Одяг. Ubranie. Odzież. Урок.

Про матеріал
Урок польської мови для учнів 5 класу. Тема "Одяг". Презентацію до уроку шукайте у моїх розробках.
Перегляд файлу

Тема уроку: Одяг

Мета уроку: Сформувати лексичні навички до теми «Одяг»; розвивати мовлення і словниковий запас учнів; виховувати працьовитість, увагу, спостережливість; створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Обладнання: зошити, ручки, ноутбук, роздатковий матеріал (картки), роздрукований кросворд, малюнки за темою.

Хід уроку

І. Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх)

ІІ. Фонетична розминка

Прошу учнів повторити за мною: głowa, zęby, ręce, ząb, włosy, policzek.

III. Актуалізація опорних знань.

Бесіда:

  1. На який склад падає наголос в польській мові? (на передостанній)
  2. Яких звуків найбільше? (шиплячих)
  3. Як привітатися польською мовою?
  4. Назви частини тіла, які тобі відомі.
  5. Прочитайте деякі слова (запис на дошці або картки: Policzki, podkoszulek, głowa, spodnie, koszula)

IV. Оголошення теми та мети уроку.

Розгортаємо зошити, записуємо дату.

Temat: Ubranie

  1. Повторюємо раніше вивчену пісеньку «Głowa, ramiona, kolana, pięty». Встаємо і робимо зарядку разом.

https://youtu.be/30BVfTvlsrE

  1. Сьогодні ми вивчимо деякі предмети одягу. Прошу переглянути презентацію. Візьміть чернетки і запишіть слова, які ви почуєте від вчителя.
  2. Отже, ви запам’ятали багато нових слів. Ви – молодці! Зараз ви отримаєте малюнки із зображенням одягу і ми підпишемо разом всі слова.

(Вчитель роздає малюнки, учні підписують слова)

Учні за бажанням зачитують записані слова (3-4 учні).

V. Практичні завдання і вправи.

Учні діляться на 4 команди і виконують кілька завдань.

  1. Розв’язати кросворд.
  2. Дописати пропущені букви у слова.

Podko...zulek, s...eter, spodn...e, b...ty, sp...dnica, garnit...r.

Podko...zulek, s...eter, spodn...e, b...ty, sp...dnica, garnit...r.

 

  1. Назвати предмети одягу по порядку за малюнком і не збитися. Якщо гравець першої команди збивається, то починає називати назви частин тіла гравець другої команди. І так далі, поки один з учасників не назве всі назви одягу безпомилково.

Виграє та команда, яка була першою в двох або трьох конкурсах.

VI. Закріплення теми.

Опиши одяг свого однокласника, а інші учні мають здогадатися, про кого йдеться.

VII. Домашнє завдання.

Вивчити слова, виконати вправу:

 


Ubrania - krzyżówka dla dzieci | Mamotoja.plUbrania - krzyżówka dla dzieci | Mamotoja.pl

Podko...zulek, s...eter, spodn...e, b...ty, sp...dnica, garnit...r.

Podko...zulek, s...eter, spodn...e, b...ty, sp...dnica, garnit...r.

Podko...zulek, s...eter, spodn...e, b...ty, sp...dnica, garnit...r.

Podko...zulek, s...eter, spodn...e, b...ty, sp...dnica, garnit...r.

Podko...zulek, s...eter, spodn...e, b...ty, sp...dnica, garnit...r.

Podko...zulek, s...eter, spodn...e, b...ty, sp...dnica, garnit...r.

 

docx
Додано
8 січня 2022
Переглядів
1637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку