Осінні явища в житті рослин.

Про матеріал
Поглибити знання школярів про явища природи;формувати в учнів уявлення про осінні явища в житті рослин , уміння аналізувати , порівнювати , встановлювати причинно – наслідкові зв’ язки між явищами природи , робити висновки ; виховувати потребу в пізнанні природи , проведенні спостережень за рослинами восени ; розвивати кмітливість,спостережливість , мислення . Результати навчання . -Учні називають осінні явища в житті рослин ; -встановлюють причинно-наслідкові зв’ язки між явищами природи ; -проводять прості спостереження за рослинами восени ,досліди .
Перегляд файлу

І . Організаційний  момент

  1. Продзвенів гучний дзвінок .

              Починаємо урок .

  1. Налаштовуємося на позитив.
  2. Ваші  очікування .
  3. Привітання- пісня про осінь і осінні явища .

ІІ  .Повідомлення теми тижня і теми дня

«Осінні явища в природі»

«Осінні явища в житті рослин»

ІІІ Повідомлення літописця

 17 жовтня – Міжнародний день боротьби за ліквідацію злиднів ( бідності )

ІY Повідомлення синоптиків

Висновок : жовтень –явище природи .

Y . Актуалізація опорних знань учнів

  1. Бесіда
  • Які зміни відбуваються в природі ?
  • В неживій природі ?
  • В живій природі ?
  1. Відео про зміни , які сталися в природі .
  2. Докладніше про зміни , які відбуваються в живій природі.
  3. Пригадаємо, що таке жива природа ?

Загадка.Тільки вийдеш з хати,

То зустрінеш нас.

Ми – це сад зелений,

Мт – гаї й діброви,

Ми – це трави й квіти.

Що таке ми , діти ? Рослини.

  • Як  ви здогадались ?

YІ  .Вивчення нового матеріалу

 1.Бесіда з елементами розповіді

- Пригадайте, на які три групи поділяють рослини .

Загадка. Що повітря очищає,

Вдень  від спеки захищає .

Ще й від вітру в час негоди,

Є частиною природи ? Дерево.

  • Яка головна ознака дерева ? Міцний стовбур.
  • А  ще які дві групи рослин знаєте ? Їх ознаки.

YІІ. Фізкультхвилина

«Дерева ,кущі , трав’ янисті рослини»

YІІІ. Продовження вивчення нового матеріалу

  1. Гра «Ми – дослідники».Наш клас – дослідницька лабораторія. Об’ єкт дослідження – листя .

Робота в групах : досліджуємо з яких дерев та кущів листя ?

  1. А чому листя змінює своє забарвлення ? Листопад.

Партнерство.Слово надається Ниценко Олені  і Мозговій Наталії .

Висновок.Пожовтіння листя , жовтень , листопад , дозрівання плодів – осінні явища в житті рослин .

    3.Повідомлення учнів про хвойні дерева .

ІХ. Закріплення знань ,умінь ,навичок .

  1.Робота з підручником – с. 61 .

- Дослідження. Порівняти опале листя клена і каштана.

2.Робота в зошитах – с. 22 .

Свої дослідження запишемо в зошит. Визначимо  спільні і відмінні ознаки.

Х. Підсумок уроку

- Чи сподобався урок ?

- Чи ствердились сподівання ?

Тести.

ХІ. Домашнє завдання с.61, підготувати інформацію на вибір :

-чому восени листя змінює своє забарвлення;

- чому восени опадає листя .

ХІІ. Осінні турботи восени. Мудрі казки тітоньки Сови.

docx
Додано
5 липня 2022
Переглядів
3086
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку