «Умілі руки»». |
61 |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання слів, словосполучень і речень. |
|
|
||||
63 |
Читання тексту з друкованої основи. Опрацювання тексту «Восени на городі». |
62 |
Письмо рядкових і великих букв Ґ ґ, складів та слів із ними. Списування з друкованого тексту. |
|
|
||||
63
|
Списування друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення. Назви овочів і фруктів. |
|
|
||||||
64 |
Звук [ч]. Позначення його буквами Ч, ч («че») |
64 |
Письмо рядкової букви ч («че»), складів, слів із нею. Закріплення вивченого про емоційне забарвлення голосу |
|
|
||||
65 |
Закріплення знань про звук [ч], букви Ч, ч («че»). Робота над текстом «На полонині» |
65 |
Письмо великої та рядкової букв Ч, ч («че»), складів слів із ними |
|
|
||||
66 |
Звук [й]. Позначення його буквами Й, й («йот»). |
66 |
Письмо рядкової букви й («йот»), складів, слів із нею. Письмо великої букви Я («йот»), буквосполучень йо. |
|
|
||||
67 |
Закріплення знань про букви Й,й («йот»), звук [й]. Формування навичок читання на основі діалогу. Робота з дитячою книжкою. «Я і моя сім'я»
|
|
|
||||||
68 |
Звук [х]. Позначення його буквами Х, х («ха»)
|
67 |
Письмо рядкової букви х («ха»), складів, слів із нею |
|
|
||||
69 |
Закріплення знань про букви X, х («ха»), звук [х] |
68 |
Письмо великої букви Х(«ха»). Письмо слів з великою буквою Х(«ха») |
|
|
||||
70 |
Букви Я я. Позначення буквою я звуків [йа] та м'якості попереднього приголосного. Урок-гра «Поле чудес» |
69 |
Письмо рядкової букви я, складів, слів із нею. |
|
|
||||
70 |
Письмо великої букви Я, складів, слів із нею. Запис речень під диктовку. Розвиток зв'язного мовлення. Ввічливі слова.
|
|
|
||||||
71 |
Закріплення знань про букви Я я. Читання текстів з вивченими буквами. |
71 |
Письмо букви я у поєднанні з буквами, що позначають приголосні звуки |
|
|
||||
72 |
Звук [ж]. Позначення його буквами Ж, ж («же») |
72 |
Письмо рядкової букви ж («же»), складів, слів із нею. Списування з рукописного тексту. |
|
|
||||
73 |
Закріплення знань про звук [Ж], букви Ж, ж («же»). Опрацювання народної казки «Лисиця та Журавель». |
73 |
Письмо великої букви Ж. Закріплення навичок письма букви ж («же»), слів, речень. |
|
|
||||
74 |
Закріплення знань про роль букви я в українській мові. Читання тексту «Світло маяка» Робота з дитячою книжкою. Оповідання про твоїх ровесників. |
|
|
||||||
75 |
Звук [ш]. Позначення його буквами Ш, ш («ша»). Робота з дитячою книжкою. Вірш В. Лучука «Рушник». Урок-гра. |
74 |
Письмо рядкової букви ш («ша»), складів, слів із нею. Урок-подорож. |
|
|
||||
76 |
Закріплення знань про звукове значення букви ш «ша». Перевірка навичок читання. |
75 |
Письмо великої букви Ш («ша»), складів і слів із нею |
|
|
||||
77 |
З вуки [ц], [ц]. Позначення, їх буквами Ц, ц («це»). Опрацювання тексту «Циркова залізниця». |
76 |
Письмо рядкової букви ц, буквосполучень, слів із нею. |
|
|
||||
77
|
Письмо великої букви Ц, буквосполучень, слів із нею. Розвиток зв'язного мовлення. Явища природи. |
|
|
||||||
78 |
Звукосполучення [йі]. Позначення його буквами І, ї |
78 |
Письмо рядкової букви ї («це»), складів, слів із нею |
|
|
||||
79 |
Закріплення знань про звукові значення букв Ї, ї («йі»). |
79 |
Письмо великої букви Ї («йі»), складів, слів із нею. |
|
|
||||
80 |
Звукосполучення [йу]. Позначення його буквами Ю, ю. |
80 |
Письмо рядкової букви ю, буквосполучень, складів, слів із нею. |
|
|
||||
81
|
Закріплення знань про звукове значення букв
|
|
|
||||||
82 |
Буква ю для позначення звука [у] та м'якості по
|
81 |
Письмо великої букви Ю, буквосполучень, складів, слів із нею. Письмо під диктовку буквосполучень, слів,речень |
|
|
||||
83 |
Звукосполучення [йе]. Позначення його буквами Є, є нею |
82 |
Письмо рядкової букви є, складів, слів із нею |
|
|
||||
84 |
Закріплення знань про звукове значення букв Є, є на початку складу, у складі з м'яким приголосним звуком. Опрацювання тексту «Морозів малюнок». |
83 |
Письмо великої букви Є, складів, слів із нею. Написання слів з великої букви
|
|
|
||||
84
|
Письмо букви є у сполученні з приголосними буквами, у словах, словосполученнях. Списування з рукописного і друкованого тексту. Розвиток зв'язного мовлення. Розмова по телефону |
|
|
||||||
85 |
Звукосполучення [шч]. Позначення його буквами Щ, щ |
85 |
Письмо рядкової букви щ («ща»), буквосполучень, слів із нею |
|
|
||||
86 |
Закріплення знань про букви Щ, щ, їх звукові значення. Опрацювання тексту «Наша Батьківщина». |
86 |
Письмо великої букви Щ, складів, слів із нею. Робота з діалогами. |
|
|
||||
87 |
Звуки [ф], [ф]. Позначення їх буквами Ф ф («еф») |
87 |
Письмо рядкової букви ф («еф»), складів, слів із нею. Письмо великої букви Ф («еф»), складів, слів із нею |
|
|
||||
88
|
Закріплення знань про звукове значення букви ф. Робота з дитячою книжкою «Моя Батьківщина - Україна»
|
|
|
||||||
89 |
Звуки [дз], [дз]. Позначення їх буквосполученнями |
88 |
Письмо буквосполучення дз. Звуко-буквене зіставлення слів. |
|
|
||||
90 |
Звук [дж]. Позначення його буквосполученнями Дж, |
89 |
Письмо буквосполучення дж. Звуко-буквений
|
|
|
||||
91 |
Звук [дж]. Позначення його буквосполученнями Дз, |
90 |
Закріплення навичок письма слів з буквосполученням дж. Закріплення знань про текст. Усний переказ |
|
|
||||
91
|
Закріплення знань про вивчені букви та звуки. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв'язного мовлення. Текст |
|
|
||||||
92 |
Апостроф. Графічна роль апострофа в українській мові |
92 |
Письмо слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів з апострофом |
|
|
||||
93 |
Закріплення вимови слів з апострофом. Робота над прислів'ям |
93 |
Письмо слів з апострофом. Коментоване письмо. Списування з друкованого шрифту |
|
|
||||
94 |
Удосконалення навичок читання тексту. Ознайомлення з творчістю українського поета Т. Г. Шевченка. |
94 |
Списування рукописних великих і малих літер українського алфавіту в зошит без друкованої основи. Навчальний диктант. |
|
|
||||
95
|
Ознайомлення з творчістю українського письменника І. Я. Франка. Опрацювання уривка казки «Ріпка». Робота з дитячою книжкою Кобзар.
|
|
|
||||||
96 |
Леся Українка – видатна українська поетеса |
95 |
Виконання творчих письмових вправ. Списування прислів'їв. |
|
|
||||
97 |
М. Коцюбинський. Казка «Про двох цапків та двох кізочок» |
96 |
Складання і записування слів зі складів: ту-, -нок, -дзик, та-, -ка, ду-, біл-, -бок |
|
|
||||
98 |
Підсумковий урок букварного періоду |
97 |
Виконання творчих завдань |
|
|
||||
98
|
Післябукварний період Письмо під диктовку. Звуко-буквений аналіз слів. Наша мова. Розвиток зв’язного мовлення. В бібліотеці. |
|
|
||||||
99 |
Щоб розумниками стати треба більше книг читати! «Розмова на книжковій полиці» |
99 |
Речення. Списування з рукописного тексту. |
|
|
||||
100 |
Сміх і гам дзвенить довкола, відчиняє двері школа. «Отак у нас щодня» |
100 |
Вчимося відповідати на запитання. |
|
|
||||
101 |
Рідна мова барвінкова. «Рідна мова» Ю. Косинська. |
101 |
Творче списування тексту. |
|
|
||||
102
|
Робота з дитячою книжкою. Мова нашого народу. |
|
|
||||||
103 |
Україна – край мій рідний! «Наша Батьківщина» Л. Полтава |
102 |
Складаємо розповідь. |
|
|
||||
104 |
Усміхнися всім навколо. «Добрі слова» Б.Бірюков. «Сідайте будь ласка» за В. Сухомлинським. |
103 |
Урок чемності. Слова ввічливості. |
|
|
||||
105 |
З добро платять добром. «Як гукнеш, так і відгукнеться» П.Влодек. «Квочка» Л. Савчук |
104 |
Звуки мовлення. Букви. Звуко-буквений аналіз слів. |
|
|
||||
105
|
Списування тексту з друкованої основи. Розвиток зв’язного мовлення. Складання мовної казки
|
|
|
||||||
106 |
«Надійшла весна прекрасна»
|
106 |
Голосні звуки. Графічне позначення на письмі голосних звуків. |
|
|
||||
107 |
Великдень. «Великодні писанки» Л.Полтава. «Про писанки» Я.Яковенко. |
107 |
Склад. Наголос. Поділ слів на склади. Перенос слів з рядка в рядок. |
|
|
||||
108 |
Кольорові віршики. «Квіткові сни» А.Костецький. «Кольоровий віршик» Є.Горєва. |
108 |
Приголосні звуки. Списування друкованого тексту. |
|
|
||||
109
|
Робота з дитячою книжкою. Моя родина. «Родовідне дерево» Д. Чередніченко.
|
|
|
||||||
110 |
Бабусенько рідненька. «Радість» За В. Чухлібом. «Гість» Н. Поклад. |
109 |
Буква Я. Позначення її двома звуками. |
|
|
||||
111 |
Дідусева мудрість. «Де кому жити» С. Матвійчук. «Мій дідусь» М. Підгірянка. |
110 |
Буква Ю. Позначення її двома звуками. |
|
|
||||
112 |
Небилиці. Н. Поклад. |
111 |
Буква Є. Позначення її двома звуками. |
|
|
||||
112 |
Написання тексту під диктовку. Розвиток зв’язного мовлення. Складання рифми за поданим початком. |
|
|
||||||
113 |
Сором бути неохайним і брудним. «Як очепурили їжачка» Л. Мовчун. |
112 |
Буква Ї. Позначення її двома звуками. |
|
|
||||
114 |
Квітами барвистими луг цвіте. «Чарівний ліхтарик» А. Григорук. «Бабусині квіти» А. Камінчук. |
113 |
Підсумкова контрольна робота: списування |
|
|
||||
115 |
Підсумкова контрольна робота: індивідуальна перевірка навички читання вголос і розуміння прочитаного. |
114 |
Буква «Знак м’якшення». Перенос слів з буквою ь. |
|
|
||||
116
|
Робота з дитячою книжкою. Веселі пригоди пернатих. |
|
|
||||||
117 |
Іди, іди, дощику. «Голубий дощик» В. Чухліб. |
115 |
Закріплення знань про букви, які позначають два звуки. |
|
|
||||
118 |
Добре вірних друзів мати! «Бджілка і світлячок» С. Жупапин. «До першого дощу» За В. Осєєвою. |
116 |
Вимова і позначення звуків дж, дз. |
|
|
||||
119 |
Твори без кінця. «Не вірите?» М. Василенко. |
117 |
Апостроф. Написання слів з апострофом під диктовку. |
|
|
||||
118
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим початком. |
|
|
||||||