Тема __ тижня
«_________________________»
Ранкові зустрічі
___вересня Пн
Тема «____________________________________»
Дитина дня (ім’я)__________________
1. Вітання «Ми найкращі»
2.Щоденні новини.
3.Обмін інформацією:
4.Групова робота
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___вересня Вт
Тема «________________________________»
Дитина дня (ім’я)__________________
1. Вітання «Вітання за вибором учнів з дитино»
2.Щоденні новини.
3.Обмін Обмін інформацією:
4.Групова робота
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___вересня Ср
Тема_ «__________________________»
Дитина дня__________________
1. Вітання «Обійми»
2.Щоденні новини.
3.Обмін Обмін інформацією:
4.Групова робота
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___вересня Чт
Тема « ____________________________»
Дитина дня__________________
1. Вітання «Новим способом »_______________
3.Обмін Обмін інформацією:
4.Групова робота
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___вересня Пт
Тема «___________________________________»
Дитина дня__________________
1. Вітання «Вітання за вибором учня»
2.Щоденні новини.
3 Обмін інформацією:
4.Групова робота
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пояснювальна записка
Способи вітання обирали самі діти. Їх кількість може змінюватися…
Після вітання дитина передає естафету іншому здобувачу освіти)))
Обов’язково фіксуємо оголошену інформацію!!!
Якщо в цей день народження у дитини або учень/учениця здобула , якісь досягнення, перемоги – обираю «Крісло автора». Якщо звичний день, до ділимося приємностями. Це привчає дітей шукати в повсякденному житті приємні речі та дає змогу діагностувати дітей. У нас є правило, якщо дитина говорить, що нічого хорошого не сталося, я прошу пригадати. І вони пригадують))) Для поганого настрою чи не бажання працювати використовуємо слово «СТОП»
На пряму пов’язана з темою тижня, життям та потребами класу. Ігор, вправ на згуртування дуже багато. Можна вводити практику медитації чи слухати музику, дивитися короткометражні мультфільми та їх обговорювати, готуватися до свят, малювати, створювати газети. Наприклад, в нашому класі існує традиція дарувати телефонну листівку дитині, що хворіє (напередодні домовляюся з батьками, під час групової роботи телефонуємо)