Про матеріал
Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, здобувачів освіти та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати та мотивувати учнів та давати раду технічним проблемам виявилося зовсім непросто. І Україна не стала винятком – жодна освітня система світу не була готова до такої ситуації.
Важливо проаналізувати ефективність технологій, використаних під час дистанційного навчання на карантині, зокрема й для того, щоб продовжити використовувати деякі з них для змішаного навчання, електронної підтримки очних занять тощо. Для цього потрібно визначити практики та технології, які підтвердили свою успішність, і застосовувати їх надалі. Наприклад, технології організації інтерактивних опитувань чудово працюють на очних уроках, цифрові творчі завдання можуть використовуватись для проєктних підходів, а практика формувального оцінювання має стати звичною, незалежно від форми організації освітнього процесу.