2. Колективна робота над задачею № 437, с.75 На овочевій базі зберігали 1 т яблук. До супермаркету відвезли 350 кг яблук, у дитячі садки – 250 кг, а решту на консервний завод. Скільки кілограмів яблук відвезли на консервний завод?Яке запитання в задачі? Скільки кг яблук було на овочебазі? Скільки відвезли до супермаркету?У дитячі садки?Складаємо короткий запис. С.-350 кг Д.с – 250 кг 1000 кг (1 т)К.з -?Можемо відразу дати відповідь на питання задачі?Складаємо та записуємо вираз1000 – (350 +250) = 400 (кг) Відповідь: 400 кг яблук відвезли на консервний завод.
16 : 4 = 4 (см), у квадрата усі сторони рівніНакресли квадрат і прямокутник, периметр яких дорівнюватиме 16 см. Як знайти сторону квадрата, якщо його периметр дорівнює 16 см?Виконання вправи 438 Який прямокутник можна побудувати, якщо його периметр дорівнює 16 см?У прямокутника протилежні сторони рівні, отже можна побудувати зі сторонами 5 см та 3см (5+3)*2=16, 6 см та 2 см ((6+2)*2=16, 7 см та 1 см (7+1)*2=16. Накресліть квадрат зі стороною 4 см та прямокутник ( на вибір).
Інтерактивна вправа ,,Закінчи речення”Я дізнався /дізналася…Мені було важко …Мені було легко…Чи задоволені ви своєю роботою на уроці?- Діти, ви добре попрацювали на уроці. Ви великі молодці!Домашнє завдання: сторінка 75, вправа 439 порівняти іменовані числа; задача 440 скласти та розв'язати задачу за коротким записом умови.