В е р е с е н ь
………………………………………………………………………………………………………………………….
Д а т а |
Ціннісне ставлення до себе |
Ціннісне ставлення до сім’ї, до родини, людей |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль-ства і держави |
Індивіду-альна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
День знань. Cвято Першого дзвоника «Добрий день, Країно знань!». |
|
Вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності. Видача підручни-ків. Бесіда про збереження підручників |
|
|
Перший урок «Моя Україно! Ти мати єдина на всі покоління й віки…»
|
|
|
|
Щоденник «Мій день, мої вчинки». (с. 213) |
|
|
|
Екскурсія до бібліотеки.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вих. год «Пісня-гімн – символ національної державної величі» |
|
Тематична консультація для батьків «В сім’ї росте дочка» |
|
Бесіда «Чим запам’яталося мені літо?» |
|
|
|
|
|
Рекламна акція «До ваших послуг: залучення учнів до роботи в гуртках ». |
|
|
|
Акція «Грані добра». |
|
Трудовий десант. Впорядкування та озеленення класної кімнати І-ІІІ тиж. |
|
|
Індивідуальні консультації. |
|
|
Уявна гра-мадрівка «До країни здоров’я». (с. 154) |
|
|
|
Оформлення класного куточка
|
|
|
|
|
|
|
Бесіда «Бджола мала, а й та працює». (с. 37) |
|
|
|
|
Батьківські збори |
|
Вих. год «Біди обминай - правила дорожного руху вивчай!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Акція «Відкрий серце – подаруй любов». |
|
Усний журнал “Давайте, друзі, разом природу берегти!” |
|
|
Робота з обдарованими учнями. |
|
|
Рейд-перевірка «Про що розповів твій портфель?» (пр. місяця) |
|
Збір вторинної сировини. |
|
|
|
|
Робота із соц.. паспортами |
|
Малі Олімпійські ігри |
|
|
Конкурс озеленення «Галерея кімнатних рослин». |
|
Екскурсія «Вулицями рідного міста».(с. 19) |
Індивідуальні бесіди з учнями.
|
|
|
|
|
Рейд-перевірка класних куточків, графіків чергування |
|
|
|
|
Індивідуальна бесіда з батьками щодо підготовки до уроків трудового навчання |
|
|
Година спілкування “Умій бути вдячним” |
|
|
Уявна гра-мандрівка «У країну мистецтва». (с. 143) |
|
Робота із учнями, які мають труднощі у навчанні. |
|
|
Бесіда «Правила поведінки учнів в класі та під час перерви. Провітрю-вання класу» |
|
|
|
|
Інформування «Моє місто на карті України»
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс малюнків на асфальті «Діти України за мир!» |
21. 09 – Міжнародний день миру. Урок миру «Разом заради миру: повага, безпека та гідність для всіх!»
|
|
|
|
|
|
|
Екологічна акція “Вода – безцінне багатство. Бережіть її” |
|
День партизанської слави. Інформаційна хвилинка |
|
|
|
|
|
Ярмарок «Осінній дивограй» |
|
|
|
Робота із учнями, які мають труднощі у навчанні. |
|
|
Бесіда «Твоє навчальне місце в школі і вдома». (с.125) |
|
|
|
Колективно-творчий проект «Килимок». (с. 144) |
|
|
Поради батькам щодо залучення дітей до гуртків. |
|
Всесвітній день туризму |
|
Бесіда «Школа – наш дім, ми – господарі в нім». (с.127)
|
|
|
|
Бесіда щодо внутрішнього стану дитини. |
|
|
Вікторина «Сам удома». |
|
|
|
30. 09. Всеукраїнський день бібліотек. Похід до бібліотеки.
|
|
|
Індивідуальні консультації. |
|
|
|
|
|
Свято вчителя «Спасибі Вам, що Ви на світі є» |
|
|
|
Ж о в т е н ь
…………………….…………………………………………………………………………………………………
Д а т а |
Ціннісне ставлення до себе |
Ціннісне ставлення до сім’ї, до родини, людей |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль-ства і держави |
Індивіду-альна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
|
День людей похилого віку(01.10). Пізнав. хвилинка «Поважаймо старість» |
|
|
|
|
|
Індивідуальні консультації. |
|
Місячник знань дітьми правил безпеки життєдіяльності
|
|
|
|
|
Конкурс малюнків «Національна символіка». |
|
|
|
|
Інфор. хв. «Міжнародний день проти насилля» |
|
Акція «Збережемо красу природи». (с. 109) |
|
|
Бесіда щодо ведення зошитів. |
|
|
Рейд – перевірка «Сучасний школяр»: зовнішній вигляд учня (пр. міс.) |
|
|
|
Інформування «Мальовничі куточки мого міста» |
|
|
|
|
Бесіда на тему: « Правильне сидіння за партою – запорука здоров’я . » |
|
|
|
|
|
Бесіда щодо відвідування школи. |
|
|
|
|
Збір вторинної сировини. |
|
|
|
|
|
|
|
Диспут на тему: «Хочеш мати друга –навчися другом бути» |
|
|
Виставка «Золоте мереживо осені». |
|
|
Індивідуальні консультації. |
|
Рейд «Екран спізнень на перший урок». |
|
Діалог «Професії моїх батьків» (с. 130) |
|
Інформаційна хвилинка до 70-річчя від дня народження Яворівського Володимира Олександровича, українського письменника, громадського діяча. |
|
|
|
|
Організація і проведення зустрічей із представниками правоохоронних органів. |
|
|
Морально-етичні вправи «Боляче буває всім». (с. 112) |
|
Конкурс малюнків «Кожна дитина має право». (с. 188) |
|
|
|
Рейд «Форма». |
|
Екологічний бумеранг «Хай сяє школа рідна чистотою» (прибирання території) |
|
|
Свято « День Українського Козацтва, Захисника України, Покрова». журнал |
Бесіда щодо поведінки учнів на перервах. |
|
|
Бесіда на тему: « Поважай правила дорожнього руху» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Година милування природою «Осіння щедрість». (с. 145) |
|
Бесіда щодо ведення щоденників учнями. |
|
|
|
Бесіда «Мої обов’язки». (с. 22) |
|
|
|
|
|
Виготовлення пам’яток для батьків «Діти та Інтернет» |
|
|
Акція «Радість людям»: допомога учасникам АТО (пр. місяця) |
|
|
|
Урок мужності до Дня визволення України «Згадаймо ті полум’яні роки» |
|
|
|
|
|
Збір вторинної сировини «Старим зошитам – нове життя» (пр. місяця) |
|
Правила поведінки у театрі, в кіно, на концерті. |
|
|
|
|
Рейд «Шкільна перерва». |
|
|
Конкурс знавців нар. прикмет, приказок про природу. |
|
|
|
|
|
|
|
Вих. год. «Хліб – усьому голова». (с. 126) |
|
|
|
Робота із учнями, які мають труднощі у навчанні. |
|
|
Безпека в загадках.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гра-тренінг «Світлофор ввічливості». (с.26) |
|
|
|
|
Бесіда щодо техніки читання |
|
|
Інструктаж з дотримання правил техніки безпеки під час осінніх канікул.
|
|
|
|
|
Інформаційна хвилинка «Що таке ООН»
|
|
Індивідуальні консультації. |
Л и с т о п а д
……………………………………………………………………………………………………………………………
Д а т а |
Ціннісне ставлення до себе |
Ціннісне ставлення до сім’ї, до родини, людей |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль-ства і держави |
Індивіду-альна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
Уявна гра «Парад корисних порад для дорослих і малят. (с. 158) |
|
«Нове життя старому підручнику» (протягом місяця) |
|
|
|
Бесіда щодо відвідування школи. |
|
|
|
|
|
|
|
09. 11 День української писемності та мови. Година спілку-вання «Збере-жемо наш скарб – рідну мову». |
|
|
|
|
Відверта розмова «Золоте правило поведінки» |
|
|
Конкурс малюнків «І живе калина на папері». (с. 294) |
|
|
Бесіда «Профілактика погіршення зору дитини». |
|
|
|
|
Екскурсія «Екологічна стежка восени». (с. 115) |
|
|
|
|
|
Рейд «Екран спізнень на перший урок» (пр. міс.) |
|
Збір вторинної сировини. |
|
|
Конкурс віршів «Моя Україна – це вишеньки цвіт». |
|
Консультації для батьків «Говоримо з дитиною про її права» |
|
|
Всесвітній день доброти. «Роби добро, то добре й тобі буде!» |
|
|
|
|
Робота з обдарованими учнями |
|
|
|
Тиждень ввічливості та толерантності «Етикет у повсякденному житті» (14-18.11)
|
Година спілкування «Діло майстра величає». (с.133) |
|
|
|
Робота із учнями, які мають труднощі у навчанні. |
|
|
Бесіда «Твій режим дня». (с. 122) |
|
|
|
Уявна подорож «Музика народних свят». (с. 143) |
|
|
|
|
|
Розігрування життєвих ситуацій «Чарівні слова відкривають серця». (с. 29)
|
|
Бесіда «Віч- на віч з природою. (с. 105) |
|
Пізнавальна хвилинка «Віртуальна екскурсія Овруччиною»
|
|
Індивідуальні консультації. |
|
|
Бесіда з елементами самооцінювання «Бути совісним означає…» (с. 100) |
|
|
|
|
|
|
|
Всесвітній день дитини (20. 11). «Любіть нас, маленьких!» |
|
|
Догляд за кімнатними рослинами.
|
|
|
Бесіда щодо ведення зошитів. |
|
|
|
Вих. год. «Посміхнися, друже!» до Всесвітнього дня привітань. |
Робота «Книжкової лікарні»
|
|
|
|
|
|
|
Рейд «Шкільна перерва». |
|
|
|
Конкурс малюнків «Моє щасливе дитинство». |
|
|
Поради батькам щодо залучення дітей до гуртків. |
|
|
|
Бесіда «Чи потрібно людині працювати?» (с. 128) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Операція –рейд «Чисте подвір’я». (с.226) |
|
|
Урок-набат «Пом’янемо мільйони замучених голодом» Всеукраїнська акція « Засвіти свічку» |
Бесіда з дівчатками “Особиста гігієна дівчаток». |
|
|
|
Акція «16 днів проти насильства» (25-10.12) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вих. год. «Допоможи пташці взимку – вона тобі віддячить». |
|
|
Бесіда з окремими учнями про активність на уроках. |
Індивідуальні консультації. |
|
Бесіда «Профілактика інфекційних захворювань». (с. 149) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виставка-конкурс «Мої досягнення» |
|
|
|
|
|
Г р у д е н ь
……………………….…………………………………………………………………………………………………
Д а т а |
Ціннісне ставлення до себе |
Ціннісне ставлення до сім’ї, до родини, людей |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль-ства і держави |
Індивіду-альна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
Всесвітній день боротьби зі СНІДом Бесіда «Ми за майбутнє без СНІДу», акція «Червона стрічка».
|
|
Рейд «Чиста парта» |
|
|
|
|
Засідання Батьківського комітету. |
|
|
|
|
|
Інформаційна хвилинка до 295-ї річниці від дня народження Г. С. Сковороди, видатного укр. поета, філософа, просвітителя-гуманіста. |
|
Бесіда щодо ведення зошитів. |
|
|
|
День волонтерів |
Збір вторинної сировини. |
|
|
|
|
|
|
Бесіда «Як попередити грип?»
|
Рейд «Турбота». (с. 97) |
|
|
|
День Збройних сил України. «Забави козачат на сучасний лад». |
|
Індивідуальні консультації. |
|
|
|
Бесіда «Як краще виконувати домашнє завдання». (с. 39) |
|
Конкурс малюнків «Здоров’я – основа усього на світі». |
|
Бесіда щодо поведінки учнів. |
|
|
|
|
|
|
Виставка малюнків «Візерунки зими»
|
|
|
|
|
День здоров’я. «Здоровий спосіб життя – норма нашого буття» |
|
Акція «Книжкова лікарня». (с.140) |
|
|
|
|
Батьківські збори. |
|
Місячник з охорони дитинства «Дитина потребує затишку» журнал |
|
|
Вікторина про птахів. |
|
|
|
Індивідуальні консультації. |
|
Рейд «Відвідування та запізнення» (пр. місяця) |
Розгляд у групах життєвих ситуацій «Як би я вчинив». (с.97) |
|
|
Година милування природою «Сніговий балет». (с. 145) |
|
Бесіда з хлопчиками “Особиста гігієна хлопчиків» |
|
|
|
|
Акція «Різдвяний янгол» (збір іграшок 14-25.12) |
|
Подорож до кінозали «Чарівна казка». (с. 146) |
|
|
|
|
Рольова гра «Я на вулиці». |
|
|
Екскурсія «Екологічна стежка взимку». (с. 115) |
|
|
Поради «Як швидко вивчити вірш». |
|
|
|
Школа етикету «Подарунок на свято» |
|
|
|
Тиждень права «На терезах Феміди» журнал |
|
|
|
Рейд «Форма». |
|
|
|
Святкова вітальня «Забілів снігами гай, їде Святий Миколай». |
|
|
Індивідуальні консультації. |
|
|
|
Рейд-огляд стану збереження підручників «Як живеш, книго?» |
|
Турнір знавців народних пісень, колядок, щедрівок. |
|
Індивідуальні консультації. |
|
|
Бесіда «Береженого Бог береже». (с. 151) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Операція «Затишок»: генеральне прибирання класних кімнат |
|
|
|
Бесіда щодо техніки читання . |
|
|
|
Акція «Скринька добрих справ» |
|
|
Вікторина «Мої улюблені казки» |
|
|
Засідання Батьківського комітету. |
|
|
|
Акція «Замість ялинки - гілка» |
Конкурс знавців «Природа в загадках, прислів’ях, приказках» (с. 36) |
|
|
|
|
|
Інструктаж з дотримання правил техніки безпеки під час зимових канікул. журнал |
|
|
|
|
Участь класного колективу у святкуванні Нового року. Новорічна казка «Очікування новорічного дива» |
|
|