Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка. Введення, редагування й форматування даних

Про матеріал

Матеріал створено для учнів 6 класу НУШ, що навчаються за підручником Коршунова О. В., Завадський І. О. 2023р.

Урок 21. Об'єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка. Введення, редагування й форматування даних

До розділу "Електронні таблиці" створюється електронний підручник для користування учнями. Переглянути можна за посиланням

https://read.bookcreator.com/6VNy8bu9fEeSZ0DqhETZZtYAbKj1/QhNrye7ZQgmMqT-Ydwg03Q


Перегляд файлу

Урок 21. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка. Введення, редагування й форматування даних Цілі:

ü    навчальна: сформувати поняття табличний процесор; розглянути призначення табличного процесора; ознайомити із середовищем табличного процесора;

ü    розвивальна: розвивати логічне мислення, тренувати пам’ять та увагу, сприяти розвитку пізнавального інтересу;

ü    виховна: виховувати старанність та відповідальність; формувати і підтримувати прагнення учнів до відкриття нового.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Microsoft Excel.

Хід уроку

І. Організаційний етап

              привітання

              перевірка присутніх

              перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань  ІІІ. Перевірка домашнього завдання

1.                 Що таке табличний процесор?

2.                 Які операції можна виконувати в табличному процесорі? 

3.                 Як відкрити електронну таблицю? 

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення нового матеріалу з демонструванням презентації Сьогодні ви дізнаєтесь: 

-        Про об’єкт електронних таблиць – аркуш, клітинка; - Як вводити, редагувати та форматувати дані.

              image          

 

Робота з підручником: § 9

Розглянемо завдання 3 ст. 79 (підручник Коршунова Ольга, Завадський

Ігор) 

image 

V. Фізкультхвилинка

Набігли хмаринки, подув вітер, зашурхотіло листя на деревах -  (діти труть руки одна об одну). 

І ось уже перші крапельки дощу забарабанили по листях, дахах - (клацають пальчиками-вказівним та середнім). 

Полив сильний дощ - (плескають руками по колінах).

 Блиснула блискавка, загримів грім- (тепер ще тупочуть ногами по підлозі). 

Та ось дощ почав вщухати - (плескають руками по колінах),  останні краплі падають на землю - (клацають пальчиками-вказівним та

середнім). 

Подув легенький вітерець, висушуючи листя - (діти труть руки одна об одну). 

І, нарешті, виглянуло сонечко! - (діти розводять руками зверху в сторони).

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

1)                Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2)                Інструктаж учителя.

3)                Практична робота за комп’ютерами.

Виконаємо завдання 4 ст. 80 (підручник Коршунова Ольга, Завадський Ігор) 

image 

4)                Вправи для очей.

Очки вліво подивись –  Там нічого не змінилось. 

Вправо повели зінички – Ні зайчика, ні лисички.

Очки сплять, вони втомились.

Знов відкрились, подивились. Сплять – відкрились (2 рази) І на цьому зупинились.

VIІ. Підсумки уроку

-   На цьому уроці я вдосконалював свої вміння…

-   На сьогоднішньому уроці найважливішим було…

-   На уроці я навчився (навчилась)… - Я пригадав (пригадала) на уроці…

VІІI. Домашнє завдання

Підручник § 9 ст. 85 (1 завдання)

ІХ Оцінювання роботи учнів

 

 

 

pdf
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
458
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку