Опис авторського методу "Коловорот"

Про матеріал

Опис авторського інноваційного методу "Коловорот" для використання на уроках української та зарубіжної літератур. Метод передбачає роботу в групах. Його можна застосувати під час первинного опрацювання матеріалу (тексту) або під час перевірки на уроці прочитаного вдома.

Перегляд файлу

Опис авторського методу «Коловорот»

     Метод передбачає роботу в групах. Його можна застосувати  під час первинного опрацювання  матеріалу (тексту)  або під час перевірки на уроці прочитаного вдома. Учитель  розподіляє текст на декілька частин, учнів – по  групах (5-6 дітей), призначаючи в кожній  керівників. Декілька груп є «основними» (вони розміщуються по колу), одна – «незалежна» -  знаходиться  в центрі кола. «Основні» групи  отримують певну частину тексту, стікери та однакову  таблицю-завдання, а саме:

 

ДЕ?

ХТО? (ЩО?)

ЯКИЙ?

ЩО РОБИТЬ?

ЧОМУ?

МОЄ СТАВЛЕ-ННЯ

Стікер із відповіддю

Стікер із відповіддю

Стікер із відповіддю

Стікер із відповіддю

Стікер із відповіддю

Стікер із відповіддю

 

    Керівники груп  розподіляють  6 питань між членами, роздають стікери. Кожний учасник мовчки читає подану частину матеріалу у своїй групі, потім  записує відповідь-цитату на своє  питання на  стікері й наклеює  його в загальну таблицю нижче  (під питанням).  Після цього учасники груп  по колу озвучують відповідь на своє питання. Інші  уважно слухають і запам’ятовують почуте. Група, що виступила, віддає заповнену таблицю «незалежній», яка розподіляє поданий матеріал  (стікери) на плакаті  за  такою схемою ( за бажанням учителя її можна змінити):

 

ДЕ?

ПОЗИТИВНИЙ

ХТО? або ЩО?

НЕГАТИВНИЙ

Стікер із відповіддю

ЯКИЙ?

Стікер із відповіддю

Стікер із відповіддю

ЩО РОБИТЬ?

Стікер із відповіддю

Стікер із відповіддю

ЧОМУ?

Стікер із відповіддю

Стікер із відповіддю

 СТАВЛЕННЯ

Стікер із відповіддю

 

     «Незалежна» група, ознайомившись із матеріалом і розподіливши його за таблицею, вивішує плакат на дошці,  робить висновок  самостійно або за допомогою питань учителя.

    Отже, учні опрацювали поданий матеріал, представили результати своєї роботи в групах, запам’ятали почуте, зробили певні висновки.

 

 

 

docx
Додано
14 квітня 2018
Переглядів
603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку