Організація навчання англійської мови в дистанційному режимі за допомогою ресурсів сайту British Council

Про матеріал
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ ЗА ДОПОМОГОЮ РЕСУРСІВ САЙТУ BRITISH COUNCIL (ІЗ ДОСВІДУ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА БЕРИСЛАВСЬКОГО ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ ІМЕНІ В.Ф.БЕНЬКОВСЬКОГО ХЕРСОНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ГОЛЬТЦШ В.Ю.) Освітня система рухається до змішаного типу освіти, коли частина навчального процесу переходитиме в онлайн ( із інтерв’ю голови Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергія Бабака). Як викладачі у виняткових умовах в ситуації пошуку ефективних шляхів організації навчання англійської мови в дистанційному режимі, ми маємо визначитись, за допомогою яких інструментів та в якому саме просторі відбуватимуться заняття.
Перегляд файлу

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В

ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ

ЗА ДОПОМОГОЮ РЕСУРСІВ САЙТУ BRITISH COUNCIL

(ІЗ ДОСВІДУ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА БЕРИСЛАВСЬКОГО ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ ІМЕНІ В.Ф.БЕНЬКОВСЬКОГО ХЕРСОНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ГОЛЬТЦШ В.Ю.)

Освітня система рухається до змішаного типу освіти, коли частина навчального процесу переходитиме в онлайн ( із інтерв’ю голови Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергія Бабака).

Як викладачі у виняткових умовах в ситуації пошуку ефективних шляхів організації навчання англійської мови в дистанційному режимі, ми маємо визначитись, за допомогою яких інструментів

(платформи організації дистанційного навчання: Google classroom, Classtime, Moodle, ClassDojo; платформи створення інтерактивних вправ: LearningApps, Kahoot, Quizizz; соціальні мережі; готові якісні мовні курси: Prometheus, GIOS, Ilearn, Duolingo; платформи для проведення онлайн-уроків: ZOOM, Skype, Microsoft Teams; конференції TED Talks, TED ED; канали YouTube і ваш особистий канал; (слайд 2)

та в якому саме просторі відбуватимуться заняття (слайд 3) 

1. Електронна пошта та документи, які надсилаєте та отримуєте.

2. Соціальні мережі та форуми, на яких можна коментувати і швидко отримувати відгуки студентів.

3. Навчальні платформи.

4. Уроки «наживо» у форматі конфереції (ZOOM, SKYPE, Microsoft Teams)

На протязі 8 тижнів дистанційного режиму нашої взаємодії один з одним та зі студентами ми виробили свої стратегії і знайшли ті ресурси, які найбільше задовольняють нагальні потреби навчального процесу (слайд 4).

До наших здобутків належить досвід роботи з ресурсами сайту British Council.

Сайт має привабливий інтерфейс, змістовне та зрозуміле меню.

Безкоштовні онлайн-ресурси (для викладання, вивчення англійської через мобільні додатки, для складання міжнародних іспитів, найпопулярніші ресурси Learn English) (слайд 5,6)

http://www.britishcouncil.org.ua/year-of-english/online-resources

Ресурси для вчителів: TeachingEnglish є інформаційним центром для вчителів, тренерів та тих, хто працює у інших сферах викладання англійської мови.

На цьому сайті Ви можете завантажити безкоштовні матеріали для використання в класі, від коротких вправ до повних планів уроків, щоб викладати дітям та дорослим. Також є статті про різні аспекти викладання та безкоштовні матеріали для підвищення кваліфікації вчителів.

Не забудьте зареєструватися на сайті Teaching English, якщо Ви хочете повністю взаємодіяти з іншими користувачами, додавати коментарі та завантажувати матеріали для підготовки до іспитів. Після реєстрації Ви зможете:

збудувати власний профіль і приєднатися до міжнародної онлайн-спільноти

залишати запитання для запрошених авторів, учителів та інших користувачів

завантажувати безкоштовні матеріали для підвищення кваліфікації вчителів

мати доступ до нових матеріалів раніше за всіх.

http://www.britishcouncil.org.ua/exam/schools-institutions/cambridge/teacher-resources (слайд 7)

Вважаю, що також корисною для вас буде інформація про заходи підвищення кваліфікації, які пропонуються освітянам (слайд 8, 9)

Популяризує роботу Британської Ради в Україні:

http://www.britishcouncil.org.ua/

Ресурс для вивчення англійської мови від Британських рад, департаменту уряду Великої Британії, що займається поширенням британської культури. На сайті можна вивчати граматику, лексику, покращувати навички з письма та вимови. Пропонує вивчати англійську дітям, підліткам в цікавій формі за допомогою різноманітних завдань: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ua

На ресурсі Learn English Kids можна знайти категорії «Слухай і дивись», «Читай і пиши», «Говори і визначай по буквах», «Граматика і словник», «Веселощі та ігри», «Роздрукуй та зроби сам» (слайд 10), а також різнопланові види діяльності в ігровій формі повністю захоплять увагу малюків (слайд 11).

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/

 Завдання на платформі LearnenglishTeens сприяють різнобічному розвитку навичок говоріння, читання, аудіювання та письма. Тут ви можете знайти:

 різноманітні курси, завдання з основних видів діяльності, які подані за рівнями,

 уроки з граматики, які поєднують у собі відео-ситуацію, теоретичне пояснення і звичайно практичні завдання для закріплення,

 словникова робота, яка, знову таки, подається в відео-ситуації, а потім закріплюється шляхом виконання практичних вправ (True-false, заповнення пропусків, поєднання тд.), хочеться зазначити, що все поєднане за рівнями, 

 пропонуються екзамене з усіх видів діяльності

 журнал для читання, де розміщені сучасні теми, які обговорюються в усьому світі. 

 Також є такий цікавий розділ Study break, де є відео, ігри, певні цікавинки.

Саме цей ресурс звернув на себе увагу викладачів коледжу актуальною тематикою за всіма сучасними вимогами організованих навчально-пізнавальних завдань.

Ми маємо можливість враховувати вікові особливості студентів та рівень володіння іноземною мовою, оскільки після кожного завдання вказано рівень за Європейським мовним стандартом (А1, А2, В1, В2, С1).

Крім того, завдання тематично чітко розподілено, а також враховані 4 види мовленнєвої діяльності ( Аудіювання, Читання, Говоріння, Письмо), що надає можливість повністю виконувати вимоги та обсяг навчальної програми з дисципліни Іноземна мова.

Студенти мають пристосовуватися до цих умов, адже швидкоплинний розвиток сучасних технологій передбачає нову траєкторію розвитку освіти в майбутньому, і саме сьогоднішні студенти, а завтра випускники, вчителі-початківці, понесуть прогресивні методики та технології в школи.

Ресурси сайту British Council зручно використовувати на заняттях, тому що, по-перше, матеріал дійсно актуальний та сучасний. Він може зацікавити студентів та вмотивувати їх до вивчення іноземної мови, показати, що англійська – це не тільки складні правила з підручника, але й корисний, можна сказати, молодіжний матеріал. По-друге, ці завдання можна давати виконувати онлайн, одразу на сайті, де система сама перевіряє та оцінює відповідь, адаптувати їх відповідно до вашої системи роботи, адже матеріали можна завантажити і подати, наприклад, завданням на Classroom, зробити онлайн-тест (в нашому випадку під час дистанційного навчання), а на аудиторному занятті – можна завдання роздрукувати і подати у формі групової чи індивідуальної роботи. До речі, до скачування доступні  відео-матеріали, аудіо та правильні відповіді, які теж можна знайти на сайті. Це значно спрощує життя викладача.

Підсумовуючи, хочу процитувати Сергія Бабака знов. Він зауважує, що система освіти еволюціонує. Це відбувається на наших очах і ми маємо можливість долучитися до цих змін, які точно допоможуть зробити майбутнє наших дітей успішнішим. Час для цього настав.

 

Джерела:

1. Андрейко В. І. Використання новітніх технологій навчання та сучасних технічних засобів у навчальному процесі / В. І. Андрейко [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.e -lib.zakdu.edu.ua/index2.php?option=com_sobi2.

2. https://www.rvosvita.org.ua/news/ministerstvo-osvity-i-nauky-ukrajiny-opublikuvalo-perelik-dzherel-dlya-bezkoshtovnoho-navchannya.html?fbclid=IwAR2Tkrex4lAH_gq3biK5d2-wzfHfwpF-oMabBYFqZNYwxPu2-MVXcUZUWpY

3. Інформаційні технології та засоби навчання: електронне фахове видання [Електронний ресурс]/ Ін-т інформ. технол. і засобів навчання НАПН України, Ун-т менеджменту освіти НАПН України; гол. ред. : В. Ю. Биков. – Режим доступу: http://www.ime.edu-ua.net/em19/emg.html.

 

4. Капінус О. Л. Використання комп’ютерних програм для вивчення англійської мови у ВНЗ / О. Л. Капінус [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/ NN 18/12kolmuv.pdf

 

5. Кузнєцова О. М. Використання комп’ютерних технологій на заняттях з іноземної мови / М. Кузнєцова [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/30 NIEK 2011/Pedagogical/5 96146.doc.htm. 

6. Посилання на матеріали виступу, розташовані на Google Disk:

https://docs.google.com/presentation/d/1-MZjOaG08ZNTf-aIXhWbCGyx3z7oYJempMsGud995L4/edit?usp=sharing

https://drive.google.com/drive/folders/17NIiBhz0_P4h4YqOpYgcP3YUNdrAPX5m?usp=sharing

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Законова Наталія Анатолііївна
    Дякую колезі за спробу узагальнити свій досвід застосування ресурсів British Council. Але стаття описового характеру, немає новизни. Бажано показати як саме організовано навчання, а не яким є ресурс.
    Загальна:
    3.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
Додано
14 травня 2020
Переглядів
1271
Оцінка розробки
3.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку