С і ч е н ь
Д а т а |
Ціннісне ставлення до себе |
Ціннісне ставлення до сім’ї, до родини, людей |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль-ства і держави |
Індивіду-альна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
Бесіда «Твій режим дня» (С. 122) |
|
|
|
|
|
Бесіда щодо поведінки учнів на перервах. |
|
|
|
|
Збір вторинної сировини. |
|
|
Вих. год. «Як не любити зими сніжно-синьої на Україні моїй…» |
Індивідуальні консультації |
|
|
Рейд «Екран спізнень на перший урок». |
|
|
|
Година народознавства «Дитячі забавки». Подорож у минуле. |
|
Бесіда щодо техніки читання |
|
|
|
Бесіда «Про справжню дружбу» (С. 95) |
|
Бесіда «Бережи ресурси землі» |
|
|
|
Консультації для батьків «Говоримо з дитиною про її права» |
|
Гра-контроль «Що ми носимо у портфелі до школи?» |
|
Бесіда «Твоє навчальне місце у школі і вдома» (С. 125) |
|
|
|
Акція «Кожен учень хоче знати, де свої таланти продемонструвати ». |
|
|
Бесіда «Береженого Бог береже». (с. 151) |
|
|
|
|
22. 01 День Соборності України «У нас одна Батьківщина – наша рідна Україна» Усний журнал «Соборність і злагода – умови процвітання України» |
|
Індивідуальні консультації. |
|
|
Вих. год. «О, пам’ятай, Людино, не забудь, що кожне серце має добрим буть!» |
|
|
|
|
Поради «Як швидко вивчити вірш». |
|
|
Бесіда «Правила поведінки учнів в класі та під час перерви. Провітрю-вання класу» |
|
|
|
|
|
Бесіда щодо ведення зошитів. |
Клуб для батьків «Плекаймо надію разом!» |
|
|
Інформаційна хвилинка «Хто така Тетяна» |
|
|
Тиждень книголюбів |
|
Бесіда з учнями про зовнішній вигляд |
Тематична консультація для батьків «В сім’ї росте син» |
|
|
|
Трудовий десант. Впорядкування та озеленення класної кімнати |
|
|
26. 01 – Міжнародний день пам’яті Голокосту. Інформац. Хвилинка |
Бесіда з лідерами класу |
|
|
|
|
|
|
Конкурс фотогазет «Моя шкільна родина» |
Заочна подорож до Дня пам'яті героїв Крут «Подвиг українських юнаків в бою під Крутами» |
|
Бесіда «Батько і мати – перші вихователі дитини» |
|
|
|
|
Вих. год. «Весь світ перелетиш і не впадеш, допоки буде в серці рідна мова» |
|
|
Індивідуальні консультації |
|
|
Рейд-перевірка «Сучасний школяр»: зовнішній вигляд учня (протягом місяця) |
|
|
|
|
|
Бесіда про виконання домашніх завдань |
Тематична консультація для батьків «В сім’ї росте дочка» |
Л ю т и й
Д а т а |
Ціннісне ставлення до себе |
Ціннісне ставлення до сім’ї, до родини, людей |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль-ства і держави |
Індивіду-альна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
Бесіда «Чистота – запорука здоров’я». (с.153) |
|
|
Інформування «Мальовничі куточки мого міста» |
|
|
|
Індивідуальні консультації. |
|
Рейд «Шкільна перерва» (пр. міс.) |
|
Бесіда «Школа – наш дім, ми - господарі в нім» (С. 127) |
|
|
|
Бесіда щодо внутрішнього стану дитини. |
|
|
|
Рейд «Турбота» (С. 97) |
|
|
|
Фотоконкурс «Улюблений куточок Батьківщини» |
|
Консультація «Як виявити й розвивати можливості дитини» |
|
|
Вих. год. «Дерево міцне корінням, а людина друзями» (С. 198) |
|
|
|
|
Індивідуальна робота із невстигаючими учнями. |
|
|
|
|
|
|
Хвилинка з мистецтвом «Таємниця однієї картини» (С. 147) |
|
|
Поради батькам щодо залучення дітей до гуртків. |
|
Рольова гра «Я на вулиці». |
|
|
|
|
|
Бесіда щодо поведінки учнів на перервах. |
|
|
|
Бесіда за круглим столом «Гість у дім – радість з ним» |
|
Морально-етичні вправи «Боляче буває всім!» (С. 112) |
|
|
|
Індивідуальна бесіда з батьками щодо покращення техніки читання учнів. |
|
Бесіда на тему: « Правильне сидіння за партою – запорука здоров’я .» |
|
Трудовий десант. Впорядкування та озеленення класної кімнати |
|
|
|
Індивідуальні консультації |
Бесіди з батьками учнів, які мають труднощі у спілкуванні з однолітками. |
|
|
|
|
|
Вих. год. «Якось зустрілися Зима з Весною…» |
Правова відгадайка (с. 90) |
|
|
|
Вих. год. «Хоч і лютий – холодна днина, а серце зігріває свято Валентина» |
|
Операція «Батарейка» (пр. міс.) |
|
|
|
Бесіда про виконання домашніх завдань |
Тематична консультація для батьків «В сім’ї ростуть син та донька» |
|
|
Година мужності «Афганістан – мій біль, моя пекуча рана Інформаційна хвилинка «Як довго ця війна тривала» |
|
|
Подорож до кінозали «Чарівний мультик» |
|
Робота з обдарованими учнями. |
|
|
Рейд «Екран спізнень на перший урок» (пр. міс.) |
|
|
Акція «Якби тварини вміли говорити» (С. 111) |
|
|
|
Бесіда «Профілактика простудних захворювань дитини». |
|
Рейд «Форма». |
|
|
|
|
|
Бесіда щодо ведення зошитів. |
|
|
|
День Героїв Небесної сотні «Немає шляхетнішої місії, ніж захищати свій народ» |
Рейд «Скибочка хліба» (С. 251)
|
|
|
|
Індивідуальна робота із невстигаючими учнями. |
Консультація «Як розучувати з дітьми вірші» |
|
|
|
|
|
|
Міжнародний день рідної мови Вих. год. «Мово рідна, слово рідне…» |
|
Бесіда «Профілактика погіршення зору дитини». |
|
|
|
|
|
|
Інформаційна хвилинка «Є така професія – батьківщину захищати» |
Бесіда з хлопчиками “Особиста гігієна хлопчиків». |
|
|
|
Спортивно- родинне свято «Здорова родина – здорова нація» |
|
Розвішування годівничок |
|
|
|
Індивідуальні консультації. |
|
|
|
Трудовий десант. Впорядкування та озеленення класної кімнати |
|
|
|
Індивідуальні консультації |
|
|
|
|
|
|
Вих. год. «У чому таїться краса і для чого потрібна вона?» |
|
Бесіда з окремими учнями про активність на уроках. |
Консультація «Режим молодшого школяра – важливий спосіб охорони здоров’я » |
|
Бесіда «Правила поведінки учнів в класі та під час перерви. Провітрювання класу» |
|
|
Екологічна акція “Вода – безцінне багатство. Бережіть її” |
|
|
|
|
Б е р е з е н ь
Д а т а |
Ціннісне ставлення до себе |
Ціннісне ставлення до сім’ї, до родини, людей |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль-ства і держави |
Індивіду-альна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
|
Пізнавальна хвилинка «Хто такий Ушинський» |
|
|
|
|
Заняття із хлопцями «Азбука джентльменів» |
Батьківські збори |
|
Акція «Моральний вчинок» |
|
Трудовий десант. Впорядкування та озеленення класної кімнати |
|
Всесвітній день письменника Круглий стіл «З особистих записів…»
|
|
|
|
|
Рейд «Форма». |
|
|
Акція «Збережемо красу природи!» (С. 109) |
|
|
Індивідуальні консультації |
|
|
|
Акція «Листівка для мами» |
|
|
|
Групова справа «Кожному мила своя сторона» (С. 87) |
|
Індивідуальні консультації. |
|
|
Свято «Вклонімось жінці до землі!» |
|
|
|
|
Робота з обдарованими учнями. |
Консультація «Як виховати працелюбність у дітей» |
|
|
Година спілкування «Шевченко у пам’яті народній» |
Збір вторинної сировини. |
|
|
Пізнавальна хвилинка «Славетні українці» (С. 86) |
. |
|
|
Словничок школяра «Що таке туберкульоз?» |
|
|
|
Відвідування бібліотеки |
|
|
Індивідуальна бесіда з батьками щодо каліграфічного письма дітей |
|
|
|
|
Вих. год. «Встала весна – землю пробудила» |
|
|
Бесіда щодо внутрішнього стану дитини |
|
|
|
Розгляд життєвих ситуацій «Як би я вчинив…» (С. 97) |
|
|
|
|
|
|
|
Уявна гра «Парад корисних порад для дорослих і малят. (с. 158) |
|
|
|
|
|
Поради Як швидко навчитися читати». |
Поради батькам щодо залучення дітей до гуртків. |
|
|
|
Акція «Книжкова лікарня». (с.140) |
|
Година милування природою «Чим пахне березень?» |
|
Індивідуальні консультації |
|
|
|
Відверта розмова «Золоте правило поведінки» |
|
Виготовлення й розвішування шпаківень |
|
|
Бесіда з окремими учнями про активність на уроках. |
Практикум «Формування у дітей в сім’ї інтересу до навчання, навички й уміння самостійної роботи» |
|
|
|
|
|
|
День поезії Конкурс віршів «Моя Україна – це вишеньки цвіт». |
|
Індивідуальні консультації. |
|
Година спілкування «Чи вихована ти дитина?» |
|
|
Конкурс малюнків «Первоцвіти просять захисту!» ( С. 117) |
|
|
Бесіда щодо поведінки учнів на перервах. |
|
|
Всесвітній день боротьби з туберкульозом
|
|
Диспут «Чи потрібно людині працювати?» ( С. 128) |
|
|
|
|
Засідання батьківського комітету. |
|
Інструктаж з дотримання правил техніки безпеки під час весняних канікул. (ж.) |
|
|
|
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями-флегматиками
|
|
К в і т е н ь
Д а т а |
Ціннісне ставлення до себе |
Ціннісне ставлення до сім’ї, до родини, людей |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль-ства і держави |
Індивіду-альна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
Рейд «Екран спізнень на перший урок». |
|
Трудовий десант. Впорядкування та озеленення класної кімнати |
|
|
|
|
Консультація «Як виховати у дітей інтерес до книги» |
|
|
|
|
Вих. год. «Верба б’є, не я б’ю… » |
|
|
Бесіда щодо поведінки учнів на перервах. |
|
|
Щоденник «Мій день, мої вчинки». (с. 213) |
|
|
|
Виставка-презентація «Краса природи у творах образотворчого мистецтва» (С. 143) |
|
|
|
|
|
|
Рейд-огляд стану збереження підручників «Як живеш, книго?» |
Заочна подорож «Весняна казка» |
|
|
Бесіда щодо техніки читання |
Круглий стіл «Правова освіта батьків. «Закон і ми» |
|
|
Всесвітній день здоров’я «Здоровим бути модно!» |
|
|
|
Конкурс ерудитів «Справжній українець» (С. 87) |
|
|
|
|
|
|
|
Вих. год. «Христос Воскрес! Усе радіє, сміється сонечко з небес…» |
|
Робота з обдарованими учнями. |
|
|
Бесіда «Правила поведінки учнів в класі та під час перерви. Провітрю-вання класу» |
|
|
|
Конкурс знавців народних прикмет про природу «Народ скаже, як зав’яже» (С. 121) |
|
|
Індивідуальні консультації. |
|
|
|
Трудовий десант по збору вторинної сировини (прот. місяця) |
|
|
|
Індивідуальні консультації |
|
|
Рейд «Форма». |
Місячник оборонно-масової роботи (10. 04 – 10. 05) |
|
|
Конкурс «Заспіваймо разом!» (С. 101) |
|
|
Диспут «Роль батьків у громадянському вихованні дітей. Обмін кращим досвідом виховання» |
|
|
Акція «Серце до серця» |
|
|
|
|
Бесіда щодо внутрішнього стану дитини. |
|
|
|
|
|
20.04 – день довкілля Вих. год. «Квіти – окраса нашого життя» |
|
|
|
Індивідуальна бесіда з батьками щодо поведінки учнів
|
|
Бесіда «Коли заговорить совість?» |
|
Операція-рейд «Чистий клас». |
|
Конкурс «Допоможемо природі разом» |
|
|
|
|
|
Проект «Добра справа мого класу» |
|
|
|
|
Бесіда щодо поведінки учнів на перервах. |
|
|
|
Бесіда з елементами самооцінки «Бути совісним означає…» (С. 100) |
Операція-рейд «Чисте подвір’я». (с.226) Екологічний бумеранг «Ми – господарі у школі, бо вона наш другий дім» |
|
|
|
Школа шляхетних панянок |
Круглий стіл «Розвиток допитливості у школярів» |
|
|
|
|
|
Операція «Чисте джерело» (С. 107) |
|
Бесіда щодо ведення зошитів. |
|
|
Рейд «Форма». |
|
|
Вих. год. «Який слід повинна залишити людина на Землі?» |
|
|
|
Виготовлення пам’яток для батьків «Діти та Інтернет» |
|
|
Відверта розмова «Золоте правило поведінки» |
|
|
|
Година пам’яті до 32-ї річниці Чорнобильської трагедії «Чорнобиль – рана України» (С. 104) |
|
|
|
|
|
Трудовий десант «Наш квітник – найкращий» (С. 119) |
|
Конкурс віршів «Тобі, рідна земле, вклоняюсь!» |
|
Індивідуальні консультації |
|
|
|
Місячник Цивільного захисту, День ЦЗ «Цивільний захист – це не жарти, треба всім про нього знати!» |
|
|
|
|
Індивідуальна робота із невстигаючими учнями. |
Індивідуальні консультації. |
|
|
|
Діалог «Професії моїх батьків» (С. 130) |
|
|
|
|
Батьківський ринг «Погані звички – спадковість чи вплив соціуму?» |
Т р а в е н ь
Д а т а |
Ціннісне ставлення до себе |
Ціннісне ставлення до сім’ї, до родини, людей |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль-ства і держави |
Індивіду-альна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
Бесіда «Профілактика інфекційних захворювань». (с. 149) |
|
|
|
|
Бесіда «Знаєш ти, що таке Батьківщина?» |
|
Засідання батьківського комітету. |
|
Рейд «Форма». |
|
|
|
|
|
Індивідуальні консультації |
|
|
|
|
Операція-рейд «Чистий клас». |
Хвилинка-цікавинка «Свято Юрія весняного» |
|
|
Бесіда з дівчатками “Особиста гігієна дівчаток». |
|
|
Щоденник «Мій день, мої вчинки». (с. 213) |
|
|
|
Подорож до кінозали «Чарівна казка» (С. 146) |
|
|
Індивідуальні консультації. |
|
|
Акція «Доброго ранку, ветеране!»
Урок мужності до Дня пам’яті та примирення |
|
|
|
|
Бесіда щодо поведінки учнів на перервах. |
|
|
|
|
Збір вторинної сировини. |
|
|
Пізнавальна хвилинка «Красо України, Полісся!» |
|
Усний журнал «Говорять діти» |
|
Рейд «Екран спізнень на перший урок». |
День матері Вих. год. «Тобі низесенько вклонюсь!» (С. 102)
|
|
|
|
|
Бесіда щодо внутрішнього стану дитини. |
Круглий стіл «Розвиток мовлення у школярів» |
|
Рейд «Форма». |
|
|
|
Екскурсія до музею Народно-ужиткового мистецтва |
|
Індивідуальні бесіди з учнями - відмінниками
|
|
|
|
|
|
Бесіда «Віч-на-віч з природою» |
|
День української вишиванки Акція «Вишиванку одягай – Україну кохай!» Танцювальний флеш-моб «З Україною в серці» |
|
Бесіда «Профілактика погіршення зору дитини». |
|
Бесіда «Правила поведінки учнів в класі та під час перерви. Провітрю-вання класу» |
Акція «Врятуй дітей- чорнобильців» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс «Кращий мамин помічник» (С. 132) |
|
|
|
Індивідуальні консультації |
Батьківські збори |
|
|
Відверта розмова «Золоте правило поведінки» |
|
|
Пізнавальна хвилинка. Міжнародний день музеїв, День Європи, День науки |
Екскурсія вулицями рідного міста |
|
|
|
Уявна подорож «Надзвичайні пригоди» |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні консультації. |
|
|
|
|
|
|
День Героїв «Цих днів не змеркне слава!» |
|
|
|
|
|
Акція «Книжкова лікарня». (с.140) |
|
|
|
Індивідуальні консультації |
Виставка «Від вересня до вересня» |
|
|
|
Операція «Затишок» |
Година милування природою «Зазеленів горбок» |
|
|
|
|
|
Інструктаж з дотримання правил техніки безпеки під час літніх канікул. (ж.) |
|
|
|
Свято Останнього дзвоника «Школо, до побачення!» |
|
|
Індивідуальні консультації. |