2x 4297210 RIM WIDE W.CROSS 30x20- Medium Stone Grey 2 x 4184286 TYRE NORMAL WIDEØ43,2 X 22 - Black 2 x 6024581 CABLE 250 MM -Black,Transparent
3x 4297187 CABLE 0,2 M -Black,Transparent 1 x 6008577 SMALL MOTOR -White,Bright Red,MediumStone Grey,Silver Metallic 2 x 6057952 MS 2013 ENGINE -White,Bright Red,MediumStone Grey
MS-EV3, P-BRICK -
1x6009996 White,Transparent,MediumStone Grey,Dark Stone 2 x4142132 TECHNIC 5M BEAM - BrightRed 2 x4495933 TECHNIC 7M BEAM - BrightRed
Grey,Silver Metallic
2x 4192225 TECHNIC 9M BEAM - BrightRed 4 x 4535772 T-BEAM 3X3 W/HOLE Ø4.8- Medium Stone Grey 1 x 4210755 TECHNIC 11M BEAM - DarkStone Grey
4 x 4522935 TECHNIC 13M BEAM -Bright Yellow 4 x 4112282 TECHNIC ANGULAR BEAM4X6 - Black 4 x 4111998 DOUBLE ANGULAR BEAM3X7 45° - Black
8 x 4239601 1/2 BUSH - Bright Yellow 36 x 4121715 CONNECTOR PEG W.FRICTION - Black 1 x 4666579 CONNECTOR PEG/CROSSAXLE - Brick Yellow 5 x 4211622 BUSH FOR CROSS AXLE -Medium Stone Grey 2 x 4227155 BUSH FOR CROSS AXLE -Bright Red 10 x 4206482 CONN.BUSHW.FRIC./CROSSALE -Bright Blue
1 x 4211086 CROSSAXLE 3M WITHKNOB - Dark Stone Grey 2 x 4173666 CROSS BLOCK 90° - BrightYellow 1 x 4211758 HUB Ø11,2 X 7,84 - MediumStone Grey
CROSS AXLE 4M WITHDOUBLE CROSS BLOCK - 2 x370726 CROSS AXLE 8M - Black 1 x6083620 END STOP - Dark Stone 1 x4128598 Bright Red
Grey
CROSS AXLE 8M WITHCROSS BLOCK/FORM
3 x373726 CROSS AXLE 10M - Black 2 x4499858 END STOP - Dark Stone 1 x4630114 2X2X2 - Medium Stone
GreyGrey
6 x 4225033 BEAM 3 M. W/4 SNAPS -Medium Stone Grey 1 x 4539880 BEAM FRAME 5X7 Ø 4.85 -Medium Stone Grey 2 x 4211432 GEAR WHEEL T=8, M=1 -Medium Stone Grey
WORM GEAR, 2 MODULE,GEAR WHEEL Z24 -
1 x6185471 FOR GEAR WHEEL - 3 x4211565 Medium Stone Grey
Medium Stone Grey
© 2012 The LEGO Group. All rights reserved.
Use of the LEGO Digital Designer html print tool, signifies your agreement to the terms of use.
2 x6024581 CABLE 250 MM -Black,Transparent 1 x6057952 MS 2013 ENGINE -White,Bright Red,MediumStone Grey
NXT - Black,Bright
Orange,Sand
1 x6034375 Green,Medium StoneGrey,Dark Stone Grey,Light
Stone Grey,Cool silver, drum
lacq
1 x4142822 TECHNIC 3M BEAM - Black 2 x4142135 TECHNIC 5M BEAM - Black 2 x4495935 TECHNIC 7M BEAM - Black
2 x4542573 TECHNIC 15M BEAM -Black 1 x4140327 TECHNIC ANGULAR BEAM3X7 - Black 2 x4239601 1/2 BUSH - Bright Yellow
2x4121715 CONNECTOR PEG W.FRICTION - Black 2 x4514553 CONNECTOR PEG W.FRICTION 3M - Bright Blue 3 x6083620 CROSS AXLE 4M WITHEND STOP - Dark StoneGrey
3x 4499858 CROSS AXLE 8M WITHEND STOP - Dark StoneGrey 2 x 4225033 BEAM 3 M. W/4 SNAPS -Medium Stone Grey
2 x4514558 GEAR WHEEL Z24 - DarkStone Grey
2 x 4211432 GEAR WHEEL T=8, M=1 -Medium Stone Grey
© 2012 The LEGO Group. All rights reserved.
Use of the LEGO Digital Designer html print tool, signifies your agreement to the terms of use.
Інтегрований урок з трудового навчання та інформатики з елементами робототехніки.
За можливості даний урок бажано провести у вигляді «пари» (два уроки інформатики та трудового навчання), якщо дозволяє розклад.
Клас: 9
Тема: Основи проектної діяльності. Біоніка.
Очікувані результати:
Учні оволодівають знаннями про біоніку, як науку, її зародження, розвиток та основні напрямки; значення біоніки в розвитку технологій, що полегшують працю людини.
Учні розвивають навички проектної діяльності з технологій, впроваджуючи ідеї біоніки. Використовують ІКТ на всіх етапах проектної діяльності. Досліджують історичні передумови, що сприяли впровадженню ідей біоніки в повсякденне життя. Практичні завдання з моделювання та робототехніки розвивають логічне мислення, працелюбство та наполегливість.
Вирішуючи організаційні питання, учні покращують навички спілкування у групах, рівень інформаційної культури. Історичні відомості патріотичного змісту сприяють формуванню громадянської позиції.
Початкова компетенція учнів: володіння основними навиками роботи з Lego та програми Lego Digital Designer, володіння навиками роботи з конструктором ментальних карт.
Тип уроку: інтегрований урок.
Обладнання: мультимедійний комплекс, програмне забезпечення, роздатковий матеріал, підручник, наявність підключення до мережі Інтернет.
Хід уроку
Під час проектної діяльності на уроках трудового навчання та технологій учні працюють згідно таких етапів:
На всіх цих етапах можна з успіхом використовувати ІКТ технології, елементи моделювання та робототехніки. Сьогодні ми спробуємо розробити такий проект. Обєкт проектування нам підкаже сама природа, а, точніше, наука біоніка.
Що таке біоніка?
Учні отримують завдання: використовуючи підручник «Технології» та інформаційні ресурси мережі Інтернет, підготувати коротке повідомлення про поняття «біоніка» та історію його виникнення. Повідомлення оформляється в текстовому процесорі Word, його копія надсилається на пошту учителя.
Поділившись на пари, учні приступають до виконання другого завдання. Учитель на короткий час демонструє зразок карти, яку можна побудувати, виконуючи завдання.
Використовуючи редактор coggle.it, FreeMind або інший, учні створюють опорну схему «Біоніка та її види». Для наповнення схеми використовують інформацію, знайдену під час виконання попереднього завдання, та матеріали підручника. Для наочності схема доповнюється прикладами із зображеннями і т.д..
Для закріплення отриманих знань учні спільно виконують вправу на співставлення обєктів навколишнього середовища та винаходів людини, які були створені запозиченням ідеї з живої природи.(Один з учнів працює на мультимедійній дошці)
https://learningapps.org/watch?v=pfcw50xm319
Приклади використання біоніки людиною можна знайти ще в Кам’яному віці, коли людина, використавши палицю як продовження свої руки, навчилась збивати та діставати фрукти або інші потрібні речі. Проте в наш час сфера використання біоніки стала надзвичайно широкою. І, як приклад, ми розглянемо використання біоніки в архітектурі.
Часто в природи людина запозичує зовнішній дизайн предметів:
Але природа пропонує і рішення технологічні, пошук яких вимагає великих зусиль та триває досить довго. Наприклад, структура кістки тварини або людини. Вона є порожнистою, що значно знижує її вагу, але одночасно надзвичайно міцною та здатною витримувати дуже великі короткочасні навантаження.
Спостерігаючи за будовою кістки, вчені, архітектори та конструктори дуже вдало почали використовувати її аналоги в різних сферах, особливо там, де потрібно було забезпечити велику міцність при помірній масі.
Серед таких учених були й наші співвітчизники. Спробуємо дізнатись - хто вони.
Учні (в уже створених групах) вивчають інформацію, скануючи QR-коди, та презентують її.(Коди роздруковані на папері)
Біоніка не лише є основою проектованих об’єктів. Пристрої і механізми на основі прикладів з живої природи допомагають в реалізації цих проектів. Пригадайте пари з інтерактивної вправи "об'єкт природи - об'єкт створений людиною". Які з них використовуються саме в будівництві ?
Можна навести й інші приклади простих пристроїв.
Або не дуже простих.
Створити повноцінний пристрій або механізм з елементами біоніки ми не можемо через брак часу та засобів для створення, але ми можемо створити модель за допомогою конструктора Lego та програми Lego Digital Designer.
Який об’кт природи став прототипом запропонованих простих механізмів? Очікувана відповідь: клешня рака, краба, яка може затискати предмет або різати його.
Практична робота.
(Повторення правил безпечної поведінки при роботі з ПК)
Спробуємо сконструювати діючу, керовану модель клешні.
Опрацювати §9 ст. 94 («Трудове навчання» Терещук А.І.)
Створити модель складного механізму , що використовується в будівництві.
І рівень складності:
Використати як основу або вдосконалити модель запропоновану вчителем.
(Учитель розсилає файл trak1.lxf моделі зразка на пошту учнів)
ІІ рівень складності:
Створити власну оригінальну модель пристрою або механізму.