Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей

Про матеріал
Мета:  навчальна: сформувати поняття про карти знань, редактори карт знань;  розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;  виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Пригадайте: Як побудувати діаграму та графік у середовищі табличного процесора?Як додати анімацію до об’єкта слайда в редакторі презентацій?Як створити програмний проект у відомих вам середовищах?

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення і опрацювання моделей з різних предметних галузей

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Створення комп’ютерної моделі Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Постановка завдання та його аналіз. Побудова інформаційної моделіРозробка методу та алгоритму реалізації комп’ютерної моделіРозробка комп’ютерної моделіПроведення комп’ютерного експерименту

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Карта знань. Карта знань – це засіб для подання графічної комп’ютерної моделі, що передбачає відображення об’єктів певної предметної галузі та зв’язків між ними. Карти знань створюють за певними правилами. Основне поняття інформаційної моделі сфокусовано в центріТеми й ідеї, пов’язані з основними поняттям, розходяться від центру. Гілки позначаються ключовими словами та образамиІдеї наступного порядку також зображаються у вигляді гілок, що відходять від центральних гілок, і так далі

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Карта знань. Карта знань – це засіб для подання графічної комп’ютерної моделі, що передбачає відображення об’єктів певної предметної галузі та зв’язків між ними. Вікно редактора карт знань Free. Mind

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Карта знань. Дію редагування чи форматування вмісту вузла можна здійснити у вікні Змінити текст у редакторі, який викликається відповідною вказівкою в контекстному меню вузла. Дії зі складовими карти, їх створення, переміщення, редагування, форматування тощо можна виконати за допомогою відповідних вказівок контекстного або головного меню програми. Дії, які найчастіше використовують під час роботи з картою, винесені на панель інструментів

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §13 п.13.3 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Карта знань

Номер слайду 11

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. КАРТА ЗНАНЬ

Номер слайду 13

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Навчальні заклади. Створіть комп’ютерну інформаційну модель мережі професійного спрямування та відповідних навчальних закладів, наближених до вашого регіону проживання, які готують відповідних фахівців, що містить посилання на веб-сторінку навчального закладу в ІнтернетіВправа 4. Створення карти знань для уроку. Створіть комп’ютерну інформаційну модель навчального матеріалу одного з обраних самостійно уроків у вигляді карти знань, використовуючи поданий алгоритм

Номер слайду 14

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 4. Створіть карту знань Графіки, яка моделює відомості про графіки функцій, вивчені на уроках математики. Використовуйте відомі вам програми для побудови графіків функцій. Зображення графіків додайте до вузлів моделі. Збережіть карту в папці Моделі своєї структури папок. Вправа 5. Використовуючи шаблон презентації Створення карт знань, що збережена в папці Моделювання, створіть карту знань про сервіси Інтернету, якими можна скористатися для створення карт знань. Сплануйте, які відомості про сервіс ви розміщуватимете на карті. Надішліть створену карту електронною поштою сусіді чи сусідці, що працює за комп’ютером ліворуч

Номер слайду 15

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
13 вересня 2020
Переглядів
586
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку