Матеріал створено для учнів 6 класу НУШ, що навчаються за підручником Коршунова О. В., Завадський І. О. 2023р.
Урок 21. Об'єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка. Введення, редагування й форматування даних
До розділу "Електронні таблиці" створюється електронний підручник для користування учнями. Переглянути можна за посиланням
https://read.bookcreator.com/6VNy8bu9fEeSZ0DqhETZZtYAbKj1/QhNrye7ZQgmMqT-Ydwg03Q
Урок 21. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка. Введення, редагування й форматування даних Цілі:
ü навчальна: сформувати поняття табличний процесор; розглянути призначення табличного процесора; ознайомити із середовищем табличного процесора;
ü розвивальна: розвивати логічне мислення, тренувати пам’ять та увагу, сприяти розвитку пізнавального інтересу;
ü виховна: виховувати старанність та відповідальність; формувати і підтримувати прагнення учнів до відкриття нового.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Microsoft Excel.
Хід уроку
І. Організаційний етап
• привітання
• перевірка присутніх
• перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань ІІІ. Перевірка домашнього завдання
1. Що таке табличний процесор?
2. Які операції можна виконувати в табличному процесорі?
3. Як відкрити електронну таблицю?
IV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення нового матеріалу з демонструванням презентації Сьогодні ви дізнаєтесь:
- Про об’єкт електронних таблиць – аркуш, клітинка; - Як вводити, редагувати та форматувати дані.
Робота з підручником: § 9
Розглянемо завдання 3 ст. 79 (підручник Коршунова Ольга, Завадський
Ігор)
V. Фізкультхвилинка
Набігли хмаринки, подув вітер, зашурхотіло листя на деревах - (діти труть руки одна об одну).
І ось уже перші крапельки дощу забарабанили по листях, дахах - (клацають пальчиками-вказівним та середнім).
Полив сильний дощ - (плескають руками по колінах).
Блиснула блискавка, загримів грім- (тепер ще тупочуть ногами по підлозі).
Та ось дощ почав вщухати - (плескають руками по колінах), останні краплі падають на землю - (клацають пальчиками-вказівним та
середнім).
Подув легенький вітерець, висушуючи листя - (діти труть руки одна об одну).
І, нарешті, виглянуло сонечко! - (діти розводять руками зверху в сторони).
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2) Інструктаж учителя.
3) Практична робота за комп’ютерами.
Виконаємо завдання 4 ст. 80 (підручник Коршунова Ольга, Завадський Ігор)
4) Вправи для очей.
Очки вліво подивись – Там нічого не змінилось.
Вправо повели зінички – Ні зайчика, ні лисички.
Очки сплять, вони втомились.
Знов відкрились, подивились. Сплять – відкрились (2 рази) І на цьому зупинились.
VIІ. Підсумки уроку
- На цьому уроці я вдосконалював свої вміння…
- На сьогоднішньому уроці найважливішим було…
- На уроці я навчився (навчилась)… - Я пригадав (пригадала) на уроці…
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 9 ст. 85 (1 завдання)
ІХ Оцінювання роботи учнів