Орігамі. Жаб'ячі перегони

Про матеріал
Сьогодні в нас незвичайний урок. Ми повинні поділитись на математиків, інформатиків, фізиків та трудовиків на одному уроці, тепер так я будуть називати наші групи. Трудовики, будуть працювати з папером. Інформатики – знімати та монтувати відеоролик, фізики – вимірювати, математики – розраховувати. (учні діляться на групи).
Перегляд файлу

Підготувала вчитель математики та інформатики

Глушко Тетяна Сергіївна

Тема: Орігамі. Жаб’ячі перегони.

Мета:

навчальна - навчити виготовляти виріб  з паперу в техніці  оригамі;  повторити означення швидкості та її одиниці вимірювання, роботу з мультимедійною програмою;

розвивальна - розвивати творчі здібності, уяву і мислення на занятті, спостережливість, акуратність та уважність у роботі;

виховна - виховувати працелюбність, естетичні смаки.

Тип заняття: інтерактивне - комбіноване (засвоєння нових знань, умінь, навичок, формування практичних умінь і навичок, узагальнення та повторення).

Методи: словесні, наочні, практичні, досдідні, інтерактивні, мультимедійні.

Форма заняття: групова, фронтальна.

Обладнання: папір формату А4, ножиці, телефон, лінійка, мультимедійна презентація, музичний супровід, гарний настрій.

Опис заняття

І. Організаційна частина

Вчитель:

Сьогодні в нас незвичайний урок математики. Ми повинні поділитись на математиків, інформатиків, фізиків та трудовиків на одному уроці, тепер так я  будуть називати наші групи.

Трудовики, будуть працювати з папером. Інформатики – знімати та монтувати відеоролик, фізики – вимірювати, математики – розраховувати. (учні діляться на групи).

ІІ. Основна частина

 Вчитель:

 Орігамі – це дивовижне мистецтво складання різноманітних фігурок з паперу. Умільці оригамі здатні звичайний аркуш паперу перетворити на прекрасного лебедя, квітку чи фантастичну істоту. Ми ж будемо сьогодні аркуш перетворювати на жабку, використовуючи покрокову інструкцію (малюнок 1).

 Далі учні виготовляють жабку. Поки  учні - трудовики виготовляють жабок, фізики - готують «поле»  для перегонів, а саме готують табличку «старт», розкладають лінійки. Інформатики  в цей час налаштовують телефони для відео зйомки та починають знімають весь процес роботи, а математики - перевіряють готовність всіх груп та придумують ім’я учасникам змагань в перегонах, тобто жабкам.

Як зробити жабу з паперу. Оригамі жаба своїми руками

Малюнок 1

   Інформатики фотографують жабок та додають на ці фото їх імена. Під час уроку, учні виготовили одну жабку на ім’я   Спраут, а іншу – Томоє. Далі на малюнку 2 та малюнку.3 фото з результатом роботи групи інформатиків та трудовиків.

  В цей час фізики підготували «поле»  для перегонів з табличкою «старт», математики налаштували секундомір в телефоні, трудовики налаштували своїх учасників змагань Спраута та Томоє, інформатики все зафіксували (малюнок 4).

 

 

 

 

 

 Починаються перегони.  Фізики виставляють секундомір в телефоні на 5 секунд, трудовики починають рухати жабки, інформатики все знімають. Після зупинки секундоміра, фізики вимірюють шлях, який прострибали жабки. Математики пригадують формулу для обчислення шляху та записують отримані результати, перевіряють одиниці вимірювання. Обчислюють V1  та V2 , тобто швидкість Спраута та Томоє  (малюнок 5).

                                 

 

 

 

Далі, учні аналізують і визначають переможця. Томоє мав більшу швидкість, тому він найспритніший. ТОМОЄ – молодець!!!! Інформатики все зафіксували і почали монтувати відео використовуючи будь який мобільний додаток, що мають в своїх телефонах (малюнок 6).

 

 

 

 

Монтований учнівський відеоролик можна переглянути  за посиланням: https://youtu.be/562gTU39ZB4

III.Заключна частина.

На заздалегідь підготованою вчителем дошці Padlet учні залишають свої враження та коментарі до STEM – уроку.

1. Я навчився ....

2. Я зрозуміла....

3. Мені сподобалось…

IV. Використані джерела

  1. https://padlet.com/dashboard
  2. https://pustunchik.ua/ua/treasure/tools/podelki-iz-bumagi/zhabiache-tsarstvo-origami

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гелешко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
961
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку