МАТЕМАТИЧНА ОЛІМПІАДА 5 клас
СХОДИНКАМИ ДО МАТЕМАТИЧНОГО ОЛІМПУ
Дорогий друже!
Сьогодні ми пропонуємо тобі розпочати сходження
на математичний Олімп. Підкорення вершин —
справа не лише альпіністів. У кожного з нас
є непідкорені вершини, зокрема в математиці.
Склади свій переможний маршрут
і підкори математичний Олімп!
Завдання 1 Одного разу хлопчик зважив собаку й кота. Виявилося, що маса собаки на 6 кг більша від маси кота, а маса кота втричі менша за масу собаки. Яка маса собаки?
Завдання 2 У дитячому магазині продають триколісні та двоколісні велосипеди, причому тих та інших — однакова кількість. Скільки коліс може бути в усіх велосипедів разом?
А 16; Б 24; В 25; Г 28; Д 33.
Завдання 3 У лютому деякого року 2 419 200 секунд. Чи високосний цей рік? (У високосному році 366 днів, у звичайному — 365 днів.)
Завдання 4 З квадрата зі стороною 100 одиниць вирізали квадрат зі стороною 80 одиниць. Частину, що залишилася, розрізали на одиничні квадратики, з яких робот «Агент F» хоче скласти новий квадрат. Чому дорівнюватиме сторона складеного квадрата?
Завдання 5 Різні фігури на схемі відповідають різним цифрам. Яка цифра відповідає квадрату?
Завдання 6 Цифру 9, з якої починається трицифрове число, написали в його кінці. Нове число на 216 менше за початкове. Яким було початкове число?