«Організація пошуково–дослідницької діяльності в дитсадку і вдома »

Про матеріал
Доступна самостійна пошукова діяльність дошкільнят під керівництвом батьків створює широкі можливості для виховання в малят інтересу до природи та розуміння її значення.
Перегляд файлу

    Рекомендації

Робота з батьками

Організовуючи пошуково–дослідницьку діяльність в природі педагог повинен стати для своїх вихованців не тільки носієм знань, а і зразком для наслідування. Дитина також повинна бачити дбайливе відношення, пошану до природи з боку батьків. Тому в дитячих садках, крім роботи безпосередньо з дітьми, велика увага має приділятися і роз’яснювальній роботі з батьками. В бесідах нагадуються

правила поведінки в місцях відпочинку, проводяться консультації на теми «Як проводити досліди з дітьми», «Як виховати в дошкільнят любов, інтерес і дбайливе відношення до природи». На батьківські збори варто виносити для обговорення теми: «Природа – це дивовижний багатогранний світ», «Організація пошуково–дослідницької діяльності в дитсадку і вдома » та інші.

Цікавим об’єктом для досліджень дошкільнят може бути обладнаний живий куточок, в якому мешкають цікаві тваринки: хом’ячки, мишки, морські свинки, папужки. Діти разом з дорослими створюють оптимальні умови для їхнього життя і люблять спостерігати за ними.  Адже дитині дуже цікаво робити відкриття щодо об’єктів та явищ довкілля.

Доступна самостійна пошукова діяльність дошкільнят під керівництвом батьків створює широкі можливості для виховання в малят інтересу до природи та розуміння її значення. При цьому діти вчаться порівнювати, аналізувати, виправляти помилки. У них розвивається самостійність, ініціатива, такі необхідні для формування активного, бережливого, турботливого ставлення до природи.

Усвідомлюючи це, дорослі пропонують малятам різноманітні, доступні їм практичні завдання. Досягти цього допоможуть доречно поставлені запитання, цікаві розповіді батьків.

Батькам також необхідно вести постійну, цілеспрямовану роботу з прищеплювання навичок обережної

поведінки з об’єктами живої та неживої природи, природними явищами, вчити правильної поведінки в

небезпечних ситуаціях.

Отже, важливо так організувати дослідницьку діяльність дітей, щоб через самостійні відкриття, розв’язання проблемних завдань, різноманітні дії з природними об’єктами вони одночасно оволодівали новими знаннями, вміннями та навичками.

Треба пам’ятати і знати дітям, що природа потрібна всім людям, і не тільки сьогодні, а й завжди. А любов до природи – це не звичайне споглядання , милування її красою, а й активна допомога, дбайливий догляд, розумне користування всім, чим вона багата. 

 

 

docx
Пов’язані теми
Екологія, Інші матеріали
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку