НУШ. Ранкові зустрічі. Конструктор з рекомендаціями

Про матеріал
Ранкова зустріч задає тон всьому робочому дню, об’єднує та згуртовую, піднімає настрій, вчить визначати головне, виражати свої почуття та розуміти інших. Хочу запропонувати свою розробку на тиждень з поясненнями та уточненнями. Можна використовувати, як заготовку.
Перегляд файлу

Тема __  тижня

«_________________________»

Ранкові зустрічі

___вересня Пн

Тема «____________________________________»

Дитина дня (ім’я)__________________

1. Вітання  «Ми найкращі»

2.Щоденні новини.

  • Розклад.__________________________________________
  • Свята ____________________________________________
  • Погода ___________________________________________

3.Обмін інформацією:

  • «Крісло автора»,
  • «Приємності»

4.Групова робота

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___вересня Вт

Тема «________________________________»

Дитина дня (ім’я)__________________

1. Вітання  «Вітання за вибором учнів з дитино»

2.Щоденні новини.

  • Розклад.__________________________________________
  • Свята ____________________________________________
  • Погода ___________________________________________

3.Обмін Обмін інформацією:

  • «Крісло автора»,
  • «Приємності»

4.Групова робота

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___вересня Ср

Тема_ «__________________________»

Дитина дня__________________

1. Вітання  «Обійми»

2.Щоденні новини.

  • Розклад.__________________________________________
  • Свята ____________________________________________
  • Погода ___________________________________________

3.Обмін Обмін інформацією:

  • «Крісло автора»,
  • «Приємності»

4.Групова робота

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___вересня Чт

Тема «               ____________________________»

Дитина дня__________________

1. Вітання  «Новим способом »_______________

  • 2.Щоденні новини. Розклад.__________________________________________
  • Свята ____________________________________________
  • Погода ___________________________________________

3.Обмін Обмін інформацією:

  • «Крісло автора»,
  • «Приємності»

4.Групова робота

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___вересня Пт

Тема «___________________________________»

Дитина дня__________________

1. Вітання  «Вітання за вибором учня»

2.Щоденні новини.

  • Розклад.__________________________________________
  • Свята ____________________________________________
  • Погода ___________________________________________

3 Обмін інформацією:

  • «Крісло автора»,
  • «Приємності»

4.Групова робота

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пояснювальна записка

  1. Дитина дня. Обираю за списком журналу. Обов’язково роблю запис у щоденник, доручення. Ця дитина заповнює календар погоди.
  2. Вітання.
  • Старший викладач кафедри початкової та дошкільної освіти Дніпропетровської академії неперервної освіти  Ольга Виноградова завжди починала ранок із слів: «Хто Ви? Ви найкращі!» І ми дуже старалися відповідати її твердженню. Тому кожного понеділка нагадую своїм учням, що вони найкращі.
  • Вітання з дитиною за вибором учня класу. Обираю дитину, що є не дуже популярною у класі. З ним і вітаються весь клас обираючи свій спосіб. Для цього ми зробили фото колаж.

69912537_383635175653321_724813677236060160_n.jpg

Способи вітання обирали самі діти. Їх кількість може змінюватися…

Після вітання дитина передає естафету іншому здобувачу освіти)))

  •  Обійми є дуже корисними. Можна обнімати одну дитину, або обрати 3 – 7 дітей, кого бажаєш обійняти (це залежить від кількості учнів у класі та часу) Але слід враховувати час, коли зростає кількість дітей, що хворіють, тоді цей спосіб вітання вилучаємо, до покращення ситуації))
  • Привітатися таким способом, якого не існує в суспільстві)))) мої учні у захваті та дуже креативлять.
  • Привітатися іноземною мовою
  • Вітання – побажання
  • Вітання-жест
  • Вітання рукостискання
  • Вітання на певну літеру
  • Вітання – компліменти
  • Вітання за вибором дитини. Обираю дитину і вона визначає, яким способом буде вітатися увесь клас
  1. Щоденні новини

Обов’язково фіксуємо оголошену інформацію!!!

  1. Обмін інформацією.

Якщо в цей день народження у дитини або учень/учениця здобула , якісь досягнення, перемоги – обираю «Крісло автора». Якщо звичний день, до ділимося приємностями. Це привчає дітей шукати в повсякденному житті приємні речі та дає змогу діагностувати дітей. У нас є правило, якщо дитина говорить, що нічого хорошого не сталося, я прошу пригадати. І вони пригадують))) Для поганого настрою чи не бажання працювати використовуємо слово «СТОП»

  1. Групова робота

На пряму пов’язана з темою тижня, життям та потребами класу. Ігор, вправ на згуртування дуже багато. Можна вводити практику медитації чи слухати музику, дивитися короткометражні мультфільми та їх обговорювати, готуватися до свят, малювати, створювати газети. Наприклад, в нашому класі існує традиція дарувати телефонну листівку дитині, що хворіє (напередодні домовляюся з батьками, під час групової роботи телефонуємо)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Ярина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 вересня 2019
Переглядів
2536
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку