Тема:Написання елементів вивчених букв та букв. Списування з друкованого тексту
Мета : закріплювати вміння орієнтуватися в сітці зошита ; аналізувати та писати елементи і вивчені букви(Аа, Оо,Уу, Ии, Мм) ; формувати навички звукового аналізу ; виховувати бережне ставлення до природи , вміння бачити красу оточуючого світу
Обладнання : малюнок дівчинки-осені , аркуші із завданнями , літери – листочки, магнітні дошки
Хід уроку
- Загадка
- Жовте листячко лежить , під ногами шелестить , сонце вже не припікає.Коли , дітки , це буває ? ( восени )
- Які ознаки осені ? (Діти відповідають)
- Дівчинка –осінь принесла листочки з буквами .Назвіть ці букви .Які звуки означають?
( діти використовують магнітні дошки .Аналізують звуки А , О , У , И , М )
- Складіть звукову схему слова ЛИСТЯ ( на магнітну дошку )
- Складіть речення зі словом
-Які букви на листочках? ( Друковані)
- Які букви пишемо в зошит? ( писані )
ФІЗХВИЛИНКА
4 . Аналіз сітки зошита
5.Пригадування правил посадки
6. Письмо вивчених букв
- Завдання діти отримали на аркушах
( Літера в кожному рядку аналізується ( з яких елементів складається , в якому рядку пишеться ))
- Після письма діти «коронують» успіх ( найкраще написану букву в кожному рядку )
ФІЗХВИЛИНКА
7. Списування з друкованого
( порівняння друкованих і писаних букв )
8. Оцінювання робіт
Діти смайликом відповідного кольору оцінюють свою роботу
9. Підсумок
Які букви писали ?
Що було найлегше? Найважче?
ДОДАТОК
Використані ресурси :