Опорний лист для вивчення нової теми"Східні слов*яни у V-ІХ ст."

Про матеріал
Опорні листи використовую при вивченні нових навчальних тем , зручно користуватись під час дистанційного навчання. Кожен учень класу отримує опорний лист.за яким працюємо колективно,в групах,індивідуально.
Перегляд файлу

 

7 клас. Опорний лист до теми: «Східні слов′яни у V-IХ ст.»

Згадаємо з курсу історії 6 класу визначення терміну слов′яни. Розглянемо карту.

Велике розселення слов′ян – V- VІІ ст.                                   

 

Доповніть схему: три гілки слов′янства та сучасні народи,

які до них належать.

(ст.8-9 підручник)

 

 

 

 

 

 

Розселення східнослов′янських союзів племен на території сучасної України.

                                                                          

 

 

 

                                                      Чернець Нестор. Літопис «Повість минулих літ.»

За допомогою підручника ( ст.8-10) закінчити конспект:

Спосіб  життя-

Основа  господарства-

Системи обробітку землі:

Поширені заняття слов′ян:

Житла слов′ян:

Соціальна сфера: сусідська громада.

Релігійні вірування:

Самостійно спробуйте пояснити схему. Якщо виникнуть труднощі- скористайтесь підручником(ст.10)

 

 

 

 

 

 

Доповніть схему: «Сусіди східних слов′ян»                     Позначте дати утворення держав у сусідів

                                                                                                   східнослов′янських племен.

                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійно поясніть опорну схему: «Державотворчі процеси у східних слов′ян»

                                                                                                                             C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\DZ5RNDVP\question_mark_PNG141[1].png

                                                                                                               

Рефлексія. Заповніть подану таблицю за вивченим матеріалом уроку:

Історична термінологія

Історична хронологія

Історична персоналістика

 

 

 

 

Домашнє завдання: Опрацювати параграф 2.

                                       Складіть будь-яку історичну задачу до вивченого матеріалу.

                                       Опрацюйте подані уривки з «Повісті минулих літ» на ст.9, 12. Дайте відповіді на

                                        подані запитання.             

 

 

                                                                                                                        

 

                                                                                  

                                                                                                                                                              

 

 

 

                                                  

 

 

docx
Додано
25 квітня 2021
Переглядів
447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку