Орієнтовний розподіл освітнього матеріалу
(П’ятий рік життя)
Тематика ситуативного спілкування |
Лексичний матеріал |
Мовленнєві зразки |
Говоріння та аудіювання
|
Соціокультурна компетенція |
Мистецький компонент |
Організаційний вокабуляр |
1. Це я / It 's me |
Greetings: Hello! Hello, Mister/ Miss/ Missis Hi! Goodbye! Bye bye! nice please
|
- Hello! What is you name?
- Hello! I'm / My name is [Ann]?
|
Сприймають на слух та розуміють організаційний вокабуляр з опорою на наочність та/або дії вчителя.
|
Особливості привітання, знайомства, звертання та прощання англійською мовою.
|
Самопрезентація. |
Stand up, please!
Sit down, please!
|
Pronouns: I, you How old? Sorry. Thank you.
|
- Nice to meet you. - Nice to meet you too.
|
Сприймають на слух та розуміють основні лексичні одиниці на рівні слова вимовлені чітко та повільно.
|
Етикет роботи у парі / групі
|
Самопрезентація. |
Stand up, please!
Sit down, please!
|
|
Numbers: 1-5
|
|
Слухання та створення діалогів (2-3 короткі репліки) |
Вживання мовних кліше.
|
Самопрезентація з використанням малюнка. |
Everyone repeat after me!
Come here, please!
Listen! Look!
Say it quietly / loudly, please!
|
|
Feelings: fine |
- How are you? - I am [fine]. |
Розуміють окремі слова та фрази у коротких простих піснях, віршах або чатах, що базуються на попередньо засвоєному усному матеріалі. |
Формування навичок: - Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести) |
Самопрезентація з використанням малюнка. |
Draw yourself, please!
Take a pencil, please!
Clean up, please! |
|
2. Мої іграшки / My toys |
Toys: doll, ball, puzzle, teddy bear, robot, yo-yo, toy box
|
- What is it? - It’s a [car].
|
Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, іграшок, числа, прийменники місця та вказують на відповідні об’єкти.
|
Формування навичок:
- розрізняти особливості звертання до людей різних вікових категорій;
|
Змішування кольорів, малювання пальчиками |
Hello, friends!
Come in, please!
Let’s play a game / clap / sing / paint!
Come here, please!
That’s right!
|
Colours: Red, blue, green, yellow
|
- What colour is it? - It’s red.
|
Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
|
Змішування кольорів |
Let’s make a circle!
Close your eyes, please!
Help me!
Thank you!
Sorry!
Stand up, please!
Sit down, please!
|
|
Numbers: 1-5 (revision) |
|
Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.
|
- Вживати та етикетні форми спілкування з дорослими та однолітками;
|
Змішування кольорів |
Everyone repeat after me!
Come here, please!
Listen! Look! Say it quietly / loudly, please!
|
|
Preposition of place: In, on
|
- Where is it? - It’s [in/on] the toy box. |
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком. |
- Впізнавати імена людей, що схожі до звучання імен у рідній мові;
- Етикет роботи у парі / групі
|
Змішування кольорів, малювання пальчиками |
Draw yourself, please!
Take a pencil, please!
Clean up, please!
Take a pencil, please!
Clean up, please! |
|
3. Я люблю тварин / I like animals |
Animals: bird, cat, dog, fish, fox, frog
|
- Is it a [cat]? - Yes. /.No.
- What is it? - It’s a [cat].
|
Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, тварин, числа, та вказують на відповідні об’єкти.
|
Формування навичок:
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
|
Ліплення улюбленої тварини. |
Stand up, please!
Sit down, please!
Everyone repeat after me!
Come here, please!
|
Colours: Brown, black
|
- What’s colour is it?. - It’s [pink]. |
Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.
|
- Етикет роботи у парі / групі;
|
Ліплення улюбленої тварини. |
Listen! Look!
Say it quietly / loudly, please!
Draw yourself, please!
|
|
Numbers: 6-7
|
- How many [cat’s] do you have? - I have [2] [cat’s].
|
Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.
|
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком. |
Ліплення улюбленої тварини. |
Take a pencil, please!
Clean up, please!
Stop / Start [jumping], please !
|
|
I like animals |
- What’s animals do you like? - I like [birds].
|
|
- розрізняти домашніх улюбленців та диких тварин
|
Ліплення улюбленої тварини. Її опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
Give me high five!
Good job!
Find something [white], please!
|
|
4. Моє тіло / My Body |
Body: eyes, ears, mouth, lips, nose, hair
|
- It is a / [my body].
It is big / small. - Yes. /.No.
|
Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, частин тіла, числа, прикметники та вказують на відповідні об’єкти.
|
Формування навичок:
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
- Етикет роботи у парі / групі;
|
Малюнок фантастичної істоти. Її опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
Stand up, please!
Sit down, please!
Everyone repeat after me!
Come here, please!
Listen! Look!
Say it quietly / loudly, please!
Draw yourself, please!
Take a pencil, please!
Clean up, please! |
My Body
|
- That’s me. |
Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.
Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести); |
Малюнок фантастичної істоти. Її опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
Can you see it?
Don’t [look], please!
Well, done!
|
|
Colours: orange, grey
|
(- What’s colour is your [eyes]?. - It’s [grey].) |
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
|
Малюнок фантастичної істоти. Її опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
Clap your hands!
Stomp your feet!
Shake your hands!
Wiggle your fingers!
Blink your eyes!
|
|
Numbers: 8-10
|
- How many [eyes] do you have? - I have [2] [eyes].
|
Складають короткий монолог (2-3 простих речення) |
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
- Етикет роботи у парі / групі;
|
Малюнок фантастичної істоти. Її опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
Pat your knees!
Can you [clap your hands] / stomp your feet / shake your hands? |
|
5. Фігури / Shapes |
Shapes: triangle, circle, square |
- What is this? - It’s a [circle].
- Is it a [big]? - Yes. /.No.
|
Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, фігур, числа, та вказують на відповідні об’єкти.
|
Формування навичок:
- розрізняти особливості звертання до людей різних вікових категорій;
|
Створення фігури з використанням танграму. Її опис з використанням активних мовленнєвих зразків.
|
Stand up, please!
Sit down, please!
|
- How many [triangles] [do you have]? |
- How many [triangles] [do you have]? |
Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.
Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
|
Створення фігури з використанням танграму. Її опис з використанням активних мовленнєвих зразків.
|
Everyone repeat after me!
|
|
- What’s shape doyou like?.
|
- What’s shape doyou like?.
|
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.
|
- Вживати та етикетні форми спілкування з дорослими та однолітками;
|
Створення фігури з використанням танграму. Її опис з використанням активних мовленнєвих зразків.
|
Come here, please!
Listen! Look!
Say it quietly / loudly, please!
Draw yourself, please! |
|
- I like a [circle].
|
- I like a [circle].
|
Складають короткий монолог (2-3 простих речення) |
- Впізнавати імена людей, що схожі до звучання імен у рідній мові;
- Етикет роботи у парі / групі
|
Створення фігури у просторі. |
Take a pencil, please!
Are you ready?
Make [circles] in the air! |
|
6. Моя родина / My family |
Family: mum, dad, sister, brother
|
- Who’s this - This is my [sister].
|
Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, членів родини, числа, та вказують на відповідні об’єкти.
|
Формування навичок:
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести)
|
Інсценізація казки |
Stand up, please!
Sit down, please!
Everyone repeat after me!
|
Pronouns: her, his, my, he, she
|
- What’s [his /her] name? - [His / her] name is __ .
|
Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.
Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести) |
Інсценізація казки |
Come here, please!
Listen! Look!
Say it quietly / loudly, please!
Draw yourself, please!
|
|
My family |
- That’s me
|
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести) |
Інсценізація казки |
Take a pencil, please!
Clean up, please!
Are you ready?
Be nice, please!
|
|
Instsenization of the fairy tale |
|
Складають короткий монолог (2-3 простих речення) |
- Етикет роботи у парі / групі;
|
Інсценізація казки |
Put your things away!
Take your scissors!
Tell us about your family, please! |
|
7. Мій сад / My Garden |
Nature: tree, grass, flower, nest, bug, leaf
|
- What’s [this/that]? - [This/that]is a [flower].
|
Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, прийменників, вказівних займенників, числа, об’єкти природи та вказують на відповідні об’єкти.
|
Формування навичок:
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).
- Етикет роботи у парі / групі.
|
Проведення квесту “Garden”. |
Stand up, please!
Sit down, please!
Everyone repeat after me!
Come here, please!
Listen! Look!
|
Colours: white, pink, purple
|
- What colour is it? - It is [purple].
|
Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести). |
Проведення квесту “Garden”. |
Say it quietly / loudly, please!
Draw yourself, please!
Take a pencil, please!
|
|
Demonstratives: this, that
|
- This is [my/his/her] [flower].
|
Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).
|
Проведення квесту “Garden”. |
Clean up, please!
Are you ready?
Take your glue stick!
|
|
Prepositions of place: under
|
- Where is a [bug]?. - It is under a [leaf]. |
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.
Складають короткий монолог (2-3 простих речення) |
- Етикет роботи у парі / групі. |
Проведення квесту “Garden Scavenger Hunt”. |
Guess what I have?
Are you excited to know what I have? |
|
8. Ми на пікнику / We’re on the Picnic |
Fruit and Vegetables: apple, banana, orange, lemon, tomato
|
- It is an [apple]. - I want an [apple].
|
Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, їжи, прикметників, числа та вказують на відповідні об’єкти.
|
Формування навичок:
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).
- Етикет роботи у парі / групі.
|
Розмальовування камінчиків гальки. |
Stand up, please!
Sit down, please!
Everyone repeat after me!
Come here, please!
Listen! Look! |
Food: cake, milk, juice, lemonade
|
- Do you like [cakes]? - I don’t like [milk].
|
Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести). |
Розмальовування камінчиків гальки. |
Say it quietly / loudly, please!
Draw yourself, please!
Take a pencil, please!
|
|
Adjectives: hungry, thirsty
|
- Can I have a/an [banana]? - Here you are. - Thank you.
|
Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).
|
Розмальовування камінчиків гальки. |
Clean up, please!
Are you ready?
|
|
We’re on the Picnic
|
- I am thirsty. - Here are some milk. |
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.
Складають короткий монолог (2-3 простих речення) |
- Етикет роботи у парі / групі. |
Розмальовування камінчиків гальки. Її опис із вживанням активних мовленнєвих зразків. |
Don’t fight, please!
Take one pebble, please! |
|
9. Мої почуття / My Feelings |
Feelings: happy, sad, angry, hungry, thirsty
|
- What’s [this/that]? - [This/that]is a [flower].
|
Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, прийменників, вказівних займенників, числа, об’єкти природи та вказують на відповідні об’єкти.
|
Формування навичок:
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).
- Етикет роботи у парі / групі.
|
Розігрування емоцій на музичних інструментах. Його коментар із вживанням активних мовленнєвих зразків. |
Stand up, please!
Sit down, please!
Everyone repeat after me!
Come here, please!
Listen! Look!
|
My Feelings
|
- What colour is it? - It is [purple].
|
Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести). |
Розігрування емоцій на музичних інструментах. Його коментар із вживанням активних мовленнєвих зразків. |
Say it quietly / loudly, please!
Draw yourself, please!
Take a pencil, please!
|
|
Music instruments: Drums, triangle, piano
|
- This is [my/his/her] [flower].
|
Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).
|
Розігрування емоцій на музичних інструментах. Його коментар із вживанням активних мовленнєвих зразків. |
Clean up, please!
Are you ready?
|
|
Playing of emotions
|
- Where is a [bug]?. - It is under a [leaf]. |
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.
Складають короткий монолог (2-3 простих речення) |
- Етикет роботи у парі / групі. |
Розігрування емоцій на музичних інструментах. Його коментар із вживанням активних мовленнєвих зразків. |
Show your feelings using a [drum], please!
Girls repeat after me!
Boys repeat after me!
|