Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Створення комп’ютерної моделі Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Постановка завдання та його аналіз. Побудова інформаційної моделіРозробка методу та алгоритму реалізації комп’ютерної моделіРозробка комп’ютерної моделіПроведення комп’ютерного експерименту
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Створення комп’ютерної моделі Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Для розв’язування завдання: учні 9 класу розробляють пристрій відстеження тривалості деякої події. Для цього вони планують використати математичний маятник і визначити таку довжину нитки яка забезпечує їм необхідне значення часу.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Створення комп’ютерної моделі Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Для розв’язання даної задачі можна використати табличний процесор
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Створення комп’ютерної моделі Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера. Можна використати сервіс побудови графіків функцій на сайті Формула http://formula.co.ua/uk/function-plotter
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна модель. Комп'ютерне моделювання Карта знань. Карта знань – це засіб для подання графічної комп’ютерної моделі, що передбачає відображення об’єктів певної предметної галузі та зв’язків між ними. Карти знань створюють за певними правилами. Основне поняття інформаційної моделі сфокусовано в центріТеми й ідеї, пов’язані з основними поняттям, розходяться від центру. Гілки позначаються ключовими словами та образамиІдеї наступного порядку також зображаються у вигляді гілок, що відходять від центральних гілок, і так далі
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Аналіз кровіДоповніть комп’ютерну модель персонального лікаря-консультанта, за якою за показниками аналізу крові можна буде отримати висновок про стан здоров’я людини та її схильність до деяких захворювань. Вправа 2. Магнітне поле. Складіть у середовищі презентацій комп’ютерну модель, яка демонструє дію магнітного поля на провідник зі струмом https://www.youtube.com/watch?v=LUHtb-Zjx. Hg.
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Розгляньте комп’ютерну модель словника, запропоновану за адресою http://vslovar.ru/bes/17012.html. Обговоріть, у якому відомому вам середовищі можна реалізувати модель, аналогічну до розглянутої. Які засоби цього середовища слід використати? Зробіть висновок про те, чи можна засобами обраного середовища «покращити» модель. Завдання 3. Обговоріть ідею створення комп’ютерної моделі, за допомогою якої можна досліджувати основні властивості функції 𝑦=𝑘𝑥 залежно від значень k. Створіть таку модель та продемонструйте в парі. Визначте, який із засобів доцільніше використати при створенні моделі: онлайнове середовище для побудови графіків функцій чи табличний процесор