Особистісно-орієнтоване виховання в роботі класного керівника початкових класів

Про матеріал
Цей матеріал може стати в нагоді класоводам початкової школи, які працюють за власнествореною програмою виховання діток
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ ВИХОВАННЯВ РОБОТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ»Досвід роботикласного керівника3 – Д класу. Миколаївської загальноосвітньої школиІ-ІІІ ст. №51 Городніченко Олени Вікторівни

Номер слайду 2

Особистісно-орієнтоване вихо­вання — це утвердження людини як найвищої цінності, навколо якої грун­туються всі інші суспільні пріоритети. Класний керівник творить найбільше багатство суспільства - Людину... В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Мої завдання:

Номер слайду 5

Коротко концепція особистісно-орієнтованого виховання виражається формулою  Об’єкт діяльності – організаційно-масова, культурно-просвітницька та дозвіллєва діяльність учнів класу, спрямована на їх розвиток. Суб’єкти діяльності − класний керівник, учителі, які працюють з класом, батьки, керівники гуртків, спортивних секцій, учні класу.

Номер слайду 6

Мої заповіді класного керівника:

Номер слайду 7

Принципи організація виховного процесу в класі

Номер слайду 8

Програма «Маленький Я і Життя»Завдання класного керівника:пошук оригінальних методик, технологій духовного розвитку особистостей шляхом визначення індивідуальних здібностей дитини;вивчення потреб учнів шляхом проведення психолого-педагогічного діагностування;здійснення моніторингу життєвої активності учнів у процесі різнопланової діяльності. Завдання Програмистворити умови для самореалізації особистості, утвердження принципів загальнолюдської моралі;сприяти оволодінню учнями державною мовою як носієм духовної культури;формувати морально-етичні цінності особистості, яка у своїй життєдіяльності керується загальнолюдськими і культурно-національними цінностями, національну свідомість, духовну життєтворчу особистість;стимулювання прагнення вихованців до самовдосконалення

Номер слайду 9

Зміст програми Розділ І. Який я?Мудрець шукає все в самому собіКонфуцій. Форми і тематика виховних справ. Анкетування: «Навіщо треба вчитися?», «Мої життєві цінності». Години спілкування: «Як удосконалювати самого себе», , «Чи можна розвивати розумові здібності», «Як навчитися вчитися?», «Передумова будь-якого успіху – вміння використовувати час», «Як стати розумним».Індивідуальні консультації «Підготовка до уроків вдома», «Ти-частина класної сім’ї» (спілкування у Viber, Googlre group,блозі «Розумники 3-Д»)Диспути: «Чого б ви хотіли досягти в житті», «А навіщо, власне, вдосконалюватись?», «Чи кожен здатен бути чемним?». Лекції для батьків: «Про спілкування в сімейному колі», «Про сімейну демократію». Круглий стіл з батьками: «Навчання та виховання завжди поряд», «Здібності ваших дітей і результати навчання».Інтелектуальні ігри. Участь у предметних тижнях, олімпіадах, конкурсах.

Номер слайду 10

Робота з батьками щодо реалізації І розділу програми «Який я?»

Номер слайду 11

Розділ ІІ. Будь другом Самотня людина ніколи не досягне мети Гете. Форми і тематика виховних справ. Анкетування «Моє дозвілля». Проект «Правила для учнів», «А ми на рік доросліші»Вибори учнівського самоврядування. Години спілкування: «Будьмо знайомі», «Поведінка – це дзеркало, в якому кожен показує своє обличчя», «Основні принципи ставлення до людей», «Людині потрібно два роки, щоб навчитися говорити і шістдесят років, щоб навчитися тримати язик за зубами».Індивідуальні бесіди: «Стосунки з однолітками. Як знайти справжніх друзів». Акції: «Довкілля», «Милосердя». Проект: «Стежинами Святого Миколая», «Книга завжди поруч з нами». Відзначення традицій школи: Свята першого і останнього дзвоника

Номер слайду 12

Фотогалерея до розділу «Будь другом»

Номер слайду 13

Розділ ІІІ. Я-українець! Де б не був, де б не жив – Я лиш твій, Україно! В. Крищенко. Форми і тематика виховних справ. Година спілкування «Риси справжнього громадянина». Екскурсії: «Місто Миколаїв - ти моя маленька Батьківщина», «Стежками історії Миколаєва»Ігрова програма «Яка мова найрідніша?», «Україна! Україна!»Інформаційна година «Цей день в історіїї». Усний журнал «Видатні українці сучасності та минувшини». Година спілкування: «Великої Батьківщини сини» (до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС), «Думки, вчинки, справи», «Мала Батьківщина в історії України». Прес-діалог: «Мудрі заповіді народів».Інтерв’ю «Твої моральні і життєві принципи». Свято «Мова наша калинова» Батьківські збори «Наші діти – наша спільна турбота». 

Номер слайду 14

Розділ IV. Бережіть природу. Природа – наша мати. Як пташка, народжена літати,а риба – плавати в воді,так і людина створена жити серед природи. В. Солоухін. Форми і тематика виховних справ. День здоров’я «Здоровим будь!». Участь у тижнях фізичної культури. Години спілкування: «Як запобігти хворобі?», «Здоров’я – це спадок чи власне надбання?», «Навчання і вільний час».Індивідуальні бесіди з учнями: «Лікар тобі радить», «Правильне харчування та здоровий сон – запорука міцного здоров’я», «Загартування та фізичні вправи – необхідні умови здорового способу життя». Тренінг «Як сказати «Ні»?».Індивідуальна консультація для батьків: «Як запобігти перевантаженню дітей?». Екскурсія «Осінні фарби»Участь в акціях до Всесвітнього дня здоров’я, Всесвітнього дня Землі, «Ялинка», «Чисті джерела», «Благоустрій», «Посади дерево», «Домівка для пташки». Участь в спортивних змаганнях («Мій велосипед», «Ранкова зарядка мого класу», «Маленькі спортсмени», «Міська спартакіада»), щоденна ранкова зарядка в школі.

Номер слайду 15

“Завдання школи-навчити жити. Ми повинні виховати людину, здатну створити своє особисте життя “.

pptx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку