1
Організація навчальної роботи по темі «Функції» для учнів 7-9 класів в умовах переходу до системи дистанційного навчання на платформі Moodle
Вступ
З 2009 року дистанційні технології почали запроваджуватися у навчальному процесі. Сучасні навчальні середовища дозволяють організувати діяльність учнів з використанням модифікованих традиційних форм навчання.
Дистанційне навчання – це така організація освітнього процесу, яка ґрунтується на принципах самостійного навчання учня. Цей метод використовує новітні комп`ютерні технології та програми. Він дозволяє використовувати гнучку систему знань, особливо це ефективно в період карантину, канікул або хвороби учня.
Основна проблема, яка виникає при використанні дистанційного навчання це створення навчального забезпечення. Що стосується програмного забезпечення, зараз безліч освітніх сайтів, які пропонують спеціальні платформи для запровадження елементів дистанційного навчання.
Переваги дистанційного навчання незаперечні: можливість познайомити учнів з новими інформаційно-комунікаційними технологіями; організація самостійної роботи; формування навичок самоконтролю; значно поширити кругозір з вибраної теми.
Moodle – це безкоштовна, відкрита система управління, яка дозволяє створювати результативні сайти для онлайн-навчання. Структура Moodle дозволяє: відправляти завдання; створювати дискусійні форуми; завантажувати файли; оцінювати відповіді учнів; обмінюватися думками; створювати розділи новин і подій; проводити тестування.
Таким чином актуальність цієї роботи складається в тому, щоб познайомити вчителів з елементами дистанційного навчання, прикладами наповнення навчальним матеріалом, можливості створення дистанційного курсу в системі Moodle.
Апаратне забезпечення інформаційних систем
1. Редагування курсу
Информация о пользователе
Рис. 1. Головна сторінка сайту
Рис. 2. Головний екран курсу
Рис.3.Сторінка курсу в режимі редагування
Рис.4. Налаштування курсу текстова сторінка
Рис.5. Настройка ресурса «Ссылка на ресурс или веб-страницу»
(ссылка веб-страницу)
Рис.6. Структура файлов и папок курса
2. Додавання ресурсів курсу
Рис.7. Страница курса в режиме редактирования
Рис.8. Настройки ресурса "Объяснение"
3. Додавання інтерактивних елементів курсу
Рис. 9 Настройка элемента курса ”Глосарий”
Рис. 10. Добавление нового определения в глоссарий
Рис. 11. Просмотр глоссария
Рис.12. Форма для добавления модуля Тест
Рис. 13. Создание вопроса типа «Множественный выбор»
Рис.14. Добавление вопросов в тест
Рис. 15. Наполнение теста вопросами из вопросной базы
Рис. 16. Просмотр теста
Рис. 17. Элемент курса "Форум" в режиме просмотра
Рис. 24. Настройка элемента курса "Опрос"
Висновок
Системи мас-медіа значно змінили наше життя. Інформаційно комутативні технології розвиваються надзвичайно швидко й це не може не вплинути на освітній процес. Незважаючи на проблеми, з якими стикаються вчителі, використання різноманітних видів медіаосвіти поширюється.