План
роботи зі здібними та обдарованими дітьми в КЗ «ЗСЗШІСП»ЗОР
2018 рік
Мета роботи:
•- пошук талановитих дітей та їх розвиток;
•- створення оптимальних умов для розвитку особистості та її нахилів;
•- вдосконалення системи роботи з обдарованими учнями спортивного профілю;
• урок як форма організації учнів в освітньому процесі по формуванню предметних,самоосвітніх ,полікультурних компетентностей.
Форми роботи з одарованими учнями в школі-інтернаті спортивного профілю:
• Проблемні завдання на уроці
• Метод проектів, “Мозкові штурми”,квести
• Індивідуальні консультації з предмета
• Участь у предметних тижнях
• Участь у конкурсах “Колосок”, «Кенгуру» тощо
• Інтернет - олімпіади
• Радіоефіри
Напрямки роботи: період ( січень 2018- грудень 2018)
-
Оновлення портфоліо для роботи з обдарованими дітьми з метою визначення творчо обдарованих учнів та надання їм необхідної підтримки.
-
Перевірка залучення обдарованих учнів до роботи факультативів та гуртків
-
.Оновлення індивідуальних карток обдарованої дитини .
-
Поповнення інформаційного банку даних про:
-
Інтелектуально обдарованих дітей;
-
Творчо обдарованих дітей;
-
Спортивно обдарованих дітей;
-
Методична рада «Організація шкільних предметних олімпіад та підготовка учнів до участі в районних олімпіадах, конкурсах».
-
Коригування алгоритму психолого-педагогічного супроводу для роботи з обдарованими учнями.
-
Моніторинг участі вчителів у методичній, науковій роботі та роботі з обдарованими дітьми.
-
Розробка і впровадження в практику ряду методик діагностики обдарованих учнів з метою виявлення природних здібностей у різних сферах творчої діяльності.
-
Розробка завдань до шкільного етапу предметних олімпіад.
-
Навчання обдарованих дітей навичкам психологічної стабільності та психорегуляції.
-
Мікродослідження в класах (тестування) «Обдарована дитина».
-
Уточнення списків здібних та обдарованих учнів.
-
Аналіз аналізу стартового моніторингу якості знань з предметів.
-
Робота з батьками здібних та обдарованих учнів (індивідуальні бесіди, рекомендації, анкетування).
-
Інтернет-олімпіади, шкільні предметні олімпіади та конкурси , їх аналіз. Підготовча робота до міських етапів.
-
Індивідуально-групові заняття з переможцями І (шкільного) туру Всеукраїнських учнівських олімпіад та конкурсів: імені П. Яцика та знавців творчості Т.Шевченка.
-
Предметні тижні (згідно з планом роботи школи- інтернату.
-
Завдання по формуванню самоосвітніх компетентностей учнів
-
Участь у міських етапах олімпіад, конкурсі ім. П. Яцика, знавців творчості Т. Шевченка, Обласних етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад,
-
Тижні МО СГД та ПМД.
-
Індивідуальні консультації, спрямовані на розвиток креативних здібностей.(згідно графіка.
-
Аналіз підсумків предметних олімпіад, конкурсів.
Рейтингова робота з основних базових предметів.
-
Оформлення портфоліо досягнень учнів.
-
Аналіз результатів проміжного моніторингу якості знань з базових дисциплін.
-
Визначення рейтингу класних колективів за навчальні семестри.
Свято «Останнього дзвоника». Визначення переможців за номінаціями:
« Переможці Чемпіонату світу з 9 відділень спорту»;
« Переможці Чемпіонату Європи з 9 відділень спорту»;
« Переможці Чемпіонату Украіни з 9 відділень спорту»;
« Переможці обласних,міських змагань з 9 відділень спорту»;