Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Пригадайте: Як співвідносяться поняття комп’ютера та інформаційна модель?Чому люди різних професій використовують у своїй діяльності комп’ютерні моделі?Які з видів комп’ютерних моделей ви можете застосовувати у школі?У чому подібність і відмінність фізичної та імітаційної комп’ютерних моделей?Що лежить в основі побудови розрахункової комп’ютерної моделі?Яка комп’ютерна модель використовується для створення системи штучного інтелекту?Чим корисне використання графічної комп’ютерної моделі під час вивчення шкільних предметів?
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Етапи комп'ютерного моделювання. Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Постановка завдання та його аналіз. Побудова інформаційної моделіРозробка методу та алгоритму реалізації комп’ютерної моделіРозробка комп’ютерної моделіПроведення комп’ютерного експерименту
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Етапи комп'ютерного моделювання. Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Постановка завдання та його аналіз. Визначити, з якою метою створюється модель. Уточнити, які результати та в якій формі слід отримати. Визначити, які вихідні дані потрібні для створення моделі.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Етапи комп'ютерного моделювання. Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Побудова інформаційної моделіВизначити властивості моделі та виявити взаємозв’язки між ними. Оцінити, які з властивостей є істотними при побудові моделі, а якими можна знехтувати. Математично описати залежність між властивостями моделі
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Етапи комп'ютерного моделювання. Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Вибрати чи розробити метод отримання вихідних результатів. Скласти алгоритм отримання результатів за вибраними методами. Перевірити правильність алгоритму. Розробка методу та алгоритму реалізації комп’ютерної моделі
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Етапи комп'ютерного моделювання. Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Вибрати засоби програмної реалізації алгоритму на комп’ютері. Розробити комп’ютерну модель. Перевірити правильність створеної комп’ютерної моделіРозробка комп’ютерної моделі
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Етапи комп'ютерного моделювання. Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Проведення комп’ютерного експерименту
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання. Комп'ютерний експеримент. Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера дослідження математичної моделі за допомогою комп’ютера, під час якого за одними параметрами моделі обчислюють інші її параметри й на цій основі роблять висновки про властивості об’єкта, описані математичною моделлю. Комп’ютерний експеримент
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 4. Розгляньте карту польотів літаків у реальному часі, подану за адресою https://planefinder.net/?embedrefer=true. Визначте чи є в небі літак поблизу вашого місця проживання, змінивши масштаб карти. Обговоріть чи можна вважати такий сервіс комп’ютерною моделлю й до якого типу її слід віднести.
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 2. Відкрийте у вікні браузера сервіс Динамічна періодична система хімічних елементів за адресою https://ptable.com/?lang=uk#. Оберіть один з хімічних елементів у таблиці та скористайтесь усіма режимами, які можна отримати у вкладках Вікіпедія, Властивості, Орбіталь, Ізотопи, Compounds (Сполуки). Складіть список об’єктів, які використані в середовищі. Зробіть висновок про те, які комп’ютерні моделі можна подавати за допомогою цього сервісу