Карти знань. Редактори карт знань

Про матеріал
Карта знань – це засіб для подання графічної комп’ютерної моделі, що передбачає відображення об’єктів певної предметної галузі та зв’язків між ними. Карти знань створюють за певними правилами:  основне поняття інформаційної моделі сфокусовано в центрі;  теми й ідеї, пов’язані з основними поняттям, розходяться від центру;  гілки позначаються ключовими словами та образами;  ідеї наступного порядку також зображаються у вигляді гілок, що відходять від центральних гілок, і так далі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Пригадайте: Що таке інформаційна модель?Які розрізняють форми подання інформаційної моделі?Як виконати обчислення над вмістом клітинок табличного процесора?Як побудувати діаграму та графік у середовищі табличного процесора?

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Карти знань. Редактори карт знань

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Створення комп’ютерної моделі Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Постановка завдання та його аналіз. Побудова інформаційної моделіРозробка методу та алгоритму реалізації комп’ютерної моделіРозробка комп’ютерної моделіПроведення комп’ютерного експерименту

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Створення комп’ютерної моделі Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Для розв’язування завдання: учні 9 класу розробляють пристрій відстеження тривалості деякої події. Для цього вони планують використати математичний маятник і визначити таку довжину нитки яка забезпечує їм необхідне значення часу.

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Створення комп’ютерної моделі Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Для розв’язання даної задачі можна використати табличний процесор

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Створення комп’ютерної моделі Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Можна використати сервіс побудови графіків функцій на сайті Формула http://formula.co.ua/uk/function-plotter

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Карта знань. Карта знань – це засіб для подання графічної комп’ютерної моделі, що передбачає відображення об’єктів певної предметної галузі та зв’язків між ними. Карти знань створюють за певними правилами. Основне поняття інформаційної моделі сфокусовано в центріТеми й ідеї, пов’язані з основними поняттям, розходяться від центру. Гілки позначаються ключовими словами та образамиІдеї наступного порядку також зображаються у вигляді гілок, що відходять від центральних гілок, і так далі

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §13 п.13.1-13.2 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Карта знань

Номер слайду 12

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. КАРТА ЗНАНЬ

Номер слайду 14

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Аналіз кровіДоповніть комп’ютерну модель персонального лікаря-консультанта, за якою за показниками аналізу крові можна буде отримати висновок про стан здоров’я людини та її схильність до деяких захворювань. Вправа 2. Магнітне поле. Складіть у середовищі презентацій комп’ютерну модель, яка демонструє дію магнітного поля на провідник зі струмом https://www.youtube.com/watch?v=LUHtb-Zjx. Hg.

Номер слайду 15

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Розгляньте комп’ютерну модель словника, запропоновану за адресою http://vslovar.ru/bes/17012.html. Обговоріть, у якому відомому вам середовищі можна реалізувати модель, аналогічну до розглянутої. Які засоби цього середовища слід використати? Зробіть висновок про те, чи можна засобами обраного середовища «покращити» модель. Завдання 3. Обговоріть ідею створення комп’ютерної моделі, за допомогою якої можна досліджувати основні властивості функції 𝑦=𝑘𝑥 залежно від значень k. Створіть таку модель та продемонструйте в парі. Визначте, який із засобів доцільніше використати при створенні моделі: онлайнове середовище для побудови графіків функцій чи табличний процесор 

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
13 вересня 2020
Переглядів
578
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку