План "Робота з обдарованими учнями"

Про матеріал
Організація освітнього процесу в школі-інтернаті спортивного профілю має специфічні умови в роботі зі здібними учнями по формуванню полікультурних,самоосвітніх.предметних компетентностей
Перегляд файлу

План

роботи   зі здібними та обдарованими дітьми в КЗ «ЗСЗШІСП»ЗОР

2018 рік

Мета роботи:

•-                 пошук талановитих дітей та їх розвиток;

•-                 створення оптимальних умов для розвитку особистості та її нахилів;

•-                 вдосконалення системи роботи з обдарованими учнями спортивного профілю;

                 урок як форма організації учнів в освітньому процесі  по формуванню предметних,самоосвітніх ,полікультурних компетентностей.

Форми роботи з одарованими учнями в школі-інтернаті  спортивного профілю:

  • Дистанційне навчання

• Проблемні завдання на уроці

• Метод проектів, “Мозкові штурми”,квести

Індивідуальні  консультації з предмета

Участь у предметних тижнях

• Участь у конкурсах “Колосок”, «Кенгуру» тощо

  Інтернет - олімпіади

• Радіоефіри

Напрямки роботи: період ( січень  2018- грудень 2018)

  • Оновлення  портфоліо для роботи з обдарованими дітьми з метою визначення творчо обдарованих учнів та надання їм необхідної підтримки.
  • Перевірка залучення обдарованих учнів до роботи факультативів та гуртків
  • .Оновлення  індивідуальних карток обдарованої дитини .
  • Поповнення  інформаційного банку даних про:
  • Інтелектуально обдарованих дітей;
  • Творчо обдарованих дітей;
  • Спортивно обдарованих дітей;
  • Методична рада «Організація  шкільних предметних олімпіад та підготовка учнів до участі в  районних  олімпіадах, конкурсах».
  • Коригування  алгоритму психолого-педагогічного супроводу для роботи з обдарованими учнями.
  • Моніторинг участі вчителів у методичній, науковій роботі та роботі з обдарованими дітьми.
  • Розробка і впровадження в практику ряду методик діагностики обдарованих учнів з метою виявлення природних здібностей у різних сферах творчої діяльності.
  • Розробка завдань до шкільного етапу предметних олімпіад.
  • Навчання обдарованих дітей навичкам психологічної стабільності та психорегуляції.
  •     Мікродослідження в класах (тестування) «Обдарована дитина».
  • Уточнення списків здібних та обдарованих учнів.
  • Аналіз аналізу стартового моніторингу якості знань з предметів.
  •    Робота з батьками здібних та обдарованих учнів (індивідуальні бесіди,  рекомендації, анкетування).
  •   Інтернет-олімпіади, шкільні предметні олімпіади  та конкурси , їх аналіз. Підготовча робота до міських етапів.
  •     Індивідуально-групові заняття з переможцями І (шкільного) туру Всеукраїнських учнівських олімпіад  та конкурсів: імені П. Яцика та знавців творчості Т.Шевченка.
  •     Предметні тижні (згідно з  планом  роботи  школи- інтернату.
  •     Завдання по формуванню самоосвітніх компетентностей учнів
  •    Участь у міських етапах олімпіад, конкурсі ім. П. Яцика,  знавців творчості Т. Шевченка,     Обласних етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад,
  •       Тижні МО СГД та ПМД.
  •     Індивідуальні консультації, спрямовані на розвиток  креативних здібностей.(згідно графіка.
  •     Аналіз підсумків  предметних олімпіад,  конкурсів.

   Рейтингова робота з основних базових предметів.

  •    Оформлення портфоліо досягнень учнів.
  •     Аналіз результатів проміжного моніторингу якості знань з базових дисциплін.
  •    Визначення рейтингу класних колективів за навчальні семестри.

               Свято «Останнього дзвоника». Визначення переможців за номінаціями:

  • ЗІРКИ СПОРТУ

        « Переможці Чемпіонату світу з 9 відділень спорту»;

        « Переможці Чемпіонату Європи з 9 відділень спорту»;

       « Переможці Чемпіонату Украіни з 9 відділень спорту»;

         « Переможці обласних,міських змагань з 9 відділень спорту»;

  • ІНТЕЛЕКТУАЛИ

   

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку