Матеріал розрахований для того, щоб зацікати учнів до розробок дослідницького характеру, що дає змогу широко пізнати всі спектри інформаційних технологій
Організація дослідної роботи учнів в процесі вивчення інформаційних технологій. Автор проекту: Науменко Оксана Вікторівнаслухач курсів підвищення кваліфікації вчителів інформатики, фізики та астрономіїФастівського ліцею – інтернату
Номер слайду 2
Вступ. Ми живемо в епоху, коли відстань від най божевільніших фантазій до абсолютно реальної дійсності скорочується з неймовірною швидкістю. Максим Горький
Номер слайду 3
Вступ. Учитель інформатики, який ближче за всіх стоїть до інновацій у педагогічних технологіях, покликаний забезпечити прорив до навчання через відкриття, через дослідження, має стати провідником до світу знань, необмеженого знаннями вчителів. Залучення учнів до участі у окремих різноманітних проектах та конкурсах сприяє підвищенню рівню зацікавленості і самостійності у здобуванні знань. Але досвід свідчить, що значних успіхів учні досягають тоді, коли систематично, цілеспрямовано і поступово, від уроку до уроку, від завдання до завдання ведеться робота по формуванню в учнів знань, умінь, навичків, здатностей до здійснення дослідницької діяльності, інакше кажучи, робота по формуванню дослідницької компетентності.
Номер слайду 4
Розділ IНеграмотним у XXIст. Буде не той, хто не вміє читати і писати, а той, хто не вміє засвоювати нові знання, забувати старі та змінювати набуті навички. Елвін Тоффлер
Номер слайду 5
Структура написання дослідної роботи. Самостійна навчальна робота учнів. Системне використання технології проблемного навчання. Проектна методика. Пошук творчо розвинених дітей. Мотивація та етапи написання науково - дослідницьких робіт.
Номер слайду 6
Висновок. В навчанні інформатики на уроках і позаурочний час необхідно створювати атмосферу творчого пошуку, що допомагає школяреві якомога більш повно розкрити свої здібності. Для цього на уроках необхідно використовувати елементи розвиваючого навчання: проблемні ситуації, творчі завдання, застосовувати проектний метод, привертати школярів до самостійної науково-дослідної діяльності.
Номер слайду 7
План – конспект уроку. Тема: «Комп’ютерні віруси» Мета уроку:• засвоїти і закріпити знання з теми «Поняття про віруси, антивірусні програми»;• набути умінь та навичок в роботі з антивірусними програмами;• сформувати досконалі навички та знання у галузі комп'ютерних технологій;• розвивати інтерес до комп'ютерних знань;• сприяти розвитку уваги, пам'яті.
Номер слайду 8
Теоретичні відомості
Номер слайду 9
Ознаки зараження вірусом можуть бути такими: Уповільнення роботи комп'ютера. Затримка при виконанні програм. Зміни в файлах. Зміна дати модифікації файлів без причини. Незрозумілі помилки Write-protection.
Номер слайду 10
Способи захисту комп`ютера
Номер слайду 11
Номер слайду 12
ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ KAV Anti-Virus Monitor — компонент, який постійно знаходиться в пам'яті ПК і на льоту перевіряє всі програми, які запускаються, і ті файли, що використовують ці програми. Монітор дозволяє запобігти проникненню ззовні і розмноження комп'ютерних вірусів. Anti-Virus Scanner — перевіряє файли на диску на предмет їх зараження вірусом. Модуль призначений для знаходження та лікування вже заражених файлів. Anti- Virus Updater — оновлення антивірусних баз. Нові бази містять найбільш повні списки вірусів, що дозволяє виявляти та лікувати навіть найновіші їх різновиди. Основні характеристики AVP • області сканування (диски, дискети);• об'єкти сканування (файли, сектори, пам'ять);• дії (лікування, звіт, видалення);• оновлення бази (через Інтернет);• перевірка (наприклад, щоденно). Практичне завдання: встановити антивірусну програму на один із комп'ютерів та відсканувати вінчестер на предмет зараження вірусами.