Один за всіх і всі за одного

Про матеріал
розуміти сутність та соціальну значущість своєї майбутньої професії, виявляти до неї стійкий інтерес; здійснювати пошук інформації, необхідної для ефективного виконання завдань вікторини, розвивати логічне мислення, творчість, працьовитість, впевненість у власних силах, почуття дружби;
Перегляд файлу

 Міністерство освіти і науки України

Департамент освіти і науки

Полтавської обласної військової адміністрації

Вище професійне училище № 7

м.Кременчука Полтавської області

 

 

 

 

 

Т.МАНІЛОВА

Один за всіх

 і всі за одного

Методична розробка

вікторини

Play back | Ничего Личного

 

 

 

 

 

 

 

Кременчук - 2022


СТРУКТУРА ПОЗАУРОЧНОГО ЗАХОДУ

Дата                Час проведення   Місце проведення    Група    

Тип заходу: захід професійного спрямування

Вид заходу: вікторина

Тема. Один за всіх і всі за одного

Цілі заходу: 

розвивати загальні компетентності:

розуміти сутність та соціальну значущість своєї майбутньої професії, виявляти до неї стійкий інтерес; здійснювати пошук інформації, необхідної для ефективного виконання завдань вікторини, розвивати логічне мислення, творчість, працьовитість, впевненість у власних силах, почуття дружби;

розвивати ключові компетентності:

вільне володіння державною мовою: вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження;

математична компетентність: виявлення простих математичних залежностей обчислень, моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та розгадування ребусів та кросвордів;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій: допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, як співвідношення запропонованих питань впливає на запропоновані відповіді та як відгадування слова за його ознаками винятково цінна з погляду збагачення й уточнення словникового запасу;

інноваційність: формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно розгадувати загадки та ребуси ;

екологічна компетентність: дотримання правил ощадного використання природних ресурсів у вигляді бухгалтерських бланків, відомостей, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства;

інформаційно комунікаційна компетентність: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності Microsoft PowerPoint, Learning Apps.org при проведенні вікторини;

навчання впродовж життя: навчання працювати самостійно і в групі, розгадуючи лабіринти вікторини;

громадянські та соціальні компетентності: дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання зовнішнього вигляду відповідно до вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності;

підприємливість та фінансова грамотність:  готовність брати відповідальність за власні рішення щодо розгадування завдань вікторини, вміння організовувати свою діяльність для вирішення певних завдань, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці майстра в/н з учнями – учасниками вікторини.

Очікувані результати:

учні знають: основні визначення з бухгалтерського обліку, порядок оформлення первинної документації, складання кореспонденції рахунків з бухгалтерського обліку;

учні вміють: виявляти, вимірювати, реєструвати, накопичувати, узагальнювати, зберігати та передавати інформацію про діяльність підприємства,

Методична мета: продемонструвати методику використання онлайн вправ для підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів та їх інтересів при проведенні позаурочного заходу.

Форми, методи, прийоми: декламація вірша, метод постановки проблемного питання та пошуку істини, метод дискусії,  розповідь з використанням мультимедійної презентації, випереджувальне завдання. Прийоми: «Мотиваційна розповідь», «Інтелектуальна розминка», «Інтрига», «Дивуй!», «Фантастична добавка», заповнення кросвордів, «Мозковий штурм», «Асоціація», «Зайве слово», «Назви відповідь», «Незакінчені речення».

Забезпечення уроку:

дидактичне: презентація: «Один за всіх і всі за одного», музичний супровід, картки зі складовими завданнями;

матеріально – технічне: відеопроектор, ноутбук, екран для демонстрації; робочі місця.

Міжпредметні зв’язки: бухгалтерський облік (тема Тема 1: «Облік грошових коштів. Вимоги до оформлення касових документів. Облік грошових коштів в касі підприємства, правила та вимоги щодо розрахунків готівкою». Тема уроку № 4: «Облік розрахункових операцій. Облік розрахунків з підзвітними особами»), економіка підприємства (тема «Формування результатів господарської діяльності підприємства»), інформаційні системи і технології в обліку (тема «Автоматизація обліку підприємства»), охорона праці (тема «Основи безпеки праці у галузі»).

Інформаційні джерела: Буркун М.П. Краплинка доброти // Позакласний час – 2009. - № 9.; Теорія бухгалтерського обліку: Підручник для студентів вузів спеціальності 7.050106 “Облік і аудит” І Вид. 2-е, доп. і перероб. - Житомир: ЖІТІ, 2000. - 640 с.

ЕПІГРАФ: Один за всіх і всі за одного –

 Команди дружньої ось правило найперше.

 Товаришів підтримуй ти будь-що.

 Адже в команді все робити легше!

З нар. творчості


План заходу

І. ОРІЄНТАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ (2 хв)

1.1. Привітання.

1.2. Декламація епіграфу

ІІ. ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ (8 хв)

2.1. Повідомлення теми вікторини (1 хв)

2.2. Постановка проблемного питання (1 хв)

2.3. Тепла зустріч (6 хв)

 2.3.1. Представлення команд  (2 хв)

 2.3.2. Представлення експертів (2 хв)

 2.3.3. Правила, якими необхідно керуватися під час вікторини (2 хв)

ІІІ. ЦІЛЕРЕАЛІЗАЦІЯ Основна гра (25 хв)

3.1. Загадковий перетин (5 хв)

3.2. Чарівництво чисел (4 хв)

3.3. Анагребськ (9 хв)

3.4. Кмітливість понад усе (4 хв)

3.5. Один крок до перемоги (3 хв)

IV. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮЮЧИЙ ЕТАП (10 хв)

4.1. Ігрові роздуми (8 хв)

4.2.  Винагорода та заключне слово майстра виробничого навчання (2 хв)


Хід заходу

І. ОРІЄНТАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ (2 хв)

Методичний коментар. Захід зорієнтовано на створення сприятливої атмосфери. На цьому етапі майстер в/н надає учням (ученицям) необхідну початкову інформацію щодо теми заходу, декламує епіграф, створюючи комфортні умови для акцентування уваги присутніх.

1.1. Привітання.

Добрий день, дорогі друзі, шановні гості! Сьогодні у нас незвичайний день. День розуму, кмітливості, винахідливості. Сьогодні ми побуваємо у надзвичайній країні знавців бухгалтерського обліку. Спробуємо вирішити всі завдання та з гордістю здобути гідну перемогу.

1.2. Декламація епіграфу

Один за всіх і всі за одного –

 Команди дружньої ось правило найперше.

 Товаришів підтримуй ти будь-що.

 Адже в команді все робити легше!

З нар. творчості

ІІ. ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ (8 хв)

2.1. Повідомлення теми вікторини (1 хв)

Методичний коментар. На цьому етапі майстер в/н оголошує учням (ученицям)  тему заходу, використовуючи прийом «Мотиваційна розповідь». Цей прийом націлює учнів (учениць) створення емоційного тла зустрічей, атмосфери доброзичливості, взаєморозуміння та довіри.

Тож сьогодні тема нашої вікторини «Один за всіх і всі за одного». Чому обрана така тема? Насамперед тому, що, мабуть, немає такої людини серед нас, яка б у своєму житті не зіткнулася з якимись труднощами. Але чи всі знають, як вміло і правильно подолати перепони на своєму шляху?

Сьогодні ми, як говорилось в епіграфі, будемо підтримувати один одного, щоб нарешті здобути таку цінну перемогу.

Впродовж подорожі в далекі казкові краї нам необхідно відвідати всі континенти, зібрати по крихтам всю інформацію, пройти багато випробувань і вирішити безліч завдань, щоб врешті решт здобути перемогу. Відповіді на всі запитання допоможе знайти бухгалтерський облік. Саме так. Адже знання з бухгалтерського обліку допоможуть розв’язати завдання, які затаїлися в казкових країнах. А зараз давайте привітаємо команди розумних та кмітливих, які не побоялися прийти і допомогти у цій величній справі. Ми бажаємо нашим учасникам саме перемоги в здобутті скарбу. Дозвольте представити наших учасників.

2.2. Постановка проблемного питання (1 хв)

Методичний коментар. На цьому етапі майстер в/н проводить інтелектуальну розминку у вигляді проблемного питання. Цей прийом застосовується з метою привести учнів (учениць)  в активний «стартовий» стан. 

Мотивація: постановка проблемного питання  слугує  зв’язком з життям, з майбутнім, залученням досвіду учнів (учениць).

 «Для вирішення складних облікових завдань головне власні сили чи почуття дружби?»

2.3. Тепла зустріч (6 хв)

 2.3.1. Представлення команд (2 хв)

Методичний коментар. Майстер в/н, використовуючи прийом «Інтрига» напередодні проведення вікторини ділить групу на дві команди та дає завдання командам придумати назву та девіз. Випереджувальне завдання – завдання, при якому майстер виробничого навчання організовує навчальну працю таким чином, щоб у кожного учня сформувати уміння вчитися, розвивати прийоми саморегуляції у зручному навчальному середовищі. Раціональне використання часу є обов’язковою умовою організації випереджувального завдання, дозволяє умотивувати кожен елемент, кожну операцію та підготувати основу для свідомого представлення результатів своєї роботи. Майстер в/н, використовуючи прийом  «Фантастична добавка», завідома вибирає назви міст та селищ, які пов’язані з тим завданням, що будуть виконувати учні.

Сміливі та розумні, впевненні в своїх знаннях, багатогранні та комунікабельні команда – обліковці. Капітан команди ... Ваш девіз…

Непередбачувані та кмітливі, яскраві та геніальні. Рішучі та допитливі команда –  економісти. Капітан команди ... Ваш девіз…

2.3.2. Представлення експертів (2 хв)

Методичний коментар. Твердим підґрунтям для переконання учнів у правильності їхньої діяльності під час проведення вікторини є вибір експертів. Майстер в/н, використовуючи прийом «Дивуй!», представляє експертів, які є справжніми фахівцями у економічних дисциплінах для об’єктивного визначення переможців. Представлення відбувається з музичним супроводом Miami Sound Machine - All Because of You.

Сьогодні на нашу вікторину завітала ще одна команда – це компетентні експерти. Магістри економіки і бухгалтерського обліку, знавці точних наук, досвідченні викладачі та майстри виробничого навчання. Тож вітайте.

2.3.3. Правила, якими необхідно керуватися під час вікторини (2 хв)

Методичний коментар. Повідомлення правил проведення вікторини сприяє формуванню дисципліни в аудиторії, розуміння напрямів своєї поведінки при обговоренні завдань.

Шановні учасники! У грі беруть участь 2 команди. Завдання будуть як для одного члена команди, так і для всієї команди. Пам’ятайте! На виконання кожного завдання буде надано певний час – від 1 до 5 хв. Усього у вас буде декілька випробувань. За правильно виконане завдання учасники просуваються до наступного пункту призначення. Команди змагаються між собою, але просуваються до фінішу разом, головне хоча б одній з команд впоратися із завданням. Досягнення фінішу оцінюється перемогою з винагородою . Якщо завдання не буде виконано, ми будемо просити допомогу у магістрів.

А зараз пора вирушати у загадкову країну. Тому бажаємо командам впевненим кроком йти, вершини перемоги у вікторині цій досягти! Увага! Вирушаємо.


ІІІ. ЦІЛЕРЕАЛІЗАЦІЯ (25 хв)

3.1. Загадковий перетин (5 хв)

Методичний коментар. Майстер в/н ставить перед учнями перше завдання, використовуючи прийом «Заповнення кросвордів», здолавши яке учні прибудуть до наступного пункту призначення. Кросворд – спосіб пошуку самостійної відповіді на багато питань. Процес відгадування кросвордів і їх складання є своєрідною гімнастикою, що мобілізує і тренує розумові сили учня. Відгадування відточує і дисциплінує розум, привчаючи до чіткої логіки, до міркувань.

Наш шлях починається загадковим містом Кросвордчук. Зі слів пра-прадідів з цим завданням ніхто не може впоратись. Та все ж ми спробуємо.               Перед Вами перше завдання, яке називається «Кросворди з ключовим словом». Який секрет захований в цих кросвордах? Яке ключове слово приховане? Ось завдання, які вам потрібно виконати відображено в таблиці 1. У цей раз ви думаєте всією командою.

Таблиця 1 - Кросворд для команд

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

п

 

 

 

 

 

 

 

 

1

б

е

з

г

о

т

і

в

к

о

в

а

 

 

 

 

 

 

а

 

 

 

д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

я

 

 

 

п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в

 

 

 

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а

 

 

 

и

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

є

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

а

в

а

н

с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

в

и

т

р

а

т

и

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а

в

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

і

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

д

о

б

о

в

і

 

 

 

 

5

р

о

з

п

о

р

я

д

ж

е

н

н

я

 

 

 

 

 

 

 

 

я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

т

р

и

д

ц

я

т

ь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

е

 

 

 

 

 

 

 

7

п

і

д

з

в

і

т

н

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

я

 

 

 

 

 

 

 

По горизонталі:

  1. Одна із грошових форм розрахунків підприємства.
  2. Попередня видача готівки на операційно – господарські витрати.
  3. Назва сум, які визначають по закінченню відрядження за наявності підтверджуючих документів.
  4. Як називаються дні відрядження.
  5. Вказівка керівника (наказ) на відрядження, отримання коштів називається…
  6. Скільки календарних днів не може перевищувати відрядження у межах України?
  7.  Особа, яка отримала кошти за які необхідно відзвітуватись називається...

По вертикалі:

  1. Що подається в першу чергу для відкриття рахунку в банку?
  2. У касу чого завжди повертається невикористана підзвітна сума?

3. Як називається виконання працівником виробничих питань за межами підприємства?

3.2. Чарівництво чисел (4 хв)

Методичний коментар. Майстер в/н ставить перед учнями наступне завдання, використовуючи прийом «Зашифровки», здолавши яке учні перейдуть до наступної задачі. Дане завдання полягає у вирішенні нестандартних прикладів. Доцільність його використання спрямована на активізацію та розвиток логічного мислення учнів.

Ми просунулися до загадкового селища Числобино. Зі слів жителів Кросвордчука це завдання залишилося загадкою на довгі тисячоліття. Та все ж ми спробуємо. Перед Вами завдання, яке називається «чарівництво чисел». Який секрет захований в цих числах? Яка відповідь в останньому прикладі? Ось завдання, які вам потрібно виконати. В цей раз ви думаєте всією командою.

2+3=10

8+3=88

9+5=126

7+8=?

А так як народ селища Числобино славиться на весь континент своїм співом і вони дуже поважають нашу країну, то одна із їх жительок погодилась показати свій талант нам. І поки наші команди працюють, ми відпочинемо.

Звучить пісня про Україну.

Вітаємо вас! Ви справилися. Це дало нам змогу пройти далі. А наступне завдання покаже, яка ж із наших команд більш кмітлива та винахідлива. Тому й хочуть побачити справжній бій знань між командами.

3.3. Анагребськ (9 хв)

Методичний коментар. Майстер в/н пропонує картки із зображенням анаграм, пояснюючи яке завдання ставиться перед командами, використовуючи прийом «Мозковий штурм». Анаграми – певна перестановка букв чи звуків, що в кінцевому результаті утворює нове слово. Майстер в/н пропонує вирішити вправу «Анагребськ»,  що створена за допомогою програми Learning Apps.org (рис.1) При виконанні вправи потрібно розгадати запропоновані ребуси. Виконавши дану вправу, необхідно прикріпити скріншот в Гугл форму. Ребус – це загадка, в якій слова або речення зашифровані комбінацією малюнків у поєднанні з літерами або й без них. Розгадування анаграм та ребусів - це активна самостійна робота над словом, пошуки якого потребують кмітливості, інтелектуального напруження, а відгадування дає задоволення від успіху. Це своєрідне тренування мислення і пам'яті.

C:\Users\Admin\Downloads\websiteplanet-qr (6).png

Рисунок 1 - Інтерактивна вправа «Ребуси»

Позмагавшись, ви здобули право дістатися до наступного загадкового міста. І от ми вже в Анагребуську, у місті мудреців та мислителів. Жителі цього міста підготували завдання, над якими потрібно добряче подумати. Ви напевно знаєте, що давньогрецький мудрець Софокл називав чудом із чудес людину. А для участі у цьому випробування нам потрібна людина, справжній мислитель.

Друге завдання – розв’язати анаграму та вилучити зайве слово. Щоб уникнути підказок, завдання даються на аркушах і лише після його виконання їх побачать усі.

Теебд, одімсвіть, салбан, тавик, сокун, васпи, мекнуотди, істргер, орстон, вензінритааіяц. Відповідь: дебет, відомість, баланс, актив, пасив, конус, документи, регістр, сторно, інвентаризація. Зайве слово – конус.

Молодці! До ваших перемог ми починаємо звикати. Жителі Анагребуська надихнули в вас бажання перемоги. Але щоб достатися фінішу необхідно здолати заплутані лабіринти загадкового міста, вийти, з яких можна лише розгадавши древні схеми-ребуси шляхів. І саме це випробування випадає на долю наших комп’ютерних геніїв.

Третє завдання - ребуси. І знову завдання для всієї команди. Візьміть древні схеми-ребуси, відскануйте QR-код  і розгадайте зашифровані слова, які будуть ключем до виходу. А щоб підняти в цих завданнях  ваш бойовий дух, ми вирішили під час блукання лабіринтами прослухати пісню, яка вам сподобається. Часу поки лунає пісня вам буде достатньо, щоб виконати завдання.

Які ви молодці. Нарешті ми вийшли з лабіринту і рухаємося із величезним багажем здобутої інформації до фінішу. І ми уже відчуваємо смак перемоги.

 


3.4. Кмітливість понад усе (4 хв)

Методичний коментар. Майстер в/н пропонує пройти вирішити наступне завдання, яке полягає в пов’язуванні наведених термінів з їх визначенням. Дане завдання дозволяє налаштувати учнів на плідну співпрацю в колективі та активізувати їх розумову діяльність. Майстер виробничого навчання організовує навчальну працю таким чином, щоб у кожного учня сформувати уміння вчитися, виховувати наполегливість, відповідальність, розвивати прийоми саморегуляції у зручному освітньому середовищі.

П’яте завдання полягає в тому, що Вам необхідно пов’язати наведені терміни з їх визначенням. Для цього проставити ліворуч від номеру терміна відповідну літеру (Таблиця-2).

Таблиця -2 Зв’язок термінів і визначення

Відповідь

Термін

Визначення

1-Е

(1) Видатковий касовий ордер

А. Посадова матеріально відповідальна особа, яка завідує касою, видачею і прийманням грошей та цінних паперів на підприємстві

2-Д

(2) Грошові документи

Б. Документ, який заповнюється касиром після внеску готівки до банку, в якому вказується дата, хто здає кошти і через яку особу, банк та назва отримувача, суми цифрами і прописом, призначення внеску, номер власного рахунку

3-К

(3) Грошові кошти

В. Надходження та вибуття грошових коштів та їх еквівалентів

4-Г

(4) Грошові кошти в дорозі

Г. Гроші, здані до банку інкасатором, але не зараховані на поточний рахунок

5-Й

(5) Іноземна валюта

Д. Документи, які знаходяться в касі підприємства: оплачені путівки в санаторії, пансіонати та будинки відпочинку, поштові марки, проїзні квитки

6-Є

(6) Звіт касира

Е. Документ, який засвідчує законність витрачання грошей з каси підприємства за цільовим призначенням

7-Л

(7) Каса

Є. Документ, який передається касиром підприємства в бухгалтерію і є відривним листом касової книги з додатком видаткових та прибуткових касових ордерів

8-З

(8) Касова книга

Ж. Гранична сума грошових коштів, яка знаходиться в касі підприємства

9-А

(9) Касир

З. Обліковий регістр, призначений для обліку касових операцій касиром підприємства

10-Ж

(10) Ліміт залишку готівки

И. Документ, за яким проводиться оплата праці, виплата допомоги з тимчасової непрацездатності, стипендій, премій без складання видаткового касового ордера на кожного отримувача

11-Б

(11) Об’ява на внесок готівкою

І. Документ, який засвідчує законність надходження грошей до каси підприємства

12-И

(12) Платіжна відомість

Ї. Книга, у вигляді якої банки видають бланки чеків

13-І

(13) Прибутковий касовий ордер

Й. Іноземні грошові знаки у вигляді банкнот, казначейських білетів, монет, що перебувають в обігу та є законним платіжним засобом на території відповідної іноземної держави, а також вилучені з обігу

14-В

(14) Рух грошових коштів

К. Готівка, кошти на рахунках у банках та депозити до запитання

15-Ї

(15) Чекова книжка

Л. Спеціально ізольоване приміщення, яке призначене для приймання, видачі і тимчасового зберігання готівки

3.5. Один крок до перемоги (3 хв)

Методичний коментар. Майстер в/н, використовуючи прийом «Асоціація» називає ознаки слова, а учні повинні дати правильну відповідь, тобто відгадати, що це за слово. Цілеспрямована робота учнів над відгадуванням слова за його ознаками винятково цінна з погляду збагачення й уточнення словникового запасу.

Журі впевнено, що ви правильно справились із завданням. І ми вже підійшли до фінішу. Але щоб перетнути фініш є певний «ключ», щоб перетнути  його. Пам’ятаєте, як Алі-Баба, щоб потрапити до скарбів, говорив: «Сім-сім відкрийся». Так і вам потрібно відгадати чарівні слова.

Шосте завдання «Відгадай слово». Хто дасть більше правильних відповідей, той і переможе. Якщо ваша відповідь буде неправильною, то далі ви можете відповідати лише після відповіді суперника.

1. Балансовий, постійний, тимчасовий, позабалансовий, поточний, банківський, готівковий, безготівковий, синтетичний, аналітичний, активний, пасивний…

Очікувана відповідь: рахунок.

2. Дитяча, шкільна, бухгалтерська, професійна, розважальна, друкована, електронна, наукова, історична, художня, головна…

Очікувана відповідь: книга.

3. Текстове, виконувальне, особисте, службове, розпорядче, платіжне…

Очікувана відповідь: доручення.

4. Юридичний, касовий, прибутковий, видатковий, меморіальний…

Очікувана відповідь: ордер.

 

IV. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮЮЧИЙ ЕТАП (10 хв)

4.1. Ігрові роздуми (8 хв)

Методичний коментар. На даному етапі поки журі підводить підсумки для учнів проводиться додаткова гра.  Майстер в/н читає свої роздуми, а учні повинні зобразити на папері, що виникає у них на думці, потім обмінятися намальованим і написати свої роздуми. Мета даного коучингового прийому полягає в тому, що учні самостійно знаходять власні рішення щодо досліджуваних ситуацій.

Кожна молода людина, йдучи в доросле життя, прагне вибрати собі професію за покликанням. Вдалий вибір професії - це запорука того, що не марно проживеш вік, натхненно працюватимеш і отримуватимеш від своєї роботи задоволення. Зробиш помилку у виборі професії, тебе не покидатиме відчуття, що займаєшся не своєю справою. Отож найважливіше в житті - вчасно відчути своє покликання і сказати собі: «Це - моє». 

Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних - це не та професія, де можна викрутитися за допомогою загальної ерудиції чи гарно підвішеного язика. 

Тут потрібно вміти сісти і зробити, бути уважним, акуратним, системно мислити - тобто бачити не окрему операцію, а систему цих операцій. 

Я вважаю, щоб стати хорошим обліковцем, людина повинна бути наділена багатьма позитивними якостями. Головні з них: відповідальність, чесність, працелюбність, терплячість і добросовісність. Адже від обліковця залежить налагоджена робота підприємства.

4.2.  Винагорода та заключне слово майстра виробничого навчання (2 хв)

Методичний коментар. Майстер в/н дякує учасникам за змагання і просить журі назвати переможців.

Браво! Ви молодці! Ви подолали різноманітні перешкоди, витримали з честю всі випробування, проявили розумові, логічні, художні здібності, показали знання з бухгалтерського обліку та виробничого навчання. І головне – дісталися фінішу. Просимо журі назвати переможців.

Надійну вибирали

Знаннями ви дорогу,

Дісталися скарбниці,

Здобули перемогу!

Ми з вами, сподіваюсь,

Зустрінемось не раз.

До зустрічі! Приходьте!

Чекаємо на вас!

Ми прощаємося з загадковою країною і її мешканцями. До нових зустрічей!  


Список інформаційних джерел

 

  1.               Бухгалтерський фінансовий облік: Підручнник для студентів вузів спеціальності «Облік і аудит».вищ. навч. Закл./ за ред.. проф. Ф.Ф.Бутинця – 6-е вид. доп. І пероб.- Житомир: ПП «Рута», 2005. – 756с.
  2.               Романюк О.Н. Тематичні кросворди / О.Н. Романюк, А.П. Гончар // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. Науково-методичний журнал. – 2011. – № 3. – 112 с.
  3.               Буркун М.П. Краплинка доброти // Позакласний час – 2009. - № 9.
  4.               Попова А.О. Живлюще джерело. Кращі прислів’я та приказки українського народу. – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2008. – 448 с.
  5.               http://vayu2006.narod.ru/schastja.htm
  6.               http://www.poeziya-ukrainy.com.ua
  7.               http://iteach.org.ua/vyhovna/77-godina-spilkuvannya-shhastya.html

 

 

 

1

 

doc
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку