Мета проєкту: Ознайомити учнів з поняттям « осінні народні обряди» та як вони пов’язані з циклом господарювання. Розглянути особливості осінніх календарних традицій рідного краю. Обговорити значення свята Покрови у традиційних джерелах та сьогоденні. Поглибити знання народної обрядовості, традицій пов’язаних з осіннім календарним циклом свят.
Завдання проєкту: Розвивати творчі, аналітичні здібності, логічне мислення учнів; прилучати до народних звичаїв і традицій; виховувати любов до праці, бажання примножувати духовні цінності українського народу;створити базу національної пам’яті у свідомості учнів для подальшої передачі знань наступному поколінню.
Тип проєкту: інформаційний. Учасники проєкту: учні 6 класу. Термін реалізації проєкту: 10.03.2023-20.03.2023 Етапи реалізації проєкту: Визначення тем проєктів, їх мети і головних завдань. Розподіл учнів на групи. Оголошення завдання проєктів по групах. Обговорення змісту проєктів та часу їх виконання. Презентація проєктів.
Обґрунтування актуальності проєкту: нині, коли Україна знаходиться в боротьбі за за самовизначення та самоідентифікацію, важливо як ніколи нагадувати дітям про важливість знання історії та традицій свого народу, що і стане ключем до виховання нового, патріотично налаштованого покоління. Очікувані результати проєкту: залучення дітей до групової роботи, розвивати дослідницькі здібності учнів, отримати нові знання щодо традицій нашої Батьківщини, систематизувати і поглибити їх, виховувати любов до календарних пісень, звичаїв і традицій рідного краю
Висновки1. Учні 6 класу були поділені на 4 групи, в яких готували презентації на теми: «Осіння пора в господарюванні», «Осінній календарно-обрядовий цикл», «Свято Покрови в Україні», «Українські народні пісні осіннього циклу свят». Робота в малих групах допомогла учням поділити загальну тему на менші підтеми, а отже була можливість опрацювати їх більш детально. Групова робота дала можливість усім учням взяти учать у підготовці та опрацюванні матеріалів для уроку. Проєктна робота допомогла дітям розвинути навички спільної роботи, а також навчила знаходити, опрацьовувати та систематизувати інформацію. Також учні мали обмежений час на підготовку презентацій, аби розвинути вміння правильно керувати власним часом.