Організація дослідницької роботи учнів під час вивчення інформаційних технологій

Про матеріал

Матеріал розрахований для того, щоб зацікати учнів до розробок дослідницького характеру, що дає змогу широко пізнати всі спектри інформаційних технологій

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація дослідної роботи учнів в процесі вивчення інформаційних технологій. Автор проекту: Науменко Оксана Вікторівнаслухач курсів підвищення кваліфікації вчителів інформатики, фізики та астрономіїФастівського ліцею – інтернату

Номер слайду 2

Вступ. Ми живемо в епоху, коли відстань від най божевільніших фантазій до абсолютно реальної дійсності скорочується з неймовірною швидкістю. Максим Горький

Номер слайду 3

Вступ. Учитель інформатики, який ближче за всіх стоїть до інновацій у педагогічних технологіях, покликаний забезпечити прорив до навчання через відкриття, через дослідження, має стати провідником до світу знань, необмеженого знаннями вчителів. Залучення учнів до участі у окремих різноманітних проектах та конкурсах сприяє підвищенню рівню зацікавленості і самостійності у здобуванні знань. Але досвід свідчить, що значних успіхів учні досягають тоді, коли систематично, цілеспрямовано і поступово, від уроку до уроку, від завдання до завдання ведеться робота по формуванню в учнів знань, умінь, навичків, здатностей до здійснення дослідницької діяльності, інакше кажучи, робота по формуванню дослідницької компетентності.

Номер слайду 4

Розділ IНеграмотним у XXIст. Буде не той, хто не вміє читати і писати, а той, хто не вміє засвоювати нові знання, забувати старі та змінювати набуті навички. Елвін Тоффлер

Номер слайду 5

Структура написання дослідної роботи. Самостійна навчальна робота учнів. Системне використання технології проблемного навчання. Проектна методика. Пошук творчо розвинених дітей. Мотивація та етапи написання науково - дослідницьких робіт.

Номер слайду 6

Висновок. В навчанні інформатики на уроках і позаурочний час необхідно створювати атмосферу творчого пошуку, що допомагає школяреві якомога більш повно розкрити свої здібності. Для цього на уроках необхідно використовувати елементи розвиваючого навчання: проблемні ситуації, творчі завдання, застосовувати проектний метод, привертати школярів до самостійної науково-дослідної діяльності.

Номер слайду 7

План – конспект уроку. Тема: «Комп’ютерні віруси» Мета уроку:• засвоїти і закріпити знання з теми «По­няття про віруси, антивірусні програми»;• набути умінь та навичок в роботі з антивірусними програмами;• сформувати досконалі навички та знання у галузі комп'ютерних технологій;• розвивати інтерес до комп'ютерних знань;• сприяти розвитку уваги, пам'яті.

Номер слайду 8

Теоретичні відомості

Номер слайду 9

Ознаки зараження вірусом можуть бути такими: Уповільнення роботи комп'ютера. Затримка при виконанні програм. Зміни в файлах. Зміна дати модифікації файлів без при­чини. Незрозумілі помилки Write-protection.

Номер слайду 10

Способи захисту комп`ютера

Номер слайду 11

Номер слайду 12

ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ KAV Anti-Virus Monitor — компонент, який по­стійно знаходиться в пам'яті ПК і на льоту пе­ревіряє всі програми, які запускаються, і ті файли, що використовують ці програми. Монітор дозволяє запобігти проникненню ззовні і розмноження комп'ютерних вірусів. Anti-Virus Scanner — перевіряє файли на диску на предмет їх зараження вірусом. Модуль призначений для знаходження та лікування вже заражених файлів. Anti- Virus Updater — оновлення антивірусних баз. Нові бази містять найбільш повні спис­ки вірусів, що дозволяє виявляти та лікувати навіть найновіші їх різновиди. Основні характеристики AVP • області сканування (диски, дискети);• об'єкти сканування (файли, сектори, па­м'ять);• дії (лікування, звіт, видалення);• оновлення бази (через Інтернет);• перевірка (наприклад, щоденно). Практичне завдання: встановити антивірусну програму на один із комп'ютерів та відсканувати вінчестер на предмет зараження вірусами.

Номер слайду 13

Потрібно постійно захищати комп`ютер!!!!

Номер слайду 14

Дякую за увагу!!!!

pptx
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку