Урок призначений для оцінювання знань учнів із тем "Орієнтування на місцевості" та "Способи зображення Землі". Завдання різного рівня складнощів відповідно до знань учнів
Контрольна робота «Орієнтування на місцевості. Способи зображення Землі.»
Рівень І (1 б/запитання)
1. Частина земної поверхні, яку ми можемо охопити оком під час спостереження– це…
а) лінія горизонту б) горизонт в) місцевість г)краєвид
2. Прилад для визначення сторін горизонту це
а) компас б) смартфон в) GPS г) нівелір
3. Іменований масштаб в 1 см 25 км це
а) 1:2500000 б) 1:250000 в) 1:25000 г) 1:25000000
4.Коли о півдні ви орієнтуєтесь за сонцем, то на північ вказуватиме
а) ліва рука б) права рука в) спина г) тінь
5.Знайдіть зайвий масштаб
а) в 1 см 300 м б) в 1 см 8 км в) в 1 см 65 км г) 1:25000000
Рівень ІІ (2 б/запитання)
1.Накресли лінії і підпиши основні та проміжні сторони горизонту.
2.Намалюй умовні знаки:
мішаний ліс;______ плодовий сад;________ озеро; _____ луки;____
Рівень ІІІ (2 б/запитання)
1.За поданим планом і масштабом визнач дійсні розміри городу та його площу.
Масштаб: в 1 см – 10 м
Довжина городу: ___________ .
Ширина городу: ___________ .
Рівень IV (3 б/запитання)
1.Діана вирушила потягом із Луцька до Львова. Швидкість потяга складала 60 км/год. Поїздка тривала 2,5 год. Зобразіть дорогу дівчини відрізком на папері для цього скористайтесь масштабом 1:1500000.