Орієнтовний розподіл освітнього матеріалу гуртку англійської мови Tip-Top English (П’ятий рік життя).

Про матеріал
Орієнтовний розподіл освітнього матеріалу гуртку англійської мови Tip-Top English (П’ятий рік життя). (При оформленні матеріалу використана програма "Дитина", Київ, 2020 рік.
Перегляд файлу

Орієнтовний розподіл освітнього матеріалу

(П’ятий рік життя)

Тематика

ситуативного

спілкування

Тиждень / Підтема/ Дата

Лексичний матеріал

Мовленнєві зразки

Говоріння та аудіювання

 

 

Соціокультурна компетенція

Мистецький компонент

Організаційний вокабуляр

1. Це я /

 It 's me

I.  Введення нового матеріалу

Greetings:

Hello!

Hello, Mister/ Miss/ Missis

Hi!

Goodbye!

Bye bye!

nice

please

 

 

- Hello! What is you name?

 

- Hello! I'm / My name is [Ann]?

 

 

 

 

Сприймають на слух та розуміють організаційний вокабуляр з опорою на наочність та/або дії вчителя.

 

 

 

 

 

Особливості привітання, знайомства, звертання та прощання англійською мовою.

 

 

 

Самопрезентація.

Stand up, please!

 

Sit down, please!

 

 

 

II.  Тренування у спілкуванні

Pronouns:

I, you

How old?

Sorry.

Thank you.

 

- Nice to meet you.

- Nice to meet you too.

 

Сприймають на слух та розуміють основні лексичні одиниці на рівні слова вимовлені чітко та повільно.

 

Етикет роботи у парі / групі

 

 

Самопрезентація.

Stand up, please!

 

Sit down, please!

 

III.  Тренування у спілкуванні

Numbers:

1-5

 

 

Слухання та створення діалогів (2-3 короткі репліки)

Вживання мовних кліше.

 

Самопрезентація з використанням малюнка.

Everyone repeat after me!

 

Come here, please!

 

Listen! Look!

 

Say it quietly / loudly, please!

 

IV. Практика спілкування

Feelings:

fine

- How are you?

- I am [fine].

Розуміють окремі слова та фрази у коротких простих піснях, віршах або чатах, що базуються на попередньо засвоєному усному матеріалі.

Формування навичок:

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести)

Самопрезентація з використанням малюнка.

Draw yourself, please!

 

Take a pencil, please!

 

Clean up, please!

2. Мої іграшки /  My toys

I.  Введення нового матеріалу

Toys:

doll, ball, puzzle, teddy bear, robot, yo-yo, toy box

 

 

 

 

 

- What is it?

- It’s a [car].

 

 

 

 

 

Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, іграшок, числа, прийменники місця та вказують на відповідні об’єкти.

 

 

 

 

Формування навичок:

 

- розрізняти особливості звертання до людей різних вікових категорій;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Змішування кольорів, малювання пальчиками

Hello, friends!

 

Come in, please!

 

Let’s play a game / clap  / sing / paint!

 

Come here, please!

 

That’s right!

 

 

 

 

 

II.  Тренування у спілкуванні

Colours:

Red, blue, green, yellow

 

- What colour is it?

- It’s red.

 

Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);

 

 

Змішування кольорів

Let’s make a circle!

 

Close your eyes, please!

 

Help me!

 

Thank you!

 

Sorry!

 

Stand up, please!

 

Sit down, please!

 

III.  Тренування у спілкуванні

Numbers:

1-5 (revision)

 

Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.

 

- Вживати та етикетні форми спілкування з дорослими та однолітками;

 

Змішування кольорів

Everyone repeat after me!

 

Come here, please!

 

Listen! Look!

Say it quietly / loudly, please!

 

IV. Практика спілкування

Preposition of place:

In, on

 

- Where is it?

- It’s [in/on] the toy box.

Розуміють,  реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.

- Впізнавати імена людей, що схожі до звучання імен у рідній мові;

 

- Етикет роботи у парі / групі

 

Змішування кольорів, малювання пальчиками

Draw yourself, please!

 

Take a pencil, please!

 

Clean up, please!

 

 

Take a pencil, please!

 

Clean up, please!

3. Я люблю тварин  /

  I like animals

I.  Введення нового матеріалу

Animals:

bird, cat, dog, fish, fox, frog

 

 

 

 

 

- Is it a [cat]?

- Yes. /.No.

 

- What is it?

- It’s a [cat].

 

 

 

 

 

 

Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, тварин, числа, та вказують на відповідні об’єкти.

 

 

 

 

Формування навичок:

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);

 

 

 

Ліплення улюбленої тварини.

Stand up, please!

 

Sit down, please!

 

Everyone repeat after me!

 

Come here, please!

 

 

 

 

II.  Тренування у спілкуванні

Colours:

Brown, black

 

- What’s colour is it?.

- It’s [pink].

Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.

 

-  Етикет роботи у парі / групі;

 

 

Ліплення улюбленої тварини.

Listen! Look!

 

Say it quietly / loudly, please!

 

Draw yourself, please!

 

III.  Тренування у спілкуванні

Numbers:

6-7

 

- How many [cat’s] do you have?

- I have [2] [cat’s].

 

Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.

 

Розуміють,  реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.

Ліплення улюбленої тварини.

Take a pencil, please!

 

Clean up, please!

 

Stop  / Start [jumping], please ! 

 

IV. Практика спілкування

I like animals

- What’s animals do you like?

- I like [birds].

 

 

- розрізняти домашніх улюбленців та диких тварин

 

Ліплення улюбленої тварини. Її опис із вживанням активних мовленнєвих зразків

 

Give me high five!

 

Good job!

 

Find something [white], please!

 

 4. Моє тіло /  My Body

I.  Введення нового матеріалу

Body:

eyes, ears, mouth, lips, nose, hair

 

 

 

 

- It is a / [my body].

 

It is big / small.

- Yes. /.No.

 

 

 

 

 

 

Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, частин тіла, числа, прикметники та вказують на відповідні об’єкти.

 

 

 

 

Формування навичок:

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);

 

-  Етикет роботи у парі / групі;

 

 

 

Малюнок фантастичної істоти.

Її опис із вживанням активних мовленнєвих зразків

Stand up, please!

 

Sit down, please!

 

Everyone repeat after me!

 

Come here, please!

 

Listen! Look!

 

Say it quietly / loudly, please!

 

Draw yourself, please!

 

Take a pencil, please!

 

Clean up, please!

II.  Тренування у спілкуванні

My Body

 

- That’s me.

Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.

 

Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);

Малюнок фантастичної істоти.

Її опис із вживанням активних мовленнєвих зразків

Can you see it?

 

Don’t [look], please!

 

Well, done!

 

III.  Тренування у спілкуванні

Colours:

orange, grey

 

(- What’s colour is your [eyes]?.

- It’s [grey].)

Розуміють,  реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);

 

 

Малюнок фантастичної істоти.

Її опис із вживанням активних мовленнєвих зразків

Clap your hands!

 

Stomp your feet!

 

Shake your hands!

 

Wiggle your fingers!

 

Blink your eyes!

 

IV. Практика спілкування

Numbers:

8-10

 

- How many [eyes] do you have?

- I have [2] [eyes].

 

Складають короткий монолог (2-3 простих речення)

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);

 

-  Етикет роботи у парі / групі;

 

Малюнок фантастичної істоти.

Її опис із вживанням активних мовленнєвих зразків

Pat your knees!

 

 

Can you [clap your hands]  / stomp your feet / shake your hands?

5. Фігури

 /  Shapes

I.  Введення нового матеріалу

Shapes:

triangle, circle, square

- What is this?

- It’s a [circle].

 

- Is it a [big]?

- Yes. /.No.

 

 

 

 

 

 

 

Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, фігур, числа, та вказують на відповідні об’єкти.

 

 

 

Формування навичок:

 

- розрізняти особливості звертання до людей різних вікових категорій;

 

 

 

 

Створення фігури з використанням  танграму.

 Її опис з використанням активних мовленнєвих зразків.

 

 

Stand up, please!

 

Sit down, please!

 

 

II.  Тренування у спілкуванні

- How many [triangles] [do you have]?

- How many [triangles] [do you have]?

Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.

 

Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.

 

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);

 

Створення фігури з використанням  танграму.

 Її опис з використанням активних мовленнєвих зразків.

 

Everyone repeat after me!

 

 

III.  Тренування у спілкуванні

- What’s shape doyou like?.

 

- What’s shape doyou like?.

 

Розуміють,  реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.

 

- Вживати та етикетні форми спілкування з дорослими та однолітками;

 

 Створення фігури з використанням  танграму.

 Її опис з використанням активних мовленнєвих зразків.

 

Come here, please!

 

Listen! Look!

 

Say it quietly / loudly, please!

 

Draw yourself, please!

IV. Практика спілкування

- I like a [circle].

 

- I like a [circle].

 

Складають короткий монолог (2-3 простих речення)

- Впізнавати імена людей, що схожі до звучання імен у рідній мові;

 

- Етикет роботи у парі / групі

 

Створення фігури у просторі.

Take a pencil, please!

 

Are you ready?

 

Make [circles] in the air!

6. Моя родина  / My family

I.  Введення нового матеріалу

Family:

mum, dad, sister, brother

 

 

- Who’s this

- This is my [sister].

 

 

 

 

 

Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, членів родини, числа, та вказують на відповідні об’єкти.

 

 

 

 

 

Формування навичок:

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести)

 

 

Інсценізація казки

Stand up, please!

 

Sit down, please!

 

Everyone repeat after me!

 

 

 

 

II.  Тренування у спілкуванні

Pronouns:

her, his, my, he, she

 

- What’s [his  /her] name?

- [His / her]  name is __ .

 

Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.

 

Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести)

Інсценізація казки

Come here, please!

 

Listen! Look!

 

Say it quietly / loudly, please!

 

Draw yourself, please!

 

III.  Тренування у спілкуванні

My family

- That’s me

 

Розуміють,  реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести)

Інсценізація казки

Take a pencil, please!

 

Clean up, please!

 

Are you ready?

 

Be nice, please!

 

IV. Практика спілкування

Instsenization of the fairy tale

 

Складають короткий монолог (2-3 простих речення)

-  Етикет роботи у парі / групі;

 

Інсценізація казки

Put your things away!

 

Take your scissors!

 

Tell us about your family, please!

7. Мій сад  / My Garden

I.  Введення нового матеріалу

Nature:

tree, grass, flower, nest, bug, leaf

 

 

- What’s [this/that]?

- [This/that]is a [flower].

 

 

 

Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, прийменників, вказівних займенників, числа, об’єкти природи та вказують на відповідні об’єкти.

 

 

 

Формування навичок:

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).

 

-  Етикет роботи у парі / групі.

 

Проведення квесту  “Garden”.

Stand up, please!

 

Sit down, please!

 

Everyone repeat after me!

 

Come here, please!

 

Listen! Look!

 

 

 

 

II.  Тренування у спілкуванні

Colours:

white, pink, purple

 

 

- What colour is it?

- It is [purple].

 

 

Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).

Проведення квесту  “Garden”.

Say it quietly / loudly, please!

 

Draw yourself, please!

 

Take a pencil, please!

 

III.  Тренування у спілкуванні

Demonstratives:

this, that

 

 

- This is [my/his/her] [flower].

 

 

 

 

Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).

 

Проведення квесту  “Garden”.

Clean up, please!

 

Are you ready?

 

Take your glue stick!

 

IV. Практика спілкування

Prepositions of place:

under

 

- Where is a [bug]?.

- It is under a [leaf].

Розуміють,  реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.

 

Складають короткий монолог (2-3 простих речення)

-  Етикет роботи у парі / групі.

Проведення квесту  “Garden Scavenger Hunt”.

Guess what I have?

 

Are you excited to know what I have?

8. Ми на пікнику  / We’re on the Picnic

I.  Введення нового матеріалу

Fruit and Vegetables:

apple, banana, orange, lemon, tomato

 

 

- It is an [apple].

- I want an [apple].

 

 

 

Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, їжи, прикметників, числа та вказують на відповідні об’єкти.

 

 

 

Формування навичок:

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).

 

-  Етикет роботи у парі / групі.

 

Розмальовування камінчиків гальки.

Stand up, please!

 

Sit down, please!

 

Everyone repeat after me!

 

Come here, please!

 

Listen! Look!

II.  Тренування у спілкуванні

Food:

cake, milk, juice, lemonade

 

 

- Do you like [cakes]?

- I don’t like [milk].

 

 

Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).

Розмальовування камінчиків гальки.

Say it quietly / loudly, please!

 

Draw yourself, please!

 

Take a pencil, please!

 

III.  Тренування у спілкуванні

Adjectives:

hungry, thirsty

 

 

- Can I have a/an [banana]?

- Here you are.

- Thank you.

 

 

 

Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).

 

Розмальовування камінчиків гальки.

Clean up, please!

 

Are you ready?

 

 

IV. Практика спілкування

We’re on the Picnic

 

- I am thirsty.

- Here are some milk.

Розуміють,  реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.

 

Складають короткий монолог (2-3 простих речення)

-  Етикет роботи у парі / групі.

Розмальовування камінчиків гальки.

Її опис із вживанням активних мовленнєвих зразків.

Don’t fight, please!

 

Take one pebble, please!

9. Мої  почуття  / My Feelings

I.  Введення нового матеріалу

Feelings:

happy, sad, angry, hungry, thirsty

 

 

- What’s [this/that]?

- [This/that]is a [flower].

 

 

 

Сприймають на слух та розуміють назви кольорів, прийменників, вказівних займенників, числа, об’єкти природи та вказують на відповідні об’єкти.

 

 

 

Формування навичок:

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).

 

-  Етикет роботи у парі / групі.

 

Розігрування емоцій на музичних інструментах. Його коментар із вживанням активних мовленнєвих зразків.

Stand up, please!

 

Sit down, please!

 

Everyone repeat after me!

 

Come here, please!

 

Listen! Look!

 

 

 

 

II.  Тренування у спілкуванні

My Feelings

 

- What colour is it?

- It is [purple].

 

 

Сприймають на слух діалог 2-3 короткі репліки з його повним розумінням.

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).

Розігрування емоцій на музичних інструментах. Його коментар із вживанням активних мовленнєвих зразків.

Say it quietly / loudly, please!

 

Draw yourself, please!

 

Take a pencil, please!

 

III.  Тренування у спілкуванні

Music instruments:

Drums, triangle, piano

 

 

- This is [my/his/her] [flower].

 

 

 

 

Розігрують діалог на 2-3 репліки в парі.

 

- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).

 

Розігрування емоцій на музичних інструментах. Його коментар із вживанням активних мовленнєвих зразків.

Clean up, please!

 

Are you ready?

 

 

IV. Практика спілкування

Playing of emotions

 

- Where is a [bug]?.

- It is under a [leaf].

Розуміють,  реагують та відповідають на прості запитання одним словом/мовленнєвим зразком.

 

Складають короткий монолог (2-3 простих речення)

-  Етикет роботи у парі / групі.

Розігрування емоцій на музичних інструментах. Його коментар із вживанням активних мовленнєвих зразків.

Show your feelings using a [drum], please!

 

Girls repeat after me!

 

Boys repeat after me!

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Чернявська Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Feoktistova Liana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 серпня 2021
Переглядів
1830
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку