НУШ. Навчання грамоти. Склади. Відгадай. Запам’ятай

Про матеріал
Нова українська школа є унікальним проєктом міністерства освіти і науки України, який виступає основною реформою сучасного освітнього процесу. Основним документом, який регулює організаційний процес НУШ, є «Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи (затверджено наказом МОН від 23.03.2018 №283)». Здобувач освіти – це унікальна й неповторна індивідуальність. Тому пріоритет вільного розвитку школяра є базовим принципом побудови освітнього середовища Нової української школи, головна мета якої – зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу. Дидактичне наповнення відіграє не менш важливу роль в освітньому процесі за концепцією Нової української школи. Сучасне дидактичне наповнення, яке передбачається для використання в НУШ, в корені відрізняється від попереднього наповнення. Практика, наочність, креативність у використанні - ось головні постулати сучасної дидактики.
Перегляд файлу

ЯМПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2

ЯМПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ

 

 

 

НУШ. Навчання грамоти.

Склади. Відгадай. Запам’ятай.

 

 

 

Підготувала:

учитель початкових класів,

«спеціаліст вищої категорії»,

«старший учитель»

Мова Валентина Володимирівна

 

 

2023 р.

Нова українська школа є унікальним проєктом міністерства освіти і науки України, який виступає основною реформою сучасного освітнього процесу. Основним документом, який регулює організаційний процес НУШ, є «Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи (затверджено наказом МОН від 23.03.2018 №283)».

Здобувач освіти – це унікальна й неповторна індивідуальність. Тому пріоритет вільного розвитку школяра є базовим принципом побудови освітнього середовища Нової української школи, головна мета якої – зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу.

Дидактичне наповнення відіграє не менш важливу роль в освітньому процесі за концепцією Нової української школи. Сучасне дидактичне наповнення, яке передбачається для використання в НУШ, в корені відрізняється від попереднього наповнення. Практика, наочність, креативність у використанні - ось головні постулати сучасної дидактики.

Дидактичний матеріал, який я пропоную, подано у вигляді яскравих малюнків,  разом з ними можна використати вірші, пісні, загадки. Його можна використати у початковій школі у вигляді доповнення до нині діючої навчальної програми на уроках навчання грамоти, української мови, математики, основ здоров’я, природознавства та фізкультури, під час пояснення нової теми та під час повторення вивченого програмового матеріалу.

Зі свого досвіду роботи я знаю, що переважна більшість учнів початкової школи люблять працювати з пазлами, головоломками. Цікаві завдання покращують настрій, збільшують емоційну активність дітей, допомагають краще засвоїти програмовий матеріал. Якщо учні будуть отримувати від навчання радість і задоволення, то це дасть можливість учителю якнайповніше використати їх навчальний потенціал, розкрити творчі здібності і таланти, спонукати дітей до навчання, до гармонійного спілкування з ровесниками і дорослими.

Навіть складний, нецікавий матеріал діти легко та невимушено запам’ятовують у грі, працюючи із яскравими картками-завданнями.

В період підготовки до школи, на уроках навчання грамоти діти швидко вивчають програмовий матеріал, складаючи картки із завданнями , відгадуючи та запам’ятовуючи цікаві слова.

Навчальний матеріал  запам’ятовується невимушено, легко. В результаті дитина під час такого уроку творчо, активно сприймає інформацію. На мою думку, даний дидактичний матеріал є доволі ефективним при вивченні складного для дітей матеріалу.

 

На данном изображении может находиться: текст

На данном изображении может находиться: текст

На данном изображении может находиться: на улице и природа

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

На данном изображении может находиться: небо

На данном изображении может находиться: текст

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

На данном изображении может находиться: птица

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

На данном изображении может находиться: текст

На данном изображении может находиться: текст

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

На данном изображении может находиться: текст

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

На данном изображении может находиться: кот и текст

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

На данном изображении может находиться: текст и на улице

На данном изображении может находиться: один или несколько человек и текст

На данном изображении может находиться: на улице

На данном изображении может находиться: снег, дерево и на улице

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

На данном изображении может находиться: обувь

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

На данном изображении может находиться: обувь

На данном изображении может находиться: люди сидят

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

На данном изображении может находиться: текст

На данном изображении может находиться: один или несколько человек и баскетбольная площадка

На данном изображении может находиться: текст

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

На данном изображении может находиться: обувь

На данном изображении может находиться: обувь

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

docx
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
179
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку