Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету « Я досліджую світ » 4 клас. НУШ.(На цілий навчальний рік)

Про матеріал
Пропоную орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету « Я досліджую світ » 4 клас. НУШ. (На цілий навчальний рік). За програмою розробленою під керівництвом Р. Шияна. (За підручником «Я досліджую світ», автори: О.В. Волощенко, О.П. Козак, Г.С. Остапенко – К. : Світич 2021) Планування без очікуваних результатів навчання (тільки теми для запису в журнал). На основі планування з сайту https://svitdovkola.org/files/4/kalendarne-planuvannia-4kl-yads.pdf
Перегляд файлу

Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету

« Я досліджую світ » 4 клас 

(За підручником «Я досліджую світ», автори: О.В. Волощенко, О.П. Козак, Г.С. Остапенко – К. : Світич 2021)

I       семестр

Тема уроку

Дата

 

Інтегрована тема «Подорожуємо і відкриваємо світ»

 

1.

Спогади про літні канікули

 

2.

Вступ до теми

 

3.

Пригода 1. У кабінеті вченого

 

4-5. 

Чи можуть винаходи бути небезпечними?

 

6-7.

Які відкриття змінили світ?

 

8-9.

Готуємо проєкт. Від давнини до сьогодення

 

10.

Пригода 2. Хто з’їдає зелених корів?

 

11-12.

Чому важливо дотримуватися режиму харчування?

 

13-14.

Які загрози чатують на нас у довкіллі?

 

15-16.

Досліджуємо разом. Як врятувати хліб від цвілі 

 

17.

Пригода 3. Рослина-схованка

 

18-19.

Що робити, якщо заблукаєш у лісі?

 

20-21.

Як мандрують рослини?

 

22.

Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 1

 

23.

Пригода 4. Такий великий маленький світ.

 

24-25.

Чим небезпечні комахи для людини?

 

26-27.

Які почуття викликає завершення мандрівки?

 

28.

Підсумковий урок. 

 

29.

Діагностична робота №1

 

 

Інтегрована тема «Машина часу»

 

30.

Вступ до теми

 

31.

Пригода 1. Як з’явилися музеї?

 

32-33.

Чому важливо знати своє майбутнє?

 

34-35.

Як далеко в минуле ми можемо зазирнути?

 

36-37.

Готуємо проєкт. Презентуємо колекцію

 

38.

Пригода 2. «Смачні» музеї

 

39-40.

Де з’явилися цукерки?

 

41-42.

Чи давно люди вирощують картоплю?

 

43-44.

Досліджуємо разом. Виявлення каротину

 

45.

Пригода 3. Реальний музей вигаданої людини

 

46-47.

Чому за відбитками пальців можна визначити особу?

 

 

48-49.

Як діяти в непередбачуваних ситуаціях?

 

50.

Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 2

 

51.

Пригода 4. Комп’ютерна історія

 

52-53.

Як технології змінюють наше життя?

 

54-55.

Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому?

 

56.

Підсумковий урок з теми

 

57.

Діагностична робота №2

 

 

Інтегрована тема «Чарівні перетворення»

 

58.

Вступ до теми

 

59.

Пригода 1. Чарівне перетворення

 

60-61.

Для чого людині слина?

 

62-63.

Чому в нас часом болять зуби?

 

64-65.

Готуємо проєкт. Людина, яка мене надихає

 

66.

Пригода 2. Провідник у невідомому світі

 

67-68.

Чому печінку називають фільтром організму?

 

69-70.

Як зберегти своє здоров’я?

 

71-72.

Досліджуємо разом. Опріснення води

 

73.

Пригода 3. Несподіваний атракціон.

 

74-75.

Чому кров червона?

 

76-77.

Як працює серце?

 

78.

Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 3

 

79.

Пригода 4. Небезпека поруч

 

80-81.

Чи вміємо ми дихати?

 

82-83.

Чому лікарі кажуть, що куріння вбиває?

 

84.

Підсумковий урок з теми

 

85.

Діагностична робота №3

 

 

Інтегрована тема «Факти і таємниці»

 

86.

Вступ до теми

 

87.

Пригода 1. У центрі керування

 

88-89.

Як працює око?

 

90-91.

Як я сприймаю інформацію ззовні?

 

92-93.

Готуємо проєкт. Створюємо комікси

 

94.

Пригода 2. М’язи та кістки

 

95-96.

Що таке опорно-рухова система?

 

97-98.

Чому важливо мати гарну поставу?

 

99-100.

Досліджуємо разом. Як взаємодіють вода і олія? Створюємо лавову лампу

 

101.

Пригода 3. Там, де зароджується життя

 

102-103.

Як я з’явився/з’явилася на світ?

 

104-105.

Як ми дорослішаємо?

 

106.

Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 4

 

107.

Пригода 4. Шлях назовні

 

108.

Для чого людині шкіра?

 

109.

Чи робить нас різними колір шкіри? 

 

110.

Підсумковий урок з теми

 

111.

Діагностична робота №4

 

112.

Резерв часу

 

 

 

 

 

 

 

 

II   семестр

Тема уроку

Дата

 

Інтегрована тема «Світ невидимий»

 

113.

Спогади про зимові канікули

 

114.

Вступ до теми

 

115-116.

Пригода 1. Незвичайні гості

 

117-118.

Що таке віруси і як вони спричиняють хвороби?

 

119-120.

Як захиститися від вірусів?

 

121-122.

Готуємо проєкт. Розмови мікробів

 

123-124.

Пригода 2. Робота мрії для кожного вірусу

 

125-126.

Де живуть бактерії?

 

127-128.

Чи всі мікроби шкідливі?

 

129-130.

Досліджуємо разом. Вирощування чайного гриба

 

131.

Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 5

 

132.

Підсумковий урок з теми

 

133.

Діагностична робота № 5

 

 

Інтегрована тема «Світ невідомий»

 

134.

Вступ до теми

 

135-136.

Пригода 1. Дівчинка з темної матерії

 

137-138.

Де у Всесвіті зосереджена матерія?

 

139-140.

Що таке сузір’я та які вони бувають?

 

141-142.

Готуємо проєкт. Фантазія вабить нас до зірок!

 

143-144.

Пригода 2. Як народжується зірка

 

145-146.

Які таємниці приховують планети?

 

147-148.

У чому унікальність планети Земля?

 

149-150.

Досліджуємо разом. Відкриваємо таємниці місячного світла

 

151-152.

Пригода 3. День народження Всесвіту

 

153-154.

Які об’єкти є у Всесвіті?

 

155-156.

Як людина освоює космос?

 

157.

Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 6

 

158.

Підсумковий урок з теми

 

159.

Діагностична робота № 6

 

 

Інтегрована тема «Як це влаштовано?»

 

160.

Вступ до теми

 

161-162.

Пригода 1. На безлюдному острові

 

163-164.

Для чого людям роботи?

 

 

165-166.

Як працює робот?

 

167-168.

Готуємо проєкт. Створюємо настільну гру

 

169-170.

Пригода 2. Життя в долонях

 

171-172.

Як влаштований ліс?

 

173-174.

Навіщо нам ліси?

 

175-176.

Досліджуємо разом. Куди ростуть рослини

 

177-178.

Пригода 3. На захист подруги

 

179-180.

Як орієнтуватися на місцевості?

 

181-182.

Що я можу зробити для інших?

 

183.

Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 7

 

184.

Підсумковий урок з теми

 

185.

Діагностична робота № 7

 

 

Інтегрована тема «Енергія»

 

186.

Вступ до теми

 

187-188.

Пригода 1. Енергія повсюди

 

189-190.

Які бувають джерела енергії?

 

191-192.

Чи може енергія заподіяти шкоду?

 

193-194.

Досліджуємо разом. Двигун, який працює на воді, або Сегнерове колесо

 

195-196.

Пригода 2. Такі різні лампи

 

197-198.

Звідки береться електрика?

 

199-200.

Чому слід заощаджувати енергію та ресурси?

 

201-202.

Готуємо проєкт. Позбудься зайвого!

 

203-204.

Пригода 3. Атомна електростанція

 

205-206.

Що таке радіація?

 

207-208.

Як поводитися під час пожежі?

 

209.

Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 8

 

210.

Підсумковий урок з теми

 

211.

Діагностична робота № 8

 

 

Інтегрована тема «Можливості людини»

 

212.

Вступ до теми

 

213-214.

Пригода 1. Троє друзів і математика

 

215-216.

Якими мають бути друзі?

 

217-218.

Як розв’язувати конфлікти?

 

219-220.

Готуємо проєкт. Щоби багато встигати, треба свій день планувати

 

221-222.

Пригода 2. Палац для нареченої

 

223-224.

Чи завжди людина має можливість здійснити все задумане?

 

225-226.

Чи варто зберігати старожитності?

 

227-228.

Досліджуємо разом. Виявляємо і долаємо втому

 

229.

Пригода 3. Радісна зустріч

 

230-231.

Як стати генієм?

 

232-233

Що дарує радість?

 

234.

Підсумковий урок з теми

 

235.

Діагностична робота № 9

 

236.

Комікс. Професор Фейковський vs*4- А. Раунд 9

 

237.

Підсумковий урок за рік Як ми зростали?

 

238.

Резерв часу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Манько Інна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мартинова Юлія Сергіївна
    Дякую, дуже зручне планування
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мартин Мар'яна Романівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Соловей Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pdf
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
2 вересня 2021
Переглядів
13332
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку