Організація життя і діяльності в ГПД учнів 1 класу
1200 |
Прийом дітей в групу, рішення організаційних питань: - визначити відсутніх; - обмінятися інформацією з класоводом про навчально-виховні завдання; __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ |
1210- 1240 |
Спортивно-оздоровче заняття. Мета: сприяти активному відпочинку дітей після розумової діяльності, загартовувати і зміцнювати організм дитини, фізично його розвивати. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ |
1240- 1310 |
Обід. Мета: закріпити в учнів навички самообслуговування, культури поведінки та гігієни в їдальні, бережливого ставлення до хліба і продуктів харчування, вчити шанувати працю поварів та обслуговуючого персоналу. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ |
1310- 1340 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Мета: _____________________________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
|
1340- 1400 |
Виховний захід: ____________________________________________________ __________________________________________________________________ Мета: _____________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ Обладнання:________________________________________________________ План ______________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________
|
1400-1530 |
Сон: - заходи гігієни; - підготовка до сну; - денний відпочинок; - прибирання ліжка.
|
1530-1545 |
Полуденок. Мета: привчати дітей до самостійності в організації та прийомі їжі, дотриманню санітарно-гігієнічних вимог. |
1545-1615 |
Розвиваюче заняття. Мета: - розвивати мовлення, мислення, пізнавальні можливості, збагачувати словниковий запас; - вчити аналізувати, узагальнювати та порівнювати предмети; - розвивати просторові уявлення та елементи геометричного мислення; - вчити орієнтуватись на площині; - розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, пам’ять, спостережливість, уяву та увагу; - стимулювати фантазію і творчі здібності; - розвивати дрібну моторику рук; - вчити культурі праці, планувати роботу та доводити її до кінця; - виховувати почуття колективізму, впевненості в собі. ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ Підсумок розвиваючого заняття.
|
1615-1630 |
Вечірнє читання. Мета: вчити слухати та сприймати мовлення співбесідника, збагачувати словниковий запас. ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________
|
1615-1700 |
Заняття за інтересами. Робота гуртків. ___________________________________________________________________ Індивідуальна робота. ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________
|
1700-1800 |
Прогулянка на свіжому повітрі з метою оздоровчою. Індивідуальні бесіди та консультації з батьками.
|
|
Передача дітей батькам. |
|
|