Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи групи продовженого дня для 1-х класів на I семестр 20…/20… н. р.
Вихователь ________________________
№ з/п |
Виховні заходи |
Індивідуальна виховна робота з дітьми |
Робота по профілактиці та збереженню здоров’я дітей |
Робота з батьками |
Спортивно-оздоровче заняття |
Дата прове-дення |
Примі- тки |
|
|
|
Вересень |
|
|
|
|
1. |
Виховна година: «Доброта – це кра-са людської душі» |
|
Бесіда: «Дорога від школи додому» |
|
Комплекс вправ ранкової гімнастики |
|
|
2. |
Година спілкування: «Наша школа – прекрасна планета» |
Індивідуальні бесіди з учня-ми про береж-ливе ставлен-ня до підруч-ників та шкі-льного майна. |
|
|
Пішохідна прогулянка територією школи із спостереженням за погодою |
|
|
3. |
Усний журнал: «Вересень осінь веде» |
|
Упередження небезпечних ситуацій під час прогулянки. |
|
Повільний біг |
|
|
4. |
Година спілку-вання: «Дружба – найкращий скарб» |
Індивідуальні бесіди «Дбай про інших» |
|
|
Гра «Тиша» |
|
|
5. |
Бесіда: «Для чого людині потрібні знання?» |
|
Індивідуальна бесіда: «Твоя постава – ознака здоров’я людини» |
|
Стрибки в довжину з місця |
|
|
6. |
Бесіда: «08 верес-ня – Міжнародний день грамотності» |
|
|
Лекція для бать-ків «Адаптація першокласників до школи» |
Біг на короткі дистанції |
|
|
7. |
Година спілку-вання: «Світ навколо нас» |
Індивідуальні бесіди «Поря-док у справах починається з порядку на робочому місці. |
|
|
Комплекс вправ ранкової гімнастики Рухлива гра «Фізкульт-ура!» |
|
|
8. |
Бесіда-нагадування про дотримання режиму дня. |
Індивідуальні бесіди з учня-ми про прави-ла поводжен-ня в їдальні. |
|
|
Комплекс вправ для загального розвитку Перекидання м’ячів по колу |
|
|
9. |
Виховний захід: «Школа – наш дім, ми господарі в нім!» |
|
|
Ознайомлення батьків із режимом роботи ГПД |
Повільний біг. Ходьба. |
|
|
10. |
Заняття: «Бережи книгу» |
|
Індивідуальні бесіди з окремими учнями – заочне проходження їх-нього маршруту зі школи додому з метою поперед-ження дитячого травматизму. |
|
Комплекс імітаційних загальнорозви-ваючих вправ Рухливі ігри за бажанням дітей |
|
|
11. |
Бесіда «Ким і яким треба бути?» Складаємо «Абетку чемних малят» |
|
|
Бесіда з батька-ми: «Як прави-льно оформити робочий куто-чок школяра?» |
Гра «Хто швидше?» |
|
|
12. |
«18 вересня – Міжнародний день миру. Щастя і мир потрібні всім» (бесіда) |
Індивідуальна бесіда: «Чому хлопчики повинні поважати дівчаток?» |
|
|
Комплекс вправ ранкової гімнастики |
|
|
13. |
Виховна година: «Мандрівка до української казки» |
|
|
Індивідуальні поради батькам щодо розвитку пізнавальної активності дітей. |
Комплекс загально-розвиваючих вправ Нетривалий біг |
|
|
14. |
Година спілкува-ння: «Доброта починається з дитинства» |
|
Індивідуальні бе-сіди про правила поведінки та техніки безпеки під час екскурсій у природу. |
|
Комплекс вправ ранкової гімнастики Стрибки по смугах |
|
|
15. |
Виховний захід: «Дніпропетровщина – мій рідний край» |
Індивідуальні бесіди з учнями про режим дня. |
|
|
Комплекс іміта-ційних загальнороз-виваючих вправ |
|
|
16. |
Бесіда: «Бережімо природу рідного краю» |
|
Упередження небезпечних ситуацій під час прогулянки. |
|
Рухливі ігри за бажанням дітей |
|
|
17. |
Година етики: «В людини все має бути прекрасним» |
|
|
Консультації для батьків «Ви-рішуємо проб-леми разом» |
Повільний біг. Ходьба. |
|
|
18. |
Виховна година: «Будь природі другом» |
Індивідуальні бесіди: «Чи добре ображатися?» |
|
|
Естафета «Передача м’яча над головою» |
|
|
19. |
Виховна година: «Як книга прийшла до нас?» |
Індивідуальні бесіди: «Бере-жи свої та шкільні речі» |
|
|
Гра «Хустинка» |
|
|
20. |
«28 вересня – річниця від дня народження В.О. Сухомлинського» (бесіда) |
|
Індивідуальні бе-сіди «Дотримуйся правил дорож-нього руху під час прогулянок» |
|
Біг з оббіганням перешкод |
|
|
|
|
|
Жовтень |
|
|
|
|
21. |
Година спілку-вання: «01 жовтня – Міжнародний день похилого віку» (Чим я зможу допомогти) |
|
Індивідуальні бесіди з учнями про небезпеку контактів з тваринами. |
|
Естафета з оббіганням навколо предмета |
|
|
22. |
Заняття: «Оповідання про вчителя» |
Індивідуальні бесіди з учня-ми про взає-мини та рі-вень спілку-вання в класі. |
|
|
Комплекс іміта-ційних загально-розвиваючих вправ Біг навипередки |
|
|
23. |
Виховний захід: «Ввічливість – мистецтво спілкування» |
|
Упередження небезпечних ситуацій під час прогулянки. |
|
Рухливі ігри за бажанням дітей |
|
|
24. |
Година спілкування: «Як ти розумієш поняття доброта і доброзичливість» |
|
|
Поради бать-кам: «Надавайте дитині самостійність у діях і ухваленні рішень» |
Біг на коротку дистанцію |
|
|
25. |
Виховний захід: «Осінь багряна, щедра, золота, мов сонце у наш край прийшла» |
|
Індивідуальні бе-сіди про правила користування електроприладами. |
|
Комплекс вправ ранкової зарядки Стрибки через скакалку |
|
|
26. |
Усний журнал: «Народні прикмети» |
Індивідуальні бесіди про користування водою для пиття. |
|
|
Рухлива гра на свіжому повітрі «Потяг» |
|
|
27. |
Літературна вікторина: «Спробуй казку відгадати» |
|
|
Індивідуальні бесіди з батьками, діти яких мають труднощі в навчанні. |
Комплекс вправ для загального розвитку Естафета парами |
|
|
28. |
Виховна година: «Мій рід, моя родина, моя Батьківщина» |
Індивідуальні бесіди з учня-ми про дбай-ливе ставлен-ня до хліба. |
|
|
Комплекс імітаційних вправ Нетривалий біг |
|
|
29. |
Усний журнал: «Природа в загад-ках, прислів’ях, приказках та віршах» |
Індивідуальні бесіди: «Будь уважним на уроках і в групі» |
|
|
Біг з оббіганням перешкод |
|
|
30. |
Бесіда: «14 жовтня – свято Покрови» |
|
Індивідуальні бе-сіди: «Правила поводження із ключами від свого помешкання». |
|
Рухлива гра на свіжому повітрі «Пташка в будиночку» |
|
|
31. |
Година спілкува-ння: «14 жовтня – день Українського козацтва та захисників Вітчизни» |
Індивідуальні бесіди: «Взаємини друзів у колективі» |
|
|
Комплекс імітаційних загальнорозвиваю-чих вправ |
|
|
32. |
Виховна година: «Поговоримо про ціну хліба» |
|
Упередження небезпечних ситуацій під час прогулянки. |
|
Комплекс вправ для загального розвитку |
|
|
33. |
Бесіда про працю: «Без труда нема плода» |
|
Індивідуальні бесіди щодо профілактики інфекційних захворювань. |
|
Гра «Кіт та мишка» |
|
|
34. |
Виховна година: «З природою живи у дружбі, то буде вона тобі у службі» |
|
|
Індивідуальні бесіди-поради батьками «Як привчати дитину до самообслу-говування?» |
Гра-естафета з передачею м’яча над головою |
|
|
35. |
Подорож: «Що я знаю про рідне місто?» |
Індивідуальні бесіди з учня-ми про прави-ла поводжен-ня в їдальні. |
|
|
Стрибки в довжину |
|
|
36. |
Бесіда з учнями на тему: «Як, я провів мій останній день канікул?» |
|
Індивідуальні бесіди «Правила безпечної поведінки учня в школі» |
|
Естафета з кеглями |
|
|
37. |
Година спілкування: «Як я будую свій день?» |
Індивідуальні бесіди про правила поведінки у громадських місцях. |
|
|
Комплекс вправ ранкової зарядки Рухлива гра «Світлофор» |
|
|
|
|
|
Листопад |
|
|
|
|
38. |
Бесіда-діалог: «З усмішкою про наше шкільне життя» |
Індивідуальні бесіди з уч-нями: «Бере-жи свої та шкільні речі» |
|
|
Стрибки по смугах |
|
|
39. |
Ігрове заняття «Виховані і невиховані герої прочитаних книг» |
|
Індивідуальні бесіди на тему: «Руки – основний носій збудників хвороб» |
|
Розминка Рухливі ігри за бажанням дітей |
|
|
40. |
Бесіда: «Навчання – головний обов’язок учня» |
|
|
Діалог з бать-ками «Батьки – головні вихователі» |
Біг з оббіганням перешкод |
|
|
41. |
Виховні заходи: «Книга для людини, як сонце у житті» |
Індивідуальна робота з учня-ми (навчити говорити добрі слова друзям) |
|
|
Рухлива гра на свіжому повітрі «Фарби» |
|
|
42. |
Бесіда-порада «Як запобігти захворю-ванням на прос-тудні та інфекційні хвороби?» |
|
Упередження небезпечних ситуацій в роботі з гострими предметами. |
|
Комплекс вправ ранкової гімнастики Ігри за бажанням |
|
|
43. |
Бесіда «Сонце, повітря і вода – кращі друзі школяра!» |
Індивідуальні бесіди про правила поведінки в класі. |
|
|
Ходьба. Нетривалий біг. |
|
|
44. |
Бесіда з учнями на тему: «09 листопа-да – день україн-ської писемності та мови» |
|
Індивідуальні бесіди на тему: «Профілактика інфекційних хвороб» |
|
Самостійні ігри, естафети, ігри з м’ячем, кеглями |
|
|
45. |
Виховна година: «Слово до слова – зложиться мова» |
|
|
Співбесіда з батьками «Гар-не і погане в поведінці дітей» |
Комплекс вправ ранкової зарядки |
|
|
46. |
Бесіда: «Казка вигадка, та в ній зміст глибокий зрозумій» |
|
Індивідуальні бесіди про правила техніки безпеки під час прогулянок. |
|
Комплекс імітаційних вправ Помірний біг |
|
|
47. |
Бесіда: «Умій слухати» |
Індивідуальні бесіди з учня-ми про куль-туру поведін-ки в шкільній їдальні. |
|
|
Рухлива гра «Злови комарика» |
|
|
48. |
Година спілкування: «Мир і дружба – не дива, або знай свої права» |
|
|
Індивідуальні бесіди з батька-ми, діти яких мають труднощі в навчанні. |
Прогулянка до парку |
|
|
49. |
«16 листопада – Міжнародний день толерантності» (бесіда) |
|
Упередження небезпечних ситуацій під час прогулянки. |
|
Рухлива гра на свіжому повітрі «Червоне світло, зелене світло» |
|
|
50. |
Бесіда «Поважай старших людей» |
Індивідуальна бесіда-забо-рона носити до школи гострі речі. |
|
|
Рухливі ігри з м’ячем |
|
|
51. |
«20 листопада – Всесвітній день дітей. (бесіда) |
Індивідуальні бесіди про правила пове-дінки з незнайомими людьми. |
|
|
Змагання зі стрибками на скакалці |
|
|
52. |
Виховна година: «Здорові діти – здорова нація» |
|
Бесіда-нагадуван-ня правил корис-тування електро-приладами, про поведінку учнів біля трансформа-торних будок, лі-ній електропере-дач, у ліфті тощо. |
|
Рухлива гра «Усі до своїх прапорців» |
|
|
53. |
Усний журнал: «Книга вчить, як на світі жить» |
|
|
Як розвивати самостійність у дітей – поради батькам. |
Стрибки в довжину з місця |
|
|
54. |
Бесіда «Які казки ми любимо?» |
|
|
Бесіда: «Вихо-вання чуйності й доброти». |
Рухливі ігри за вибором дітей |
|
|
55. |
Бесіда: «Моя земля, моя краса» |
Індивідуальні бесіди: «Віра в себе – запо-рука успіху». |
|
|
Повільний біг. Ходьба. |
|
|
56. |
Виховна година: «Тільки родина, зірка єдина, - твій порятунок, надійний причал» |
|
Індивідуальні бесіди: «Вода і вогонь – твої друзі і вороги» |
|
Комплекс вправ ранкової гімнастики Біг навипередки |
|
|
57. |
Бесіда: «28 листопада – день пам’яті жертв Голодомору» |
Індивідуальна робота з учня-ми (навчити говорити добрі слова друзям) |
|
|
Комплекс вправ загального розвитку |
|
|
58. |
Бесіда: «Край, в якому ти живеш» |
|
Індивідуальні бесіди: «Безпечна дорога до школи» |
|
Рухлива гра на свіжому повітрі «Місяці» |
|
|
59. |
Година спілкування: «Щоб могли ми гарно жити, треба вчитися дружити» |
Індивідуальні бесіди про культуру зовнішнього вигляду. |
|
|
Комплекс вправ ранкової руханки |
|
|
|
|
|
Грудень |
|
|
|
|
60. |
Бесіда з учнями на тему: «01 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом» |
|
|
Бесіда з бать-ками про роль телевізорів, комп’ютерів, Інтернету в житті людини, про доцільність користування технікою та про дотримання доз-воленого режи-му перебування учня поч. школи біля комп’ютера та телевізора. |
Рухлива гра на свіжому повітрі «Потяг» |
|
|
61. |
Бесіда з учнями на тему: «03 грудня – Міжнародний день інвалідів. Шануймо старших» |
Індивідуальні бесіди з окре-мими учнями про їхню поведінку та навчання. |
|
|
Змагання зі стрибками на скакалці |
|
|
62. |
Усний журнал: «Грудень зиму веде» |
|
Індивідуальні бе-сіди: «Як корис-туватися гостри-ми та ріжучими інструментами та предметами. |
|
Ходьба з виконанням рухів рук |
|
|
63. |
Бесіда з учнями на тему: «06 грудня – день Збройних Сил України» |
|
Бесіда про правила користування газом. |
|
Рухлива гра «День і ніч» |
|
|
64. |
Бесіда з учнями на тему: «Як поводитися з підручником?» |
|
|
Консультація для батьків «Вирішуємо проблеми разом» |
Веселі старти – змагання у спритності |
|
|
65. |
Бесіда-порада: «Шануй і слухай своїх батьків» |
Індивідуальні бесіди з учня-ми щодо їх-ньої ввічливої поведінки. |
|
|
Рухлива українська народна гра «Панас» |
|
|
66. |
Година спілкування: «Як ти ставишся до своїх друзів?» |
|
Бесіда-тренінг: «Як правильно користуватися ножицями?» |
|
Стрибки в довжину |
|
|
67. |
Заочна подорож: «Професії сьогодення» |
Індивідуальні бесіди: «Будь уважним на уроках і в групі» |
|
|
Рухлива гра в приміщенні «Кільце» |
|
|
68. |
Виховний захід: «Край ти мій, моя Батьківщино!» |
Індивідуальні бесіди: «Бере-жи шкільне майно» |
|
|
Рухливі ігри за бажанням дітей |
|
|
69. |
Бесіда: «14 грудня – день вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС» |
|
|
Консультація-порада: «Як сім’я може вплинути на позитивну мо-тивацію і успіш-ність навч. дитини в школі. |
Комплекс імітаційних загальнороз-виваючих вправ Біг в повільному темпі |
|
|
70. |
Виховна година: «Життя людини – найкраща цінність» |
|
Упередження небезпечних ситуацій під час прогулянки. |
|
Рухлива гра «Третій зайвий» |
|
|
71. |
Заняття «Зимові народні свята» |
|
Індивідуальні бе-сіди про правила поведінки на кризі. |
|
Естафета з м’ячем |
|
|
72. |
«19 грудня – день Святого Миколая Чудотворця» (година спілкування) |
Індивідуальні бесіди-опиту-вання: «Які у тебе є обов’язки вдома? та «Як ти допо-магаєш батькам?» |
|
|
Комплекс вправ для загального розвитку Ігри за бажанням |
|
|
73. |
Година етики: «Людина серед людей» |
|
|
Індивідуальні бесіди з бать-ками, діти яких мають труднощі у навчанні. |
Гра «Зліпи найкращу снігову бабу» |
|
|
74. |
Уявна подорож континентами: «Цікаві звичаї» |
Індивідуальні бесіди з учнями про добрі слова для друзів. |
|
|
Рухлива гра «Кіт і мишка» |
|
|
75. |
Бесіда-порада: «Передай усмішку і добре слово» |
|
|
Консультації для батьків. |
Стрибки через скакалку |
|
|
76. |
Година спілкування: «Будь уважним та обережним з електроприладами та біля новорічної ялинки» |
Індивідуальні бесіди «Як поводити себе йдучи у гості, на день наро-дження?» та «Як приймати гостей?» |
|
|
Рухлива гра «Переправа» |
|
|
77. |
Заочна подорож до Країни дорожніх знаків |
|
|
Бесіда: «Проб-леми вільного часу і органі-зація відпочин-ку дітей» |
Комплекс вправ ранкової зарядки Нетривалий біг |
|
|
78. |
Бесіда з учнями на тему: «Правила безпечного поводження з вогнем та газом» |
|
Бесіда-інструктаж про поведінку уч-нів під час Ново-річного ранку, удома, біля ялинки. |
|
Рухлива гра «Передай далі» |
|
|
79. |
Бесіда з учнями на тему: «Безпека на воді та льоду» |
|
Упередження небезпечних ситуацій під час прогулянок. |
|
Комплекс вправ для загального розвитку |
|
|
80. |
Бесіда: «Культура організації відпочинку в умовах зими» |
Індивідуальні бесіди «До чого повинна прагнути людина?» |
|
|
Рухливі ігри за бажанням дітей |
|
|
Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи групи продовженого дня для 1-х класів на II семестр 20…/20… н. р.
Вихователь ________________________
№ з/п |
Виховні заходи |
Індивідуальна виховна робота з дітьми |
Робота по профілактиці та збереженню здоров’я дітей |
Робота з батьками |
Спортивно-оздоровче заняття |
Дата прове-дення |
Примі- тки |
|
|
|
Січень |
|
|
|
|
1. |
Бесіда з учнями на тему: «Як, я провів мій останній день канікул?» |
|
|
Індивідуальні бесіди з батька-ми «Що таке батьківський авторитет та як його зберігати?» |
Рухливі ігри за бажанням дітей |
|
|
2. |
Заочна подорож «Казкарі усього світу чудеса дарують дітям» |
|
Індивідуальні бесіди про пра-вильну поставу під час сидіння за партою |
|
Зимові розваги. Гра у сніжки, ліплення снігової баби. |
|
|
3. |
Бесіда: «Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести радість людям» |
Індивідуальні бесіди з учнями про виконання ними домашніх завдань |
|
|
Комплекс вправ ранкової зарядки |
|
|
4. |
Інформаційно-пізнавальна година: «Зимові звичаї та обряди українців» |
|
Індивідуальні бесіди про попередження травматизму |
|
Рухлива гра «Сніговий тир» |
|
|
5. |
Бесіда з учнями на тему: «Богоявлення Господнє. 19 січня – Водохреща» |
Індивідуальні бесіди з учнями |
|
|
Стрибки через скакалку |
|
|
6. |
Бесіда з учнями на тему: «22 січня день Соборності» |
|
|
Консультації для батьків. |
Нетривалий біг. Ходьба. |
|
|
7. |
Година спілкування: «Я і моя група» |
|
Індивідуальні бесіди з учнями про правила поведінки з незнайомими людьми |
|
Рухливі ігри та спортивні естафети |
|
|
8. |
Виховна година: «Мова – чисте джерело» |
|
|
Діалог з батьками «Сірники дітям не іграшка». |
Комплекс вправ ранкової зарядки Ходьба на місці |
|
|
9. |
Бесіда з учнями на тему: «25 січня – Тетянин день» |
|
Індивідуальні бесіди з учнями про правила роботи з ножицями |
|
Рівномірний біг |
|
|
10. |
Година спілкування: «Гостре словечко – коле сердечко» |
Бесіда: «Правильна постава під час читання та письма» |
|
|
Рухлива гра «Штурм фортеці» |
|
|
11. |
Подорож до планети Добра |
Порядок у справах починається з порядку на робочому місці |
|
|
Комплекс імітаційних вправ Вправа «Млин» |
|
|
12. |
Виховна година: «У світі казки чарівної» |
|
Бесіда: «Попередження травматизму під час зимових прогулянок» |
|
Біг на швидкість |
|
|
13. |
Обмін думками: «Між людьми в пошані ті, хто чемні та слухняні» |
|
|
Поради батькам «Розмовляйте з дитиною, роз-вивайте її мов-лення, цікав-теся її справами |
Естафета зі стрибками |
|
|
|
|
|
Лютий |
|
|
|
|
14. |
Поради лікаря Айболитя: «Щоб здоров’я добре мати, слід про нього змалку дбати» |
|
|
Бесіда шкільного лікаря з батьками |
Ігри з великими м’ячами |
|
|
15. |
Обговорення ситуацій: «За що мене хвалить мама?» |
|
Індивідуальні бесіди щодо дот-римання вимог уникнення зах-ворювання на грип |
|
Комплекс вправ для загального розвитку Ігри за вибором дітей |
|
|
16. |
Заняття з етики «Гарні манери» |
Ознайомлення з правилами дог-ляду за одягом |
|
|
Вправи на відновлення дихання |
|
|
17. |
Усний журнал: «Здоров’я – основа всього на світі, здоровими бути бажають всі діти» |
|
Безпека користування електричними приладами |
|
Ігри та естафети з передачею м’яча |
|
|
18. |
Бесіда: «Усі ми рівні – усі ми різні» |
|
|
Бесіда: «Як навчити дитину працювати?» |
Вправа «Тік-так» |
|
|
19. |
Виховна година: «Неси добро у світ природи» |
Рейд-перевірка вмісту шкільного рюкзаку |
|
|
Комплекс вправ ранкової зарядки Повільний біг |
|
|
20. |
Година спілкування: «Ми друзі птахів» |
|
Індивідуальні бе-сіди про небезпе-ку ігор на східцях |
|
Естафета з бігом |
|
|
21. |
Усний журнал: «Її Величність – Книга» |
Індивідуальні бесіди: «Звертання до товариша» |
|
|
Рухливі ігри на розвиток сили та координації рухів |
|
|
22. |
Виховна година: «Як знайти друга? Вірний друг» |
|
|
Зустріч з бать-ками: «Пове-дінка дитини в колективі» |
Стрибки через скакалку |
|
|
23. |
Бесіда з учнями на тему: «14 лютого – день Святого Валентина» |
|
Бесіда «Правила поведінки під час занять та відпочинку» |
|
Комплекс вправ для загального розвитку |
|
|
24. |
Бесіда з учнями на тему: «15 лютого – день Стрітення» |
Індивідуальні бе-сіди про поведін-ку на занятті |
|
|
Різновиди бігу та ходьби |
|
|
25. |
Виховний захід: «Знаки дорожні, як оберіг – це рятівний закон доріг» |
|
Індивідуальні бесіди про пра-вила техніки безпеки під час занять гімнастикою |
|
Комплекс імітацій-них загальнорозви-ваючих вправ Вправа «Коники» |
|
|
26. |
Бесіда з учнями на тему: «Як, я провів мій останній день канікул?» |
|
|
Консультація: «Шляхи опти-мізації спілку-вання між бать-ками і дітьми» |
Рухлива гра «Кіт та миша» |
|
|
27. |
Виховна година: «Права свої знай – та про правила й обов’язки свої не забувай» |
Індивідуальні бесіди: «Захищаємо тварин» |
|
|
Естафети та ігри на передачу м’яча |
|
|
28. |
Поради лікаря Айболитя «Гартуватись, друже, слід, щоб рятуватися від бід» |
|
Бесіда: «У гарній поставі – краса і здоров’я людини» |
|
Біг у середньому темпі |
|
|
|
|
|
Березень |
|
|
|
|
29. |
Усний журнал: «Березень весну веде» |
|
Індивідуальні бе-сіди з техніки безпеки напере-додні екскурсій |
|
Рухливі ігри за бажанням дітей |
|
|
30. |
Виховна година: «Щоб не трапилось біди – правил дорожніх дотримуй завжди» |
Міні-бесіда «Культура харчування. Корисні вітаміни» |
|
|
Комплекс вправ ранкової зарядки Ігри за вибором дітей |
|
|
31. |
Усний журнал: «Природа – наша мати і потрібно її оберігати» |
|
Індивідуальні бесіди: «З вог-нем не жартуй» |
|
Гра «Струмочок» |
|
|
32. |
Година спілкування: «Мов на крилах диво-птиці летить красна Весна-дівиця» |
|
|
Бесіди: «Подарунки та заохочення дітей» |
Ходьба. Нетривалий біг. |
|
|
33. |
Бесіда з учнями на тему: «08 березня – Міжнародний жіночий день» |
Індивідуальні бесіди: «Хто про кого повинен піклуватися?» |
|
|
Рухливі ігри на розвиток координації руху |
|
|
34. |
Заочна подорож по музеям Шевченка |
|
Індивідуальні бесіди про пра-вила поведінки під час проведення гри |
|
Комплекс імітаційних вправ Стрибки в довжину |
|
|
35. |
Бесіда: «Книга – мій друг» |
Індивідуальні бесіди про виконання доручень |
|
|
Гра «Хустинка» |
|
|
36. |
Хвилинка Чомучок «Історія виникнення зошита та олівця» |
|
|
Бесіда-порада: «Як виконувати у дитини любов до читання?» |
Ігри з м’ячем |
|
|
37. |
Бесіда-роздуми «Чи потрібно берегти шкільне майно?» |
|
Індивідуальні бесіди про безпеку в побуті |
|
Біг в середньому темпі |
|
|
38. |
Година спілкування: «Неси добро у світ природи» |
Індивідуальні бесіди про пра-вила поведінки на перерві |
|
|
Ігри на розвиток уваги |
|
|
39. |
Віртуальна подорож «Звідки до нас на стіл хліб приходить?» |
|
Індивідуальні бесіди про безпеку в надзвичайних ситуаціях |
|
Рухлива гра «Стрибни вище» |
|
|
40. |
Заочна подорож «Мандри у країну Здоров’я» |
Індивідуальні бе-сіди про робоче місце школяра |
|
|
Вправа «Млин» |
|
|
41. |
Виховний захід: «Люби і знай свій рідний край» |
|
Індивідуальні бесіди про при-чини виникнен-ня пожеж |
|
Комплекс вправ для загального розвитку Естафета з м’ячем |
|
|
42. |
Виховний захід: «Сірничок знайди – біду відведи» |
|
Бесіда: «Значен-ня прогулянок на свіжому повітрі для здоров’я людини» |
|
Гра «Хто швидше?» |
|
|
43. |
Розігрування ситуацій «Зустріч із незнайомцем» |
|
|
Поради бать-кам: «Як краще організувати відпочинок дитини?» |
Біг з оббіганням перешкод |
|
|
44. |
Заочна подорож до країни дорожніх знаків |
Індивідуальні бесіди про обмеження часу перебування біля телевізору та комп’ютера |
|
|
Комплекс вправ ранкової зарядки |
|
|
|
|
|
Квітень |
|
|
|
|
45. |
Бесіда з учнями на тему: «Як, я провів мій останній день канікул?» |
|
|
Моделююче заняття: «Дити-на, сім’я і шко-ла – єдине родинне коло» |
Рухлива гра «Третій зайвий» |
|
|
46. |
Бесіда: «Квітень землю квітчає» |
|
Упередження небезпечних ситуацій під час прогулянок |
|
Стрибки через скакалку |
|
|
47. |
Усний журнал «Порадувати близьких – як це просто» |
Індивідуальні бесіди-нагаду-вання про дотри-мання правиль-ної постави під час сидіння за столом, партою та під час ходіння |
|
|
Змагання у командах «Веселі казкові старти» |
|
|
48. |
Заочна подорож: «Писаночка – мальованочка» |
Індивідуальні бесіди з учнями про дотримання режиму дня |
|
|
Гра на швидкість «У ведмедя у бору» |
|
|
49. |
Бесіда з учнями на тему: «08 квітня – день Великодня» |
|
Індивідуальні бесіди-нагаду-вання про обе-режність під час перебування на вулиці з метою запобігання травматизму |
|
Комплекс імітацій-них загальнорозви-ваючих вправ Ігри за бажанням дітей |
|
|
50. |
Усний журнал: «Я і моя родина» |
Індивідуальні бесіди з учнями про поведінку в мікроколективах |
|
|
Естафета зі стрибками |
|
|
51. |
Бесіда-порада «Збережемо нашу планету разом» |
|
|
Година спілку-вання: «Розви-ток в учнів інте-ресу до знань та формування навичок самос-тійної розумової праці» |
Комплекс вправ ранкової зарядки Повільний біг. |
|
|
52. |
Бесіда з учнями на тему: «12 квітня – Всесвітній день авіації і космонавтики» |
|
Індивідуальні бесіди з учнями про першу допомогу при подряпинах, і саднах та порізах |
|
Рухлива гра з м’ячем «М’яч у середину» |
|
|
53. |
Виховна година: «Землю прикрашає сонце, а людину праця» |
Індивідуальні бесіди з учнями про правила культури пове-дінки в їдальні та за столом |
|
|
Комплекс вправ для загального розвитку |
|
|
54. |
Усний журнал: «Без води, а ні туди, а ні сюди!» |
|
Індивідуальні бесіди: «Руки – основний носій збудників хвороб» |
|
Комплекс вправ для загального розвитку Біг по колу |
|
|
55. |
Виховна година: «Коробка сірників мала, та наробити може зла» |
Індивідуальні бесіди: «Хто правий, хто винен?» |
|
|
Ігри на розвиток спритності |
|
|
56. |
Бесіда-роздуми «За що природа нам могла б подякувати?» |
|
|
Бесіда «Авто-ритет – особис-тий приклад і педагогічний такт батьків» |
Стрибки в довжину з місця на шкільному стадіоні |
|
|
57. |
Виховна година: «Букварикова пригода» |
|
Індивідуальні бесіди про безпеку на ігрових та спортивних майданчиках |
|
Комплекс імітаційних вправ Гра «Кіт та миша» |
|
|
58. |
Бібліотечний урок: «Книжкові іменини. Книги – кращі друзі всіх, ми вітаємо з іменинами їх» |
Правила поведінки в громадських місцях |
|
|
Біг на швидкість |
|
|
59. |
Бесіда з учнями на тему: «23 квітня – Всесвітній день книги» |
|
|
Поради бать-кам: «Щоб діти йшли до школи залюбки» |
Ігри за бажанням |
|
|
60. |
Година спілкування: «Вчимося бути добрими людьми» |
Індивідуальні бесіди: «Не соромно не знати, а соромно не вчитися» |
|
|
Рухливі ігри з м’ячем |
|
|
61. |
Виховна година: «З малої іскри великий вогонь буває» |
|
Індивідуальні бесіди про пра-вила поведінки на вулиці |
|
Ходьба з різним положенням рук |
|
|
62. |
Бесіда з учнями на тему: «26 квітня – день Чорнобиль-ської трагедії» |
|
Бесіда: «Продук-ти харчування – нашу друзі і вороги» |
|
Стрибки через скакалку |
|
|
63. |
Бесіда про працю: «Бджола мала, а й та працює» |
Індивідуальні бесіди про навчання та поведінку учнів |
|
|
Ігри на розвиток гнучкості |
|
|
64. |
Бесіда: «1, 2 травня – Міжнародний день солідарності трудящих» |
|
|
Бесіда-порада: «Ціна батьківської любові» |
Комплекс вправ ранкової зарядки Біг з перешкодами |
|
|
|
|
|
Травень |
|
|
|
|
65. |
Усний журнал: «До чудо-ліків на гос-тину вирушаймо, зелену аптеку всі разом збираймо» |
|
Поведінка на воді та поблизу водоймищ |
|
Ігри та вправи на розвиток уваги і спритності |
|
|
66. |
Бесіда: «Що змінилося у довкіллі: середина весни?» |
Індивідуальні бесіди про вживання ввічливих слів |
|
|
Біг в середньому темпі |
|
|
67. |
Виховна година: «Подорож у країну добрих справ» |
|
Індивідуальні бесіди про безпеку на шкільному майданчику |
|
Рухливі ігри та спортивні естафети |
|
|
68. |
Бесіда: «09 травня – день Перемоги» |
Індивідуальні бесіди: «Шануймо старших» |
|
|
Комплекс вправ для загального розвитку Біг з перешкодами |
|
|
69. |
Подорож історич-ними сторінками рідного міста |
|
Індивідуальні бе-сіди: «Де небез-печно грати?» |
|
Стрибки на місці на одній нозі і на двох ногах |
|
|
70. |
Казкова вікторина: «Книжка – добрий, мудрий друг, книж-ка знає все навкруг» |
|
|
Телебачення: друг чи ворог дитини? (співбесіда) |
Помірний біг |
|
|
71. |
Виховна година до дня матері: «Шануй батька і неньку, буде тобі скрізь гладенько» |
Міні-бесіди: «Як спілкуватися з незнайомими людьми?» |
|
|
Комплекс імітацій-них загальнорозви-ваючих вправ Ігри за бажанням |
|
|
72. |
Бесіда з учнями на тему: «15 травня – Міжнародний день сім’ї» |
|
|
Індивідуальні бесіди: «Фізкультурно-оздоровча робота в сім’ї» |
Комплекс імітаційних загальнорозви-ваючих вправ |
|
|
73. |
Усний журнал: «Чемна, лагідна дитина – гордість кожної родини» |
Бесіда: «Як доглядати за одягом?» |
|
|
Естафети з м’ячем |
|
|
74. |
Виховний захід: «Хай в небі сонце виграє, родині хай тепло дає!» |
|
Індивідуальні бесіди-нагаду-вання дітям про заборону небезпечних ігор на водоймах |
|
Рухливі ігри з м’ячем, скакалкою та за вибором дітей |
|
|
75. |
Заочна подорож: «Захопливий світ казок» |
Правила поведінки під час екскурсій |
|
|
Вправа «Річковий танок» |
|
|
76. |
Екологічна стежина: «Зелена аптека – це трави і квіти, що в кошик збирають дорослі і діти» |
|
Бесіда про куль-туру харчування та дотримання санітарно-гігіє-нічних вимог у літній період |
|
Комплекс вправ ранкової зарядки Біг наввипередки |
|
|
77. |
Виховна година: «Користування газом та газовими приладами» |
Бесіда-нагадуван-ня про правиль-ний розподіл вільного часу |
|
|
Стрибки зі скакалкою |
|
|
78. |
Дорожня абетка: «Зі знаками дружи – не знатимеш біди» |
|
|
Бесіда про орга-нізацію безпеч-ного відпочинку дітей |
Ходьба з виконанням рухів руками |
|
|
79. |
Година спілкування: «Будь уважним з електроприладами» |
Індивідуальні бесіди про пра-вила поведінки під час канікул |
|
|
Гра «Море хвилюється» |
|
|
80. |
Бесіда з учнями на тему: «Безпека на воді» |
|
Індивідуальні бе-сіди про правила безпечної поведінки в лісі та біля водойм |
|
Рухливі ігри за бажанням дітей |
|
|