Організація ефектив. освітньої взаємодії під час викладання англійської мови в дистанційному режимі: 7 кроків до успіху

Про матеріал
Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, здобувачів освіти та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати та мотивувати учнів та давати раду технічним проблемам виявилося зовсім непросто. І Україна не стала винятком – жодна освітня система світу не була готова до такої ситуації. Важливо проаналізувати ефективність технологій, використаних під час дистанційного навчання на карантині, зокрема й для того, щоб продовжити використовувати деякі з них для змішаного навчання, електронної підтримки очних занять тощо. Для цього потрібно визначити практики та технології, які підтвердили свою успішність, і застосовувати їх надалі. Наприклад, технології організації інтерактивних опитувань чудово працюють на очних уроках, цифрові творчі завдання можуть використовуватись для проєктних підходів, а практика формувального оцінювання має стати звичною, незалежно від форми організації освітнього процесу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація ефективної освітньої взаємодії під час викладання англійської мови в дистанційному режимі: 7 кроків до успіху (із досвіду роботи викладача іноземної мови Гольтцш В. Ю.,Бериславський фаховий педагогічний коледж імені В. Ф. Беньковського. Херсонського державного університету)

Номер слайду 2

https://cdn.elearningindustry.com/wp-content/uploads/2014/04/from-instructor-to-effective-online-facilitator.jpg

Номер слайду 3

Зміст виступу4 Підсумки дистанційого періоду та усвідомлення набутого досвіду1235 Компетентності, необхідні здобувачам освіти в майбутньому Дієві поради ефективної освітньої взаємодії: 7 звичок та 7 кроків. Висновки. Джерела та корисні ресурси

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Підсумки дистанційного періоду та усвідомлення набутого досвіду. Як визначено в наказі МОН України від 25.04.2013 №466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.04.2013 за №703/23235, дистанційне навчання – це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

Номер слайду 6

Педагогічні прийоми, які спонукатимуть здобувачів освіти самостійно виконувати завдання. Якщо вчитель …style.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 7

Повернення до очного навчання: Для забезпечення виконання освітніх програм закладу освіти в разі потреби необхідно

Номер слайду 8

В доповіді ЮНЕСКО “Освіта: прихований скарб ” проголошено: “Людина має навчитися:

Номер слайду 9

Формування наскрізних компетентностей agents of changes (агентів змін) ХХІ ст.

Номер слайду 10

Проект «Освіта світового класу» (США), в основі якого – «життєві ролі», які виконуватиме учень у ХХІ столітті. 1234567 Захисник навколишнього середовища. Людина, здатнадо самоосвітина протязі усього життя. Активний учасник культурного розвитку. Висококвалі-фікований працівник, професіонал, відпові-дальний і свідомий своїх дійІнформований громадянин Особистість, яка реалізувала себе. Особистість із прагненнямпідтримки інших

Номер слайду 11

7 звичок високоефективних вчителів «A poor teacher talks, a good teacher teaches, but the best teacher inspires.» (за версією https://www.rejoiceinternationalschool.com/7-habits-of-highly-effective-teachers/ )

Номер слайду 12

Сучасні дистанційні навчальні курси на базі інтернету: асинхронне та синхронне використання

Номер слайду 13

Ефективна освітня взаємодія https://fs01.vseosvita.ua/01004tkq-eafd/004.jpg

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Надайте можливість замислитись над ситуацією…“There is no level that will save us from corona, because the problem is not the levels set by government, but is people mentality and behavior.”― De philosopher DJ Kyos“Due to the battle of 'Who is the Supreme Power?' among all the nations, I had closed all your national borders in the name of coronavirus in order to achieve your inner peace”― P. S. Jagadeesh Kumarhttps://www.goodreads.com/quotes/tag/coronavirus-quotes

Номер слайду 25

Налаштовуйте себе та своїх учнів на позитив! https://www.elle.com/uk/life-and-culture/a31891185/coronavirus-quotes/

Номер слайду 26

Оригинальные шаблоны для презентаций: https://presentation-creation.ru/powerpoint-templates.html Бесплатно и без регистрации

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пекар Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
3 серпня 2020
Переглядів
1140
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку