Інтерактивне навчання - це, перш за все, діалогічне навчання, яке передбачає особливий, багатосторонній тип комунікації між учителем і учнями, а також між здобувачами освіти. Можливі наступні комунікаційні взаємодії: «учень-учень» (робота в парах), «учень - група учнів» (робота в групах), «учень - аудиторія» або «група учнів - аудиторія» (презентація роботи в групах), «учень - комп'ютер»…
Мета досвіду: визначити особливості інтерактивного навчання та його можливості на уроках інформатики проаналізувати класифікації інтерактивного навчання й модифікувати їх відповідно до викладання уроків інформатики дослідити вплив інтерактивних технологій на процес формування творчої особистості учня
Завдання дослідження: Дати теоретичне обґрунтування інтерактивного підходу, як одного з провідних в технології розвиваючого навчання при організації уроків інформатики. Вивчити різні методичні підходи щодо організації інтерактивних типів уроків при навчанні інформатики. Розробити інтерактивні типи уроків, спрямованих на формування інтересу до вивчення інформатики. Здійснити експериментальну перевірку ефективності використання розробленої системи інтерактивних форм на уроках з інформатики. Обґрунтувати результати проведеного дослідження і розумових здібностей кожного учня.
Результативність використання інтерактивних технологій на уроках інформатики зростання інтересу учнів до навчання відчуття зміни ставлення учнів до вчителя зміна атмосфери в класі розвитку творчих здібностей учнів збільшення хороших і відмінних балів оцінювання вчитель і учень виступають в ролі партнерів при досягненні мети збільшення відсотку засвоєння матеріалу
Удосконалювати педагогічну техніку володіння інноваційними технологіями. 2. Працювати з нормативно-правовою документацією з предмету. 3. Працювати з науково-методичною літературою. 4. Розробляти матеріали для публікацій. 5. Проходити курси підвищення кваліфікації. 6. Готувати учнів до участі в олімпіадах, конкурсах. План професійного зростання